eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego



Og³oszenie z dnia 2023-04-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d74fc52c-d202-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00165578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00149384/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) za po¶rednictwem platformy zakupowej Marketplanet pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl . Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, pytañ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji, odbywa siê w formie elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za po¶rednictwem Platformy bêdzie przesy³aæ do wykonawców w szczególno¶ci wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ lub dokumentów, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta;
3) Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;
4) proces rejestracji szczegó³owo opisano w instrukcji dla wykonawcy umieszczonej w menu bocznym Platformy w zak³adce „Baza Wiedzy/Plany zamówieñ publicznych”;
5) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w formie elektronicznej;
6) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
2. Oferta oraz sk³adane podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagaj± podpisu/-ów osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, w formie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
3. Wykonawca mo¿e zwracaæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienia dotycz±ce tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
1) przed przyst±pieniem do postêpowania i bez konieczno¶ci logowania na Platformie Wykonawca ma mo¿liwo¶æ wys³ania do Zamawiaj±cego wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ poprzez polecenie „Zadaj pytanie”,
2) po przyst±pieniu do postêpowania i zalogowaniu siê przez Wykonawcê na Platformê w zak³adce „Korespondencja”,
3) odpowied¼ na pytanie zostanie udzielona do wiadomo¶ci publicznej i bêdzie widoczna w sekcji „Pytania i odpowiedzi”, z kolei dla zalogowanych u¿ytkowników, którzy przyst±pili do postêpowania bêdzie widoczna w zak³adce „Korespondencja”.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcjach dla Wykonawcy zamieszczonych na Platformie pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl .
7. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznañ, (telefon nr: 61 8586100, adres e-mail: ias.poznan@mf.gov.pl) ;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu 61 8586173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3001-ILZ.260.5.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
2. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
3. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679 w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
4. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Szczegó³owe zasady dot. RODO zosta³y okre¶lone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ .
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64210000-1 - Us³ugi telefoniczne i przesy³u danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku jednostek wymienionych
w za³±czniku nr 4 do SWZ, których komunikacja odbywa siê za po¶rednictwem ³±cza SIP Trunk, przez serwer telekomunikacyjny Zamawiaj±cego zlokalizowany w ZJS ul. Dolna Wilda 80A Poznañ, zastrzega mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostêpnych ilo¶ci kana³ów o dodatkowe 200 kana³ów rozmownych (poz. 10 Formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ). 200 kana³ów jest to maksymalna ilo¶æ, któr± Zamawiaj±cy bêdzie móg³ podzieliæ na jednostki w postaci dodatkowych pakietów przy za³o¿eniu, ¿e 1 dodatkowy pakiet to 10 kana³ów rozmownych SIP. Zamawiaj±cy, bêdzie móg³ równie¿ ca³e 200 dodatkowych kana³ów Sip Trunk (tj. 20 pakietów) przydzieliæ jednej jednostce.
Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ w³±czania i wy³±czania dodatkowych pakietów w trakcie trwania umowy. W przypadku dodatkowych pakietów, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za czas faktycznie ¶wiadczonej us³ugi od momentu jej uruchomienia do momentu wy³±czenia wg stawek jednostkowych pakietu wynikaj±cych z oferty Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub te¿ niewykorzystania prawa opcji przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego (poz. 10 Formularza cenowego) Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u, w szczególno¶ci nie przys³uguje mu prawo wezwania Zamawiaj±cego do z³o¿enia zamówienia uzupe³niaj±cego do ilo¶ci kana³ów Sip Trunk wskazanych w niniejszym punkcie lub w Formularzu cenowym (poz. 10).
2. Zamawiaj±cy zastrzega w poz. 5 Formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ prawo ewentualnego zwiêkszenia wielko¶ci zamówienia podstawowego (tj. 456 abonamentów dla ³±cza SIP Trunk 10 kana³ów) w ramach prawa opcji o dodatkowe 360 abonamentów dla ³±cza Sip Trunk 10 kana³ów maksymalnie dla 15 jednostek wymienionych w za³±czniku nr 4 do SWZ, które nie posiadaj± aktualnie ³±cza Sip Trunk (1 ³±cze Sip Trunk 10 kana³ów dla 1 jednostki). Zatem ca³kowit± warto¶æ poz. 5 Formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ (³±cznie 816 abonamentów) stanowi suma warto¶ci zamówienia podstawowego i zamówienia, które zostanie ewentualnie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji. Miejscem lokalizacji ³±czy bêdzie Zespó³ Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznañ. W przypadku dodania ³±cza Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za czas faktycznie ¶wiadczonej us³ugi dla tego ³±cza od momentu jego uruchomienia wg stawek jednostkowych wynikaj±cych z oferty Wykonawcy, odpowiednich dla tego typu ³±cza (poz. 5 Formularza cenowego). 15 jest to maksymalna ilo¶æ jednostek, dla których Zamawiaj±cy zamierza uruchomiæ ³±cze Sip Trunk i nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego realizacji w pe³nej ilo¶ci. Zamawiaj±cy w trakcie trwania umowy mo¿e utworzyæ mniej ³±czy Sip Trunk, jak równie¿ mo¿e nie utworzyæ ¿adnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub te¿ nie wykorzystania prawa opcji przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego (tj. 360 abonamentów dla ³±cza SIP Trunk 10 kana³ów) Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u., w szczególno¶ci nie przys³uguje mu prawo wezwania Zamawiaj±cego do z³o¿enia zamówienia uzupe³niaj±cego do ilo¶ci abonamentów wskazanych w niniejszym punkcie lub w Formularzu cenowym. Ilo¶æ ta nie bêdzie wliczona do ogólnej liczby zmian, o której mowa w pkt. 34 OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy uzna ofertê za spe³niaj±c± wymagania wskazane w SWZ i przyjmie j± do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli nie podlega ona odrzuceniu.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryterium oceny ofert oraz jego wagê z zastosowaniem poni¿szych zapisów:
Kryterium „Cena” (C) – 100 (maksymalnie 100 pkt)
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cn
---- X 100 = C
Co
Cn – najni¿sza cena brutto spo¶ród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium „Cena”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci telekomunikacyjnej, je¿eli wykonawca przedstawi aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.).
Ocena spe³niania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o wpisie do rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ). O¶wiadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiaj±cego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.
2) za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.) – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie bêdzie mo¿liwe dokonanie przez Zamawiaj±cego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcê wymaganych uprawnieñ.

UWAGA
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci telekomunikacyjnej musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców, który w ramach zamówienia ¶wiadczyæ bêdzie us³ugi telekomunikacyjne.

2. zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia):
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (w zakresie do¶wiadczenia) wówczas, gdy wykonawca wykona³ b±d¼ wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów (u¿ytkowników koñcowych) niebêd±cych konsumentami o warto¶ci minimum 100 000,00 PLN brutto ka¿da, w ramach odrêbnych umów.
Wymagana przez Zamawiaj±cego warto¶æ us³ugi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej obejmuje op³aty abonamentowe (w tym tak¿e ewentualne koszty dodatkowych us³ug telekomunikacyjnych) oraz op³aty za wykonane po³±czenia (us³uga ¶wiadczona dla odbiorcy ostatecznego, koñcowego). Do wymaganej warto¶ci us³ugi nie wlicza siê ewentualnych kosztów dzier¿awy/najmu/leasingu/dostawy urz±dzeñ telekomunikacyjnych ponoszonych przez nabywcê us³ugi oraz us³ug telekomunikacyjnych ¶wiadczonych na rzecz innych operatorów telekomunikacyjnych w oparciu m.in. o us³ugê SIP TRUNK.
UWAGA
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania warto¶ci wykonywanych us³ug realizowanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania warto¶ci wymaganych dla wykazania spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu (dwie us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów – u¿ytkowników koñcowych – niebêd±cych konsumentami o warto¶ci minimum 100 000,00 PLN brutto ka¿da umowa).
W przypadku us³ug bêd±cych w trakcie wykonywania, które nie zosta³y jeszcze ukoñczone, Zamawiaj±cy wymaga, aby do dnia sk³adania ofert wykonawca faktycznie zrealizowa³ ju¿ dwie us³ugi na warto¶æ minimum 100 000,00 PLN brutto ka¿da, w ramach odrêbnych umów. W przypadku us³ug nadal wykonywanych dowód nale¿ytego wykonania powinien byæ wydany nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku powo³ywania siê na do¶wiadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, wykonawca lub wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani bêd± wykazaæ faktyczny wk³ad w realizacjê zamówienia,
potwierdzaj±cy spe³nianie warunku w zakresie wymaganego do¶wiadczenia.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów, wskazany podmiot musi wykazaæ siê wymaganym przez
Zamawiaj±cego do¶wiadczeniem, tj. realizacj± co najmniej dwóch us³ug, o których mowa w pkt 5.2.2) SWZ, Zamawiaj±cy
nie dopuszcza ³±czenia do¶wiadczenia wykonawcy, podmiotu trzeciego czy te¿ dwóch podmiotów trzecich w takim zakresie,
¿e ka¿dy z nich wykona³ po jednej us³udze, o której mowa w pkt 5.2.2) SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ocena spe³niania warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zostanie dokonana na
podstawie:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o wpisie do rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
O¶wiadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiaj±cego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.
2) za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji
Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z
2021 r. poz. 576 ze zm.) – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie bêdzie
mo¿liwe dokonanie przez Zamawiaj±cego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcê wymaganych uprawnieñ.
2. Ocena spe³niania warunku posiadania zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia) zostanie dokonana na podstawie:
1) o¶wiadczenia wykonawcy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) wykazu us³ug, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ,
3) dowodów nale¿ytego wykonania/wykonywania us³ug, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ,
jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania wymagañ stawianych wykonawcom na podstawie przed³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ,
o których mowa powy¿ej, na zasadzie „spe³nia” albo „nie spe³nia” wymaganych warunków.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowi±cego za³. nr 7 do SWZ).
2. Zobowi±zanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie dotycz±ce podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie udostêpnianych zasobów (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sk³adania oferty zosta³y okre¶lone w pkt 11 SWZ.
Wymagania dot. dokumentów podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w pkt 7.1 SWZ w rozdziale III tabeli

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin obowi±zywania umowy – 24 miesi±ce od dnia podpisania umowy, jednak¿e nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01.07.2023 r.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.108 ust.1, art.109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129). Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl.
4. W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza odbycie wizji lokalnej przed z³o¿eniem oferty. Dokonanie wizji lokalnej jest mo¿liwe w dniach od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 8.30 do godz. 13:30 po uprzednim z³o¿eniu wniosku za po¶rednictwem Platformy i uzyskaniu potwierdzenia od Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz w budynkach podleg³ych jej jednostek administracji skarbowej na terenie województwa wielkopolskiego. O planowanym terminie wizji Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego w godzinach jego urzêdowania nie pó¼niej ni¿ 2 dni robocze przed proponowanym przez Wykonawcê terminem wizji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.