Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie struktury rodzajowej biletów oraz badanie popytu w pojazdach komunikacji publicznej na obszarze gmin Metropolii Krakowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Krakowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123153211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 341 85 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliakrakowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metropoliakrakowska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/metropoliakrakowska,m,411299,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie struktury rodzajowej biletów oraz badanie popytu w pojazdach komunikacji publicznej na obszarze gmin Metropolii Krakowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04463641-ba21-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00111807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Badanie struktury rodzajowej biletów oraz badanie popytu w pojazdach komunikacji publicznej na obszarze gmin Metropolii Krakowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu POPT.03.01.00-00-0293/19, finansowanego ze środków Programu Pomocy Technicznej 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SMK.40.2_1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie przez Wykonawcę opracowania pn. „Badanie struktury rodzajowej biletów oraz badanie popytu w pojazdach komunikacji publicznej na obszarze gmin Metropolii Krakowskiej”, które obejmuje w szczególności:
Etap 1. Badanie struktury rodzajowej biletów i popytu na liniach aglomeracyjnych KMK i wybranych liniach gminnych.
Etap 2. Analizę i opracowanie przeprowadzonych badań.
2. Szczegółowy zakres czynności, usług i prac do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – (zał. Nr 8 do SWZ)
2) Projektowane postanowienia umowy – (zał. Nr 9 do SWZ),
3) Niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. Dokumenty w wersji elektronicznej są zamieszczone na stronie internetowej Stowarzyszenia Metropolia Krakowska adres:
https://bip.malopolska.pl/metropoliakrakowska,m,411299,2022.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72316000-3 - Usługi analizy danych
79310000-0 - Usługi badania rynku
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553118,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa BST Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polska Agencja Ewaluacji Sektora Publicznego Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360394572
7.3.3) Ulica: ul. Mieczyków 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Wykonanie usługi badania powiązań sfery B+R i IOB z przedsiębiorstwami oraz opracowania Planu rozwoju sieci powiązań sfery B+R i IOB z przedsiębiorcami celem osiągnięcia neutralności klimatycznej
- Usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji drzew na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
więcej: Usługi analizy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.