eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Przebudowa budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Budynek Oświatowy - Centrum opiekuńczo mieszkalne w Legionowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Budynek Oświatowy – Centrum opiekuńczo mieszkalne w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Budynek Oświatowy – Centrum opiekuńczo mieszkalne w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f04a9dc6-9721-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku przy ul. Jasnej na centrum opiekuńczo-mieszkalne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Budynek Oświatowy – Centrum opiekuńczo mieszkalne w Legionowie.
2. Lokalizacja inwestycji – działki ew nr 38 obręb 18 Legionowo.
3. Budynek przedszkola w budowie, adaptowany na Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne. Budynek parterowy częściowo podpiwniczony, z poddaszem użytkowym. Wejście główne do budynku od strony ul. Jasnej. Przy wejściu głównym zastosowano zewnętrzny pomost – windę zasilany energią elektryczną, służący osobom niepełnosprawnym. W budynku na parterze będą się znajdować pomieszczenia na pobyt dzienny, sanitariaty, szatnia, gabinet psychologa, gabinet zabiegowy, część kuchenna. Na poddaszu planowane są pomieszczenia mieszkalne na pobyt całodobowy, gabinet specjalistyczny, pokój administracyjny, kotłownia, pomieszczenie gospodarcze. Na półpiętrze zlokalizowano pokój kierownictwa. W piwnicach zaplanowano wentylatornię, pralnię, szatnie i pokój socjalny personelu oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze.
4. Teren działki wokół budynku został zagospodarowany urządzeniami małej architektury, alejkami, oświetleniem zewnętrznym, zielenią oraz miejscami parkingowymi.
5. Powierzchnia zabudowy 465,23 m2, powierzchnia wewnętrzna budynku 742,46 m2, kubatura 2450 m3.
6. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
1) branża budowlana:
a) roboty ziemne i przygotowawcze,
b) fundamenty, konstrukcje żelbetowe,
c) roboty murowe, stolarka okienna i drzwiowa,
d) roboty wykończeniowe wewnętrzne,
e) roboty wykończeniowe zewnętrzne,
f) zagospodarowanie terenu, utwardzenia, obiekty małej architektury,
g) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
2) branża sanitarna – kanalizacja sanitarna, wodociąg, gaz:
a) roboty ziemne,
b) budowa przyłączy - roboty montażowe,
c) roboty instalacyjne wewnętrzne – co. cwu, ct, kanalizacja sanitarna, wentylacja, klimatyzacja, gaz;
3) branża elektryczna – oświetlenie i zasilanie:
a) roboty ziemne,
b) roboty montażowe (przyłącze do istniejących sieci),
c) roboty instalacyjne wewnętrzne,
d) roboty instalacyjne zewnętrzne;
4) branża teletechniczna – oświetlenie i zasilanie:
a) roboty ziemne,
b) roboty montażowe (przyłącze do istniejących sieci),
c) roboty instalacyjne wewnętrzne,
d) roboty instalacyjne zewnętrzne.
7. Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego w ramach Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”.
8. Zamawiający określa w § 25 SWZ wymagania (zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy:
• podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy,
• odpłatność wykonywanej pracy,
• praca wykonywana jest osobiście przez pracownika,
• powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych,
• ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego,
• praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
9. Wykonawca jest zobowiązany na mocy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, do zapewnienia nie mniejszego niż 10% udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Udział pojazdów, o którym mowa, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4723561,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6222278,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4723561,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUNIBUD SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1130948198

7.3.3) Ulica: ul. Orla 11 lok 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-143

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4723561,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.