Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00094957/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10591471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0679eeaa-bbb4-4c9c-8357-c3404e07ad70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044461/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport osób niepełnosprawnych z Gminy Kosakowo do placówek oświatowych w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dowożenie oraz odwożenie dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Kosakowo z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych w Gdyni i Pucku we wszystkie dni nauki szkolnej w 2025 r.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo i zapewnieniu im w tym czasie opieki, z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania.
- Transport będzie się odbywał w dni zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii i wakacji, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ -Harmonogram przewozów wg planu lekcji w roku szkolnym 2024/2025 (plan lekcji może ulec zmianie w każdym semestrze) najkrótszą trasą z domu do placówki oświatowej i po skończonych zajęciach z placówki oświatowej do domu. Dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazywane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby do odbioru. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych za przekazanie dzieci) i po dowiezieniu pod dom przekazane opiekunom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do placówek Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia o maksymalnie 10 % jego wartości ( art. 455 ust.2 ustawy PZP).
- Opieka nad dziećmi powinna być sprawowana przez cały czas przewozu tj. od miejsca zamieszkania dziecka do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych, sprawna fizycznie, nie karana.
- Przewiduje się przewóz 9 osób.
Pozostałe wymagania zawarte w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dowożenie oraz odwożenie dziecka niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie gminy Kosakowo z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej w Gdańsku we wszystkie dni nauki szkolnej w 2025 r.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Kosakowo i zapewnieniu mu w tym czasie opieki, z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania.
- Transport będzie się odbywał w dni zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii i wakacji, pojazdem przystosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej. Dziecko ma być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ -Harmonogram przewozów wg planu lekcji w roku szkolnym 2024/2025 (plan lekcji może ulec zmianie w każdym semestrze) najkrótszą trasą z domu do placówki oświatowej i po skończonych zajęciach z placówki oświatowej do domu. Dziecko będzie odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będzie przekazywane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby wskazanej do odbioru. Po zakończeniu zajęć dziecko będzie odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych za przekazanie dziecka) i po dowiezieniu pod dom przekazane opiekunom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do placówek szkolnych. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia o maksymalnie 10 % ( art. 455 ust.2 ustawy PZP).
- Opieka nad dzieckiem powinna być sprawowana przez cały czas przewozu tj. od miejsca zamieszkania dziecka do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych, sprawna fizycznie, nie karana.
- Przewiduje się przewóz 1 jednej osoby.
Pozostałe wymagania zawarte w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dowożenie oraz odwożenie osób dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do Puckiego Stowarzyszenia Wspierającego Osoby Niepełnosprawne Umysłowe „Razem” w 2025 r.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu 8 dorosłych osób niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo i zapewnieniu im w tym czasie opieki, z miejsca zamieszkania do Puckiego Stowarzyszenia Wspierającego Osoby Niepełnosprawne Umysłowe „Razem” i do miejsca zamieszkania w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025r. Dowozy nie będą odbywać się w dni ustawowe wolne, soboty i przez dwa tygodnie w lipcu.
Dowóz z miejsca zamieszkania do Stowarzyszenia w godzinach 7:30 – 8:00, odbiór o godzinie 15:00 i przywóz do miejsca zamieszkania każdej z osób. Odbiór spod domu dorosłych osób niepełnosprawnych nastąpi po wcześniejszym ustaleniu godziny wyjazdu z nimi. Liczba przewożonych osób może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w czasie realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia o maksymalnie 10% jego wartości( art. 455 ust.2 ustawy PZP).
Pozostałe wymagania zawarte w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 postępowania złożono 3 oferty z czego 1 została odrzucona. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na finasowanie zamówienia. Najtańsza oferta z kwotą 196 207,14 zł przewyższa środki przeznaczone na finansowanie zamówienia, które wynosiły 90 000,00 zł brutto.
Postępowanie w części 1 unieważnia się na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 postępowania złożono 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na finasowanie zamówienia.
Najtańsza oferta z kwotą 75 232,80 zł przewyższa środki przeznaczone na finansowanie zamówienia, które wynosiły 30 000,00 zł brutto.
Postępowanie w części 2 unieważnia się na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131302,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143830,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131302,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPTS GDYBUS Marcin Kosow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580880719
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131302,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-11 do 2025-12-31INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach - etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach
- Dostawa sprzętu technicznego, ratowniczego i wyposażenia pomocniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- DOWÓZ MIESZKAŃCÓW GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOOPOMOCY W WINIARACH I ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY ŚWIT W MIŁOCICACH W ROKU 2026
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do szkół i placówek specjalnych oraz opieka podczas dowozu w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





