eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z m. Włodawa w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z m. Włodawa w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z m. Włodawa w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4943bbba-c215-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi wywozu odpadów (odpady komunalne, skratki i ustabilizowane osady ściekowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/16/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 440266,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89537,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
wywozu zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z m. Włodawa w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia terenów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów.
1. Miejsce wykonywania usługi
ul. Sztabowa, Włodawa
2. Ilość i rodzaj pojemników na zmieszane odpady komunalne: Do podstawienia:
4 pojemniki o pojemności 7000L (7m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w pojemników zapewniającej systematyczny wywóz szacunkowej ilości odpadów
3. Szacunkowa ilość zmieszanych odpadów komunalnych w okresie trwania umowy: 476 m3
4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło białe, szkło kolorowe - komplet) Do podstawienia:
1 pojemniki o pojemności 1100L (1,1 m3) przeznaczony do gromadzenia szkła,
1 pojemniki o pojemności 1100L (1,1 m3) przeznaczone do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych,
1 pojemniki o pojemności 1100L (1,1 m3) przeznaczone do gromadzenia papieru
lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w pojemników zapewniającej systematyczny wywóz szacunkowej ilości odpadów segregowanych.
5. Szacunkowa ilość segregowanych odpadów komunalnych w okresie trwania umowy: 29,7m3
6. OGÓLNA ILOŚĆ ODPADÓW 505,70 m3
Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 odpadów komunalnych.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami do gromadzenia stałych odpadów komunalnych - pojemniki będą własnością Wykonawcy,
2. Podstawienia pojemników na segregowane odpady komunalne (papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło) - pojemniki będą własnością Wykonawcy,
3. Pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego,
4. Systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.
5. Usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu.
6. Wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji.
7. Utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
8. Wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu.
9. Składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia.
10. Usługa odbioru odpadów realizowana będzie zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę.
11. Każdorazowe dodatkowe (poza harmonogramem) wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego – termin wykonania usługi (w dni robocze w godz. od 7.00 do 17.00)
12. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami.
13. W przypadku planowania wykonywania prac powyżej 14 dni osoby umieszczone w wykazie stanowiącym załącznik do niniejszej umowy mogą być zobowiązane do złożenia wniosku o przepustkę okresową wraz załączoną aktualną fotografią o wymiarach 35x45 mm.
14. W przypadku gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nieposiadających obywatelstwa polskiego:
a) imię i nazwisko osoby,
b) datę i miejsce urodzenia,
c) obywatelstwo,
d) nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości (rodzaj) z podaniem organu
wydającego oraz daty wydania i terminu ważności,
e) numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu,
f) numer pozwolenia uzyskanego zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz. 177)
Od cudzoziemców uczestniczących w realizacji usługi wymagane jest posiadanie umiejętności komunikowania się w języku polskim.
15. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz.177), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie.
16. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz. 177).
Uwaga:
Stosowanie wyżej wymienionych zapisów w dokumentacji przetargowej nie zwalnia z obowiązku dokonywania wpisów zawartych w pismach JW dotyczących wejścia na teren obiektów przez nich obiektów w związku z wykazywaniem prac będących przedmiotem umowy np. godziny wykonywania prac lub inne uwarunkowania stawiane wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81923,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82699,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81923,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110042418

7.3.3) Ulica: ŻOŁNIERZY W I N

7.3.4) Miejscowość: WŁODAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81923,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.