Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109211/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00115881/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży do szkół w okresie od 01.09.2021 r. do 31.08.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 48224434203
1.5.8.) Numer faksu: 48224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport niepełnosprawnych dzieci, uczniów i młodzieży do szkół w okresie od 01.09.2021 r. do 31.08.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc029258-def2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowożenie uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109211/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN 14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 888200,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę transportową związaną z realizacją obowiązku określonego w art. 32 ust. 6 i art. 39 ust.4 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 910 z późn.zm.), polegającą na dowożeniu niepełnosprawnych dzieci, tj. (wychowanków, uczniów i młodzieży), zamieszkałych w Warszawie na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Usługa będzie obejmowała transport na trasie dom–szkoła–dom wraz z zapewnieniem dzieciom tj. (wychowankom, uczniom i młodzieży) opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej lub zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/22 oraz akcji „Lato i Zima w Mieście”. Usługą będzie objętych 29 niepełnosprawnych dzieci tj.(wychowanków, uczniów i młodzieży), uczęszczających do przedszkoli, szkół podstawowych, i ponadpodstawowych, w tym do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych, zgodnie z Załącznikiem do umowy „Formularz cenowy”, zwanym dalej „załącznikiem nr 1 do umowy”.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości wyszczególnionych usług w Formularzu cenowym.
3) Szczegółowy zakres usług określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikiem - Formularzem cenowym.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówień publicznych)
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z zapisami §5 Projektowanych Postanowień Umowy.
§5
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy lub Podwykonawcy wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje Klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).
2. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudnić
na podstawie umowy o pracę osoby do wykonywania czynności kierowcy i opiekuna polegających na:
1) dla kierowców: podjechanie pod miejsce zamieszkania uczniów i zgodnie
z harmonogramem ich rozwiezienie do placówek oświatowych oraz po zakończeniu lekcji odbiór z placówek oświatowych i dowiezienie ich pod dom (budynek);
2) dla opiekunów:
a) odbiór dzieci od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po dowiezieniu do szkoły na zajęcia, pomoc dzieciom przy rozbieraniu się w szatni, a następnie przekazanie uczniów pod opiekę nauczyciela, w szczególnie uzasadnionych dwóch przypadkach opiekun będzie zobowiązany do odebrania dziecka z mieszkania i pomocy w dostarczeniu do pojazdu.
b) po zakończeniu zajęć odbiór dzieci od nauczycieli w szkole i jeżeli zajdzie potrzeba, pomoc dzieciom w ubraniu się w szatni i po dowiezieniu pod dom (budynek), przekazanie pod opiekę rodziców lub opiekunów, w szczególnie uzasadnionych dwóch przypadkach opiekun będzie zobowiązany do dostarczenia dziecka do mieszkania,
c) pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, w razie konieczności przeniesienie dziecka
z wózka inwalidzkiego do pojazdu, dopilnowanie, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych).
3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób,
o których mowa powyżej w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy
i na każde żądanie Zamawiającego.
4. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania czynności kierowcy
i opiekuna. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
5. W trakcie realizacji umowy na każde wezwania Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w trakcie realizacji umowy:
1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę (oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,
2) poświadczona za zgodność z oryginałem kopia umowy o pracę zatrudnionego pracownika, (poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać przekazana w formie zapewniającej ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji).
3) inne dokumenty zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Płoński Ekspress ... Artur Derebecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561503795
7.3.3) Ulica: Słoneczna 2
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne - usługi transportowe w okresie styczeń - czerwiec 2026r.
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- Przewóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





