eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaBudowa si³owni zewnêtrznej w m. Rynarcice



Og³oszenie z dnia 2021-09-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa si³owni zewnêtrznej w m. Rynarcice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rudna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 74 92 100

1.5.8.) Numer faksu: 76 74 92 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.rudna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa si³owni zewnêtrznej w m. Rynarcice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2b55478-0b2d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00166971

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002346/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Budowa si³owni zewnêtrznej w m. Rynarcice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminarudna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminarudna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê Zakupow±, dostêpn± pod adresem: https://gminarudna.ezamawiajacy.pl. 3. Z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga rejestracji Wykonawcy na Platformie Zakupowej.Oferty, oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 5. Zamawiaj±cy
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w .txt, .rtf, .pdf , .odt, .ods, .doc, .xls, .docx, .xlsx, .jpg, .jpeg, .zip, .7z, .XAdES. 7. Szczegó³owy zapis zawiera SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji musi zastrzec, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej ustaw± Pzp. 2. Administrator danych osobowych: Gmina Rudna, z siedzib± przy Pl. Zwyciêstwa 15, 59-305 Rudna. 3. We wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych nale¿y kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych pod adresem: iod@rudna.pl. 4. Cele przetwarzania podstawa prawna czas przechowywania: 1) Przeprowadzenie postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. Ustaw± Pzp z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. 2) Archiwizacja danych art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach okres przechowywania: zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat. 3) Realizacja umowy z wybranym oferentem art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której dane dotycz± przez okres trwania umowy 5 lat od zakoñczenia umowy. 4) Prowadzenie dokumentacji ksiêgowo-podatkowej w przypadku wybranego oferenta art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± o finansach publicznych, ustaw± o rachunkowo¶ci, ustaw± o podatku dochodowym, ustaw± o podatku od towarów i us³ug | czas przechowywania 6 lat. 5. Odbiorcy danych: 1) osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp; zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 (szczególnej kategorii danych); 2) podmioty z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia.6. Przys³uguj±ce Pani/Panu prawa: 1) Prawo ¿±dania dostêpu do danych - (zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy Pzp). 2) Prawo ¿±dania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników). 3) Prawo ¿±dania usuniêcia danych. 4) Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 5) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urz±d Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki, 2 00-193 Warszawa. 7. Podanie danych osobowych jest niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa si³owni zewnêtrznej w m. Rynarcice.
2. Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lokalizacja dz. nr 35.
3. Zakres prac obejmuje :
1) utwardzenie placu pod urz±dzenia si³owe – nawierzchnia z kostki betonowej,
2) monta¿ nastêpuj±cych obiektów ma³ej architektury:
a) zestaw podwójny ³awka z m³ynkiem,
b) zestaw podwójny ³awka z ruchomymi platformami zawieraj±cymi labirynty,
c) zestaw podwójny ³awka z rowerkiem i tablicami do æwiczenia pamiêci,
d) podwójne przyci±ganie pionowe,
e) biegacz,
f) ¶cie¿ka z porêczami i ruchomymi stopniami,
g) pompki,
h) rowerek,
i) porêcz,
j) kosz na ¶mieci,
k) ³awki (4 szt.),
l) ³awka wersja komfort,
m) orbitrek,
n) rozci±ganie,
o) wahad³o + twister,
p) ko³a Thai-chi,
q) tablica regulaminowa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty najkorzystniejszej bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami: cena 60%, d³ugo¶æ okresu gwarancji - 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli:
A) wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie si³owni,
B) dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia.
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w Rozdziale IX pkt. 1 SWZ – za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane - zgodnie z za³±cznikiem 3 do SWZ,
2) dowody (referencje) b±d¼ inne dokumenty okre¶laj±ce czy roboty budowlane wykazane w za³±czniku nr 3 do SWZ zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy,
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacj± na temat ich uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia– za³±cznik nr 4 do SWZ,
4) dokumenty potwierdzaj±ce posiadane ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) wype³niony formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw  do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – Za³±cznik     nr 2 do SWZ;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa(je¿eli dotyczy);
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie tego podmiotu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie – zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno byæ za³±czone pe³nomocnictwo. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym za³±cznik nr 1 do SWZ). 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3,
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy – stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cym przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowany, w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
4. Umowa oraz wszelkie zmiany wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://gminarudna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.