eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D±brówka Wielka › "Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach w roku szkolnym 2021/2022"



Og³oszenie z dnia 2021-09-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
"Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach w roku szkolnym 2021/2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZAK£AD KOMUNALNY Z SIEDZIB¡ W D¡BRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶cielna 6/8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D±brówka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 717 82 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gzkdabrowka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach w roku szkolnym 2021/2022"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51cbe040-dfcc-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00166583

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003357/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Dowóz i odwóz dzieci do szko³y Podstawowej w Szczawinie, S³owiku i Grotnikach w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00108455/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/PN/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 363358,22 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 355997,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku,
na trasie nr 1
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Je¶li zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 266 w zw. z art. 118 ust. 1 PZP w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.


Trasa: „Wiktorów (skrzy¿owanie ul. Tartarcznej z drog± gminn± na Kowalewice) –
Zimna Woda - S³owik (szko³a)”
D³ugo¶æ trasy – 6,0 km (dla dowozów)
3,5 km (dla odwozów dla trasy S³owik - Wiktorów)
6,0 km (dla odwozów dla trasy S³owik - Wiktorów-Zimna Woda)
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1
Dziennie ilo¶æ odwozów: 2 dla trasy S³owik – Wiktorów
1 dla trasy S³owik – Wiktorów – Zimna Woda
Ilo¶æ km dziennie – 19; w roku szkolnym -187 dni x 19,0 km/dzieñ= 3553,0 km

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25190,77 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku,
na trasie nr 2

Trasa: „Luæmierz (ul. Osiedlowa, droga nr 91, ul. Sadowa) – Rosanów (ul. £anowa,
ul. D³uga, ul G³ówna) – Emilia, ul. Telefoniczna (rondo, stacja paliw) – S³owik
(szko³a)”
D³ugo¶æ trasy – 11,0 km
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 44; w roku szkolnym -187 dni x 44,0 km/dzieñ= 8228,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Je¶li zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 266 w zw. z art. 118 ust. 1 PZP w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 69362,04 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku,
na trasie nr 3

Trasa: „Dêbniak – Jasionka – Katarzynów – Sokolniki Las – Kania Góra – Emilia –
S³owik (szko³a) – 12 km i Kania Góra (ul. Stra¿acka) – Adolfów – Emilia – S³owik
(szko³a) – 4,0 km”
D³ugo¶æ trasy – 16,0 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 12,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 12 km + 4 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 52; w roku szkolnym -187 dni x 52,0 km/dzieñ= 9724,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Je¶li zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 266 w zw. z art. 118 ust. 1 PZP w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 78667,16 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 – Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w Szczawinie,
na trasie nr 4

Trasa: „Skotniki (ul. Rzemie¶lnicza/Barowa) – Janów – Józefów – Palestyna –
Czaplinek – Marcjanka – Podole – Szczawin (szko³a) – 11 km i Czaplinek –
Marcjanka – Podole – Szczawin (szko³a) – 5,0 km”
D³ugo¶æ trasy – 16,0 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 11,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 11 km + 5 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 49; w roku szkolnym -187 dni x 49,0 km/dzieñ= 9163,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Je¶li zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 266 w zw. z art. 118 ust. 1 PZP w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 78801,80 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5 – Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w Szczawinie,
na trasie nr 5

Trasa: „Skotniki (krañcówka 51B) – £agiewniki Nowe – Smardzew – Glinnik –
Podole – Szczawin (szko³a)”
D³ugo¶æ trasy – 10,0 km
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 40; w roku szkolnym -187 dni x 40,0 km/dzieñ= 7480,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Je¶li zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 266 w zw. z art. 118 ust. 1 PZP w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 67320,00 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 6 – Dowóz i odwóz dzieci do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach,
na trasie nr 6

Trasa: „Jedlicze A (ul. D³uga – budynek ¶wietlicy)-Jedlicze B (ul. Letniskowa,
ul. Rekreacyjna), Jedlicze A (ul. Aleksandrowska)-Grotniki (szko³a)”
D³ugo¶æ trasy – 5,5 km
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1
Dziennie ilo¶æ odwozów: 2
Ilo¶æ km dziennie – 16,5; w roku szkolnym -187 dni x 16,5 km/dzieñ= 3085,5 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie oraz Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Je¶li zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 266 w zw. z art. 118 ust. 1 PZP w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 36655,74 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 27206,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42209,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27206,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHUiT Jan Nyczaj w Spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320004813

7.3.4) Miejscowo¶æ: Aleksandria

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 27206,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74911,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 84419,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74911,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHUiT Jan Nyczaj w Spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320004813

7.3.4) Miejscowo¶æ: Aleksandria

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 74911,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 84960,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 89266,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84960,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHUiT Jan Nyczaj w Spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320004813

7.3.4) Miejscowo¶æ: Aleksandria

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 84960,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 85105,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 85105,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85105,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320008194

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczawin Du¿y

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 85105,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 72705,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72705,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 702705,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320008194

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczawin Du¿y

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 72705,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39588,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53317,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39588,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITY-BUS.PL Marcin Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321917668

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39588,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.