Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00140007/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie pakietu szkoleń z zakresu: systemów wewnątrzbudynkowej lokalizacji optycznej, systemów wewnątrzbudynkowej lokalizacji BLE oraz zastosowania systemów lokalizacji (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426312869
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wozniak.1@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie pakietu szkoleń z zakresu: systemów wewnątrzbudynkowej lokalizacji optycznej, systemów wewnątrzbudynkowej lokalizacji BLE oraz zastosowania systemów lokalizacji (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c398e791-c3dd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza, Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy POWR.03.05.00-00-ZR55/17-00 Oś Priorytetowa: III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU1.903.2.2023.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie pakietu szkoleń dotyczących systemów wewnątrzbudynkowej lokalizacji optycznej, Systemów wewnątrzbudynkowej lokalizacji BLE oraz Praktycznych zastosowań systemów wewnątrzbudynkowej, w tym przygotowanie materiałów dydaktycznych, dla grupy 50 studentów Politechniki Łódzkiej Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 29 marca 2023 r. do godz. 10.00 została złożona jedna oferta przez wykonawcę: Igor Zaprzaluk, ul. Sadowa 20C 05-805 Kanie, która podlega odrzuceniu ze względu na fakt, że oferta nie została sporządzona zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi sporządzania oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty:
Zgodnie z zapisem SWZ, Rozdział XIII. Pkt.2 Zamawiający żądał aby : „2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli jest wymagane), pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
W dniu 27.03.2023 r. Wykonawca Igor Zaprzaluk złożył za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem internetowym: https://plodz.ezamawiajacy.pl, ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Po dokonaniu otwarcia oferty w dniu 29.03.2023 r., Zamawiający przystąpił do jej weryfikacji pod kątem zgodności z wymogami formalnymi, tj. m.in. prawidłowego podpisania podpisem elektronicznym. Na złożoną ofertę składały się następujące dokumenty: załącznik nr 1_Igor Zaprzaluk.pdf, załącznik nr 3_Igor Zaprzaluk.pdf, załącznik nr 6_Igor Zaprzaluk.pdf, załącznik nr 7_ Igor Zaprzaluk.pdf. Zamawiający dokonał weryfikacji w zakresie poprawności opatrzenia oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowalnego certyfikatu. Zamawiający skorzystał z możliwości weryfikacji oferty za pomocą strony https://weryfikacjapodpisu.pl/verification/ oraz programu Szafir. W wyniku dokonanej weryfikacji dokumentu przez w/w oprogramowanie, Zamawiający otrzymał informację, iż nie znaleziono plików z podpisami, co jednoznacznie wskazywało na brak podpisania oferty przez Wykonawcę.
W związku z powyższym Zmawiający odrzucił ofertę złożoną w przedmiotowym postępowania przez Wykonawcę Igor Zaprzaluk na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp .
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu tj. jedyna oferta złożona w toku prowadzonej procedury została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp.
(...)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku warsztatu Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. Hipotecznej 8/10 w Łodzi
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem InfoMedica i AMMS dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Usługa zorganizowania wycieczek dla pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz członków ich rodzin w roku 2025, dofinansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- usługa szkoleniowa w zakresie kierowca wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim - prawo jazdy kategoria B
- Organizacja 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Organizacja 10-dniowego wyjazdu terapeutycznego dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja sprzętu informatycznego, urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Kostomłoty.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
- Przeprowadzenie kursu - Podstawy inwestowania na giełdzie.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.