Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122794/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku przy Zespole Szkół w Czudcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzyżowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przecławczyka 15
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48172765000
1.5.8.) Numer faksu: +48172765000 wew. 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzyzowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.strzyzowski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.strzyzowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja parku przy Zespole Szkół w Czudcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c4c404-ea28-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002379/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja parku przy Zespole Szkół w Czudcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122794/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 328601,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację bramy wjazdowej:a) Roboty w zakresie pylonów kamiennych:
- oczyszczenie powierzchni kamieni ręcznie,
- doczyszczenie powierzchni kamienia środkami chemicznymi,
- usunięcie mechaniczne nawarstwień wtórnych i niewłaściwych uzupełnień,
- mechaniczne usunięcie spoinowania,
- nasączenie struktury kamienia środkiem do zwalczania glonów i mchów Uzupełnienie brakujących ciosów kamiennych na zaprawie wapienno –cementowej,
- wykonanie spoinowania przy użyciu gotowych zapraw,
- impregnacja hydrofobowa kamienia przy zastosowaniu środka,
- uzupełnienie brakujących elementów nakryw,
- uzupełnienie drobnych pęknięć zaprawą o strukturze i kolorze jak istniejące nakrywy.
b) Roboty w zakresie przęseł stalowych:
- usunięcie warstw przemalowań oraz łuszczących się farb,
- uzupełnienie brakujących elementów oraz wyprostowanie elementów odkształconych,
- zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje renowację stawu, a w szczególności:- wycięcie nadmiaru roślinności (dziko rosnące krzewy i drzewa),
- wykoszenie nadmiaru hydrofitów oraz mechaniczne usunięcie rzęsy rosnącej na powierzchni stawu,
- oczyszczanie wody i dna zbiorników, poprzez mechanicznie usunięcie część osadów dennych oraz wszelkich odpadków takich jak śmieci, kawałki drzewa, gałęzie;
- usunięcie właściwej warstwy namułu,
- usunięcie nadmiarów oraz uzupełnienie ubytków ziemnych,
- zastosowanie filtru żwirowego na skarpach i koronie budowli,
- zastosowanie mikroorganizmów, celem mineralizacji osadu w stawie,
- remont i przebudowa rowów melioracyjnych (wycięcie nadmiaru roślinności, wykoszenie trawy, usunięcie osadów dennych oraz wszelkich odpadków, usunięcie nadmiarów oraz uzupełnienie ubytków ziemnych),
- remont i przebudowa istniejących przepustów (udrożnienie przepustów poprzez usunięcie ziemi, gałęzi i śmieci, sprawdzenie stanu technicznego i ustawienia ze względu na właściwy przepływ w razie potrzeby przebudowa, uzupełnienie ubytków, uszczelnienie powierzchni oraz ustawienie do właściwych rzędnych),
- remont zasuwy/mnicha (przywrócenie do właściwego stanu technicznego, przy zachowaniu obecnej formy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 130209,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku gospodarczego (toalet), a w szczególności:-Roboty ziemne,
-Fundamenty,
-Izolacje,
- Posadzki,
- Roboty murowe,
- Roboty żelbetowe,
- Dach,
- Stolarka otworowa,
- Instalacja wod. – kan., c.o., i wentlacja,
- Wewnętrzna instalacja elektryczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 184392,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty dla 1 części zamówienia obejmującej konserwację bramy wjazdowej.
Zgodnie z art. 255 pkt.1, ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., dalej „pzp”) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH ANMACH ANDRZEJ PILECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191257055
7.3.4) Miejscowość: Połomia 148
7.3.5) Kod pocztowy: 38-115
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265418,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265418,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265418,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191265072
7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 16 a
7.3.4) Miejscowość: Strzyżów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265418,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- "Przebudowa mostu na potoku Kopytko w km 13+461 w ciągu drogi powiatowej nr 1927 R Węglówka - Wysoka Strzyżowska - Dobrzechów wraz z dojazdami".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 R Wysoka Strzyżowska - Strzyżów - Żarnowa w m. Strzyżów w km 5+145 - 5+330 i 5+380 - 6+190.
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.