Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132076/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uporządkowanie terenu z odpadów (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie terenu z odpadów (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34b0cca0-f10e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010483/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Likwidacji dzikich wysypisk odpadów na działkach pozostających w Zasobie, uporządkowanie terenu z odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132076/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOR.WOP.260.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125133,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działek nr 89/11 obręb Goszczanówko gm. Drezdenko, nr 82/15 obręb Dobiegniew, nr 102 obręb Mierzęcin gm. Dobiegniew, 393/2 obręb Stare Polichno gm. Santok. Zakres zadania: usunięcie odpadów komunalnych, papy, gruzu, odpadów organicznych w ilości 44,4 m3 o wadze 21,13 t oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania).2. Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykupienia gruzu.
3. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu.
4. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi.
5. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i oznakowany przed wejściem osób trzecich.
6. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca.
7. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym.
8. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 38133,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działek nr 1184/30 i 184/25 obręb Bronowice, 187/2 obręb Lipie Góry, gm. Strzelce Kraj. Zakres zadania: Usunięcie odpadów komunalnych, opon, azbestu, gruzu, elementów wyposażenia samochodów, papy w ilości 182,90 m3 o wadze 64,67 t oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania).2. Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykupienia gruzu.
3. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu.
4. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi.
5. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i oznakowany przed wejściem osób trzecich.
6. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca.
7. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym.
8. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 87000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiW Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356
7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiW Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356
7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa"(powtórzenie)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kolejnej edycji jednodniowego Forum Gospodarczego- Przekraczając granice możliwości.
- Wykonanie podłogi w sali gimnastycznej ZS Elektrycznych
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby oddziału noworodkowego
- Dostawa 2 szt. lekkich samochodów kwatermistrzowskich SLKw
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do internatu CEZiB w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Warszawska 48
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tomaszów Mazowiecki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.