Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00091135/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego do ZS Elektronicznych w ramach projektu „Dźwignia kariery”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7250531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego do ZS Elektronicznych w ramach projektu „Dźwignia kariery”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9ff507-a848-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020611/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Lp.132H_Przełączniki (swiche, przełączniki d-link) "Dźwignia kariery"_WFU
1.2.15 Lp.132I_Routery sieciowe (routery) "Dźwignia kariery"_WFU
1.2.16 Lp.132J_Nośniki do przechowywania (dyski SSD) "Dźwignia kariery"_WFU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dźwignia kariery2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.76.2023.EF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44029,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa switcha (8 portów) w ilości 6 sztuk oraz D-link Przełącznik w ilości 7 sztuk do ZS Elektronicznych w Radomiu w ramach projektu „Dźwignia kariery”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa routera w ilości 6 sztuk do ZS Elektronicznych w Radomiu w ramach projektu „Dźwignia kariery”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 23580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki routera standard do ZS Elektronicznych w Radomiu w ramach projektu „Dźwignia kariery”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 2401,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dysku SSD w ilości 18 sztuk do ZS Elektronicznych w Radomiu w ramach projektu „Dźwignia kariery”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 7967,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie
1 części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. W/w artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie odrzucenia ofert
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1 części zamówienia wpłynęły
3 oferty złożone przez n/w Wykonawców:
1. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4
26-600 Radom cena - 11 189,31 zł, termin dostawy - 30 dni, gwarancja -
3 lata
2. ForTi Krzysztof Jurek ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom cena - 8 890,00 zł, termin dostawy - 14 dni, gwarancja - 4 lata
3. Gregorjan Paulina Kilian ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska cena -
8 646,00 zł, termin dostawy - 14 dni, gwarancja - 4 lata
Wszyscy ww. Wykonawcy, zaoferowali przełącznik D-Link DGS-1210-28/E, który zdaniem Zamawiającego nie spełnia wymagań w zakresie liczby portów 10/100/1000 Mbps, tj. wymagane było minimum 28 zaś zaoferowany przełącznik posiada 24.
W związku z tym, iż wszyscy Wykonawcy, oświadczyli w swoich ofertach złożonych dla 1 części, że zaoferowany przełącznik spełnia minimalne parametry określone w Rozdziale V SWZ w zakresie ww. liczby portów Zamawiający wezwał w dniu 02.03.2023 r. wszystkich Wykonawców do złożenia wyjaśnień treści złożonych ofert.
W wymaganym terminie Wykonawcy: ForTi Krzysztof Jurek oraz Gregorjan Paulina Kilian, złożyli wyjaśnienia, z których zdaniem Zamawiającego wynika, iż zaoferowany ww. sprzęt z poz. 2 formularza ofertowego, nie spełnia minimalnych parametrów w zakresie ilości portów. Ww. Wykonawcy wyjaśnili, iż zaoferowany sprzęt posiada łącznie 28 portów z czego 24 x 10/100/1000 oraz 4 x COMBO. Zamawiający wymagał aby zaoferowany przełącznik posiadał liczbę portów 10/100/1000 Mbps minimalnie 28.
Wykonawca CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., nie przesłał stosownych wyjaśnień, zatem Zamawiający podtrzymał wcześniejsze ustalenia i uznał, iż sprzęt Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., również nie spełnia minimalnych parametrów w zakresie liczby portów 10/100/1000 Mbps.
Mając na uwadze powyższe, w niniejszym postępowaniu w zakresie 1 części zamówienia, zostały odrzucone wszystkie oferty złożone przez ww. Wykonawców na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, który stanowi, iż „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”
W związku z tym, iż wszystkie złożone oferty zostały odrzucone w zakresie ww. części, postanowiono jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie 2 części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. W/w artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 2 części zamówienia wpłynęły
2 oferty złożone przez Wykonawców n/w:
1. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom cena - 14 531,22 zł, termin dostawy - 30dni, gwarancja -
3 lata
2. Gregorjan Paulina Kilian ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska cena -
76 519,56 zł, termin dostawy - 14 dni, gwarancja - 2 lata
Wszystkie złożone oferty w zakresie 2 części zamówienia przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 1 500,00 zł brutto.
W związku z tym, iż Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie ww. części postanowiono jak na wstępie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie 3 części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. W/w artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie odrzucenia ofert
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 3 części zamówienia wpłynęły
3 oferty złożone przez n/w Wykonawców:
1. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4
26-600 Radom cena - 1 549,00 zł, termin dostawy - 30 dni, gwarancja -
3 lata
2. ForTi Krzysztof Jurek ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom cena - 890,00 zł, termin dostawy - 14 dni, gwarancja - 4 lata
3. Gregorjan Paulina Kilian ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska cena -
2 618,00 zł, termin dostawy - 14 dni, gwarancja - 4 lata
W niniejszym postępowaniu Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy:
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, które stanowią odpowiednio „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę (…) w stosunku do przedmiotu zamówienia” oraz „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną (…), podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie (…)”.
W dniu 24.03.2023 r. ww. Wykonawca został wezwany do złożenia wyjaśnień
(w terminie do 28.03.2023 r.) w zakresie wyliczenia ceny złożonej oferty dla 3 części zamówienia. W wyznaczonym terminie ww. Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w związku z powyższym Zamawiający uznał, iż oferta tego Wykonawcy zawiera rażąco niską cenę, dlatego też została odrzucona jak ustalono na wstępie.
ForTi Krzysztof Jurek na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i 12 ustawy Pzp, który stanowi odpowiednio, iż:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”,
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.
W dniu 02.03.2023 r Zamawiający wezwał. ww. Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty w zakresie 3 części zamówienia. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, zatem Zamawiający podtrzymał wcześniejsze ustalenia w zakresie zaoferowanego przez tego Wykonawcę sprzętu, tj. zdaniem Zamawiającego zaoferowany sprzęt nie spełnia wymogu określonego w Rozdziale V SWZ w zakresie portu WAN, tj. wymagane było minimum 2 porty WAN (2xRJ-45 10/100/1000 Mbps), zaś Zamawiający w toku badania oferty ustalił, iż zaoferowany router standard posiada 1 port WAN.
Ponadto ww. Wykonawca, został wezwany do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył stosownej zgody.
Mając na uwadze powyższe oferta ww. Wykonawcy została odrzucona jak ustalono na wstępie.
Gregorjan Paulina Kilian - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, który stanowi, iż „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W dniu 02.03.2023 r Zamawiający wezwał. ww. Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty w zakresie 3 części zamówienia.
W wyznaczonym terminie ww. Wykonawca przesłał wyjaśnienia, w których oświadczył, iż zaoferowany sprzęt nie posiada funkcji repeater oraz bridge (których Zamawiający wymagał). Mając na uwadze powyższe Zamawiający uznał, iż oferta ww. Wykonawcy, nie spełnia minimalnych parametrów określonych w SWZ w związku z tym ustalono jak na wstępie.
W związku z tym, iż wszystkie złożone oferty zostały odrzucone w zakresie ww. części, postanowiono unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7948,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9498,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8213,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387833326
7.3.3) Ulica: Wolica 6
7.3.4) Miejscowość: Łubnice
7.3.5) Kod pocztowy: 28-232
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8213,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24
- Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Marii Konopnickiej (od ul. Inwalidów Wojennych do ul. Białej) oraz przy ul. Białej (od ul. Świerkowej do ul. Grzecznarowskiego) w Radomiu
- Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Wierzbica
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Wośnickiej i 11 Listopada.
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w roku 2024
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.