Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132731/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK PIESZO-ROWEROWYCH I ZATOK AUTOBUSOWYCH NA DK NR 20, 21 ADMINSTROWANYCH PRZEZ GENERALNĄ DYREKCJĘ DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU” z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842456536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Subisława 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-354
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejon_tczew@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK PIESZO-ROWEROWYCH I ZATOK AUTOBUSOWYCH NA DK NR 20, 21 ADMINSTROWANYCH PRZEZ GENERALNĄ DYREKCJĘ DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU” z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa1814f-ef92-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.GD.Z-14.2412.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4262667,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO – ROWEROWEJ Z ODWODNIENIEM NA DK 20 W M. PRZĘSIN”.Część nr 1 obejmuje budowę ścieżki pieszo – rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 20 w m. Przęsin, od km 183+228 do km 183+750 wraz z odwodnieniem i kanałem technologicznym.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1492825,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „BUDOWA CHODNIKA Z ODWODNIENIEM NA DK 20 W M. NIEZABYSZEWO”.Część nr 2 obejmuje budowę chodnika wzdłuż drogi krajowej nr 20 w m. Niezabyszewo, od km 219+078 do km 219+993 wraz z odwodnieniem, kanałem technologicznym i przebudową elektroenergetycznej linii napowietrznej oświetlenia drogowego.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1901801,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - „BUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH Z DOJŚCIAMI NA DK 21 W M. KOWALEWICE”Część nr 3 obejmuje budowę pięciu zatok autobusowych zlokalizowanych przy
DK 21 w m. Kowalewice od km 5+300 do km 7+100 wraz z chodnikami zapewniającymi dojście do zatok.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 605027,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - „BUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH Z DOJŚCIAMI NA DK 21 W M. MOCZYDŁO”Część nr 4 obejmuje budowę dwóch zatok autobusowych zlokalizowanych przy
DK 21 w m. Moczydło od km 35+100 do km 35+350 wraz z chodnikami zapewniającymi dojście do zatok.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 263013,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2130602,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2130602,46 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2688871,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2688871,33 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





