eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oBudowa parkingu przy ulicy Opa³ki w Kole



Og³oszenie z dnia 2022-05-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy ulicy Opa³ki w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu przy ulicy Opa³ki w Kole

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-919cd084-ac35-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00166008

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00010214/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa parkingu przy ulicy Opa³ki w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a nastêpnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie: „zaprojektuj i wybuduj”, zadania inwestycyjnego polegaj±cego na budowie parkingu wraz z odwodnieniem przy ul. Opa³ki w Kole.
2. Przy projektowaniu Zamawiaj±cy wymaga uwzglêdnienia warunków w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników nara¿onych na marginalizacjê lub dyskryminacjê m.in. z powodów wieku, choroby lub innej czasowej ograniczono¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.).
3. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na dzia³kach 20/10 i 21/5, ark. mapy 24.
4. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do programu funkcjonalno-u¿ytkowego, dalej PFU, w którym je opisano.
5. Teren przeznaczony do wykonania robót zwi±zanych z budow± parkingu zlokalizowanego na dzia³kach nr 20/10 i 21/5 przy ulicy Opa³ki jest w czê¶ci utwardzony nawierzchni± wykonan± z kostki betonowej, trylinki, betonu i p³yt chodnikowych. Istniej±ce nawierzchnie utwardzone na wy¿ej wskazanym terenie dzia³ek s± w ca³o¶ci przeznaczone do rozbiórki, ³±cznie z krawê¿nikami i obrze¿ami je otaczaj±cymi oraz podbudow±.
6. Zakres robót przewidzianych do wykonania opisano w PFU, w którym przyjêto wykonanie:
1) Kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ, pozwoleñ i decyzji, w tym pozwolenia na budowê.
2) Wykonanie robót zwi±zanych z nowymi drogami manewrowymi, parkingiem, chodnikami tj.: roboty ziemne i roboty drogowe wg nastêpuj±cego zakresu robót:

a) Wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych.
b) Zakres robót przewidziany do wykonania krawê¿ników betonowych drogowych: wymiary 15x30cm na d³ugo¶ci 284,0m, wymiary 15x22 na d³ugo¶ci 17,0m, na ³awie z betonu B15 oraz obrze¿y 8x30 na ³awie z betonu B-15.
c) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni dróg manewrowych, parkingu i chodnika:
- korytowanie, profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a,
- wykonanie podsypki piaskowej z piasku ró¿noziarnistego gr. 10 cm na powierzchni 1643,0m2,
- wykonanie podbudowy z betonu B-15 o gr. 20cm na powierzchni 1643,0 m2,
- wykonanie nawierzchni dróg manewrowych z kostki betonowej bezfazowej szarej o grubo¶ci 8 cm na powierzchni 956,0 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubo¶ci po zagêszczeniu 5 cm,
- wykonanie nawierzchni parkingów z kostki betonowej bezfazowej grafitowej o grubo¶ci 8 cm na powierzchni 620,00 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubo¶ci po zagêszczeniu 5 cm,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej bezfazowej czerwonej o grubo¶ci 8 cm na powierzchni 67,0 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubo¶ci po zagêszczeniu 5 cm,
- wykonanie nawierzchni ¶cieków z kostki betonowej.
d) Wykonanie robót zwi±zanych z kanalizacj± deszczow± wg nastêpuj±cego zakresu robót:
- wykonanie kolektorów z rury PVC SN8 ¶cianka lita fi min. 250 mm,
- przykanalików z rury PVC SN8 ¶cianka lita fi min. 200 mm,
- min. czterech studzienek ulicznych betonowych ¶ciekowych kanalizacji deszczowej z wpustem ¿eliwnym klasy D400 oraz osadnikiem g³êboko¶ci 1,0 m,
- min. dwóch studni rewizyjnych betonowych fi1000 z w³azami ¿eliwnymi fi 600 mm klasy D400.
e) Wykonanie: regulacji wysoko¶ci istniej±cych studni, oznakowania poziomego, pionowego i trawników.

7. Zamawiaj±cy jako miejsce sk³adowania odzyskanej, nadaj±cej siê do ponownego wykorzystania kostki betonowej i trylinki betonowej z rozbiórki istniej±cej nawierzchni wskazuje teren w rejonie siedziby MZUK Sp. z o.o., ul. D±bska 40K, 62-600 Ko³o.
8. Zamawiaj±cy zaleca odbycie wizji lokalnej w celu zapoznania siê z istniej±cymi warunkami na terenie objêtym zamówieniem, który bêdzie objêty opracowaniem projektu i na którym Wykonawca bêdzie wykonywa³ roboty budowlane z zastrze¿eniem, ¿e sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym Zamawiaj±cy nie narusza art. 131 ust 2 Pzp ustalaj±c termin sk³adania ofert to¿samy z minimalnym terminem sk³adania ofert okre¶lonym w ustawie.
9. Wykonawca winien uwzglêdniæ w oferowanej cenie równie¿ koszty zwi±zane z obowi±zkami, które bêd± na nim spoczywa³y:
1) Zapewnienie obs³ugi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.
3) Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ramach oferowanej ceny zatrudniæ kierownika budowy, który winien spe³niaæ wymagania i pe³niæ obowi±zki okre¶lone w Prawie budowlanym – specjalno¶æ drogowa oraz powierzyæ kierowanie robotami osobom posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
4) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpo¶rednim s±siedztwem prowadzonych prac.
5) Zorganizowanie robót w sposób pozwalaj±cy mieszkañcom nieruchomo¶ci zlokalizowanych przy drodze na dojazd do w³asnych posesji.
6) Zaopatrzenie budowy w energiê elektryczn±, wodê, odprowadzenie ¶cieków i utylizacja odpadów.
7) Ponoszenie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ¶cieków i utylizacji odpadów.
8) Zapewnienie dozoru placu budowy.
9) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
10) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materia³y.

10. Pozosta³e warunki i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
11. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcê na wykonane roboty budowlane 5 letniej gwarancji.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 599006,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 599006,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599006,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: ul.Po³udniowa 37

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³o

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 579006,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W wyniku negocjacji z³o¿onej oferty cena ofertowa z kwoty 599 006,15 z³ zosta³o obni¿ona o 20 000,00 z³ do kwoty 579 006,15 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.