Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085133/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00326528/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
- 2021/BZP 00327044/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont murów obronnych przy Placu Niepodległości w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont murów obronnych przy Placu Niepodległości w Piotrkowie Trybunalskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5641b8-ce81-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont murów obronnych przy Placu Niepodlełości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268776,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie odprowadzenia wody deszczowej z istniejących rur spustowych
oraz płaszczyzn blanek i skierowanie ich do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej,
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powstrzymującej działanie wody kapilarnej, infiltracyjnej i inwazyjnej,
3) wykonanie niezbędnych napraw konstrukcyjnych, wzmocnienie i zszywanie muru,
4) stabilizacja konstrukcyjna korony muru,
5) zakotwienie i uzupełnienie stalowych balustrad,
6) wymiana i uzupełnienie lica muru materiałem ceramicznym,
7) renowacja wątku ceglanego i kamiennego,
8) renowacja spoin,
9) rekonstrukcja wraz z wymianą cegły na gotycką flanek i korony muru,
10) rekonstrukcja schodów wraz ze zmianą materiału na kamienny.
2. Wymagania dodatkowe:
1) uzyskanie odrębnego pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych,
2) zapewnienie nadzoru archeologicznego nad wykonywanymi robotami,
3) dokonanie niezbędnych zgłoszeń, uzgodnień i powiadomień Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w tym o odbiorze częściowym
i końcowym zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-ZN.1356.2020.IŚ z dnia 8.01.2021r. (odbiór częściowy, o którym mowa
w ww. decyzji nie stanowi odbioru częściowego w rozumieniu art. 654 Kodeksu cywilnego i nie spowoduje powstania po stronie wykonawcy jakichkolwiek roszczeń wobec zamawiającego o zapłatę wynagrodzenia za odebrane roboty),
4) w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych,
5) wykonawca w czasie trwania rękojmi dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół
z przeglądu dostarczy zamawiającemu,
6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie,
7) przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót przed rozpoczęciem robót – wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej,
8) wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
9) zgłoszenie rozpoczęcia prac do odpowiednich jednostek – gestorów sieci w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania,
10) na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego – po jego zakończeniu wykonawca niezwłocznie dostarczy zamawiającemu protokół z przeglądu. W protokole wykonawca poda sposób
i nr rachunku, na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne
do umowy.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4. CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
5. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z opcji.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1 – 10 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
10. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479469,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515033,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479469,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Szymczyk Zakład Ogólnobudowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590432679
7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 14
7.3.4) Miejscowość: Sulejów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479469,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odtworzenie nawierzchni Oślej Drogi na jej przebiegu wzdłuż odbudowywanego muru kamiennego
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2389D - ul. Leśna w miejscowości Łagów
- Budowa odcinka drogi gminnej ul. Wspólna w Woli Kopcowej (odcinek dł. ok 180mb od Zajączkowej strugi w kierunku północnym)
- "Zagospodarowanie terenów zdegradowanych w wyniku działalności górniczej w rejonie Cisowca w Imielinie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





