Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112602/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 10-dniowego wyjazdu szkoleniowo -zdrowotno- integracyjnego dla uczestników projektu pt.:”Aktywni mogą więcej II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120810424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 5b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (33 ) 874 40 31
1.5.8.) Numer faksu: (33 ) 874 40 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pcpr.suchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 10-dniowego wyjazdu szkoleniowo -zdrowotno- integracyjnego dla uczestników projektu pt.:”Aktywni mogą więcej II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69efd0e1-e3b2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011010/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wyjazd szkoleniowo- zdrowotno- integracyjnego dla uczestników projektu pt.: ”Aktywni mogą więcej II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
”Aktywni mogą więcej II” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.3.2021.OZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50100,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 10-dniowego wyjazdu szkoleniowo- zdrowotno-integracyjnego z elementami integracyjnymi, edukacyjnymi, zdrowotnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla 9 rodziców dzieci niepełnosprawnych + 9 dzieci niepełnosprawnych (w tym 1 pełnoletni i 8 niepełnoletnich) (otoczenie projektu) + 7 opiekunów (członków rodziny)+ 9 dzieci towarzyszących. Projekt pt.:”Aktywni mogą więcej II” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Na Lata 2014-2020 Działanie 9.1 Aktywna Integracja Poddziałanie 9.1.1
szczegółowe informacje w swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60999,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60999,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60999,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA SZKOLENIOWO- KONSULTACYJNO- EDUKACYJNA ALICJA SZAREK-PAZDUR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 365067180
7.3.3) Ulica: oś. Kasprusie 14/9
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60999,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-22 do 2021-08-31INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa środków sprzętu i środków ochrony osobistej realizowana z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu Pakiet nr 1- Respiratory transportowe CBRNE Pakiet nr 2- Zamgławiacz do dezynfekcji pomieszczeń realizowana z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa wyposażenia do pracowni laboratorium filmu i dźwięku oraz pracowni projektowania reklamy Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Organizacja i realizacja wyjazdu na warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Dostawa jarzyn i owoców
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Dostawa opału - pelletu do kotłowni budynku Gminy Łaszczów
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w Gminie Komorniki w 2026 r
- Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2026 r. DO 31.12.2026 r.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





