Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129913/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486105122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakrzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakrzew.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakrzew.bip.gmina.pl/index.php?id=24651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac8c5cf-ef8a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000075/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129913/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz 151 dzieci do szkół, przewidywana ilość km do wykonania zadania dziennie, - ok. 600 km. Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 2 autobusy po minimum 58 miejsc siedzących oraz jeden - minimum 30 miejsc siedzących.Trasa: Dąbrówka Nagórna – Janiszew – Bielicha: 79 osób
Dąbrówka Nagórna: 20 osób
Janiszew: 59 osób
Trasa: Dąbrówka Nagórna – Wola Taczowska: 46 osób
Dąbrówka Nagórna 31 osób
Legęzów 14 osób
Nieczatów 1 osoba
Trasa: Milejowice – Cerekiew: 26 osób
Milejowice 3 osoby
Zdziechów 1 osoba
Zatopolice 22 osoby
Kursy regularne specjalne przeznaczone do dowozu dzieci do szkół.
Ilość dni nauki szkolnej: 187
Przewoźnik musi zapewnić dla każdego pojazdu przynajmniej 1 opiekuna. Funkcji tej nie może pełnić kierowca.
Zamawiający wymaga termin płatności minimum 14 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 308630,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz 16 uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Radomia oraz m. Bielicha . Przewidywana ilość km do wykonania zadania dziennie, - ok. 350 km. Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 2 autobusy o łącznej liczbie miejsc siedzących minimum 24, z czego jeden z platformą umożliwiającą wjechanie dziecka na wózku inwalidzkim.Kursy regularne specjalne przeznaczone do dowozu dzieci do szkół.
Ilość dni nauki szkolnej: 187
Przewoźnik musi zapewnić dla każdego pojazdu przynajmniej 1 opiekuna. Funkcji tej nie może pełnić kierowca.
Zamawiający wymaga termin płatności minimum 14 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 146578,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302700,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349856,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307783,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960067461
7.3.3) Ulica: Słowackiego 6
7.3.4) Miejscowość: Skaryszew
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307783,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179729,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204652,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179729,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONI-BUS Warzecha Monika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621492706
7.3.3) Ulica: ul. Szosa 26
7.3.4) Miejscowość: Bogudzice Drugie
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179729,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Zakrzewie
- "Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakrzew"
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Janów Lubelski w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowa obsługa i przechowywanie infrastruktury plażowej w latach 2025 - 2027.
- Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Turobin wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień do szkół i placówek specjalnych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Rudniku nad Sanem oraz do Szkoły Przyspasabiającej do pracy w Ulanowie w dowozie zamkniętym w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.