eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChroberzTermomodernizacja budynku dydaktycznego - wykonanie elewacji z dociepleniem



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku dydaktycznego - wykonanie elewacji z dociepleniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Bolesława Chrobrego w Chrobrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291156386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Chroberz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 356 40 03

1.5.8.) Numer faksu: 41 356 40 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrchroberz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrchroberz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zsrchroberz.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku dydaktycznego - wykonanie elewacji z dociepleniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dba9453-cde1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00077247/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku dydaktycznego etap II - wykonanie elewacji z dociepleniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-2710/1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348566,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku dydaktycznego – wykonanie elewacji z ociepleniem, docieplenie strychu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej”.
1.Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem ścian zewnętrznych na budynku głównym i budynkach niskich:
- rozebranie obróbek blacharskich,
- demontaż i montaż rur spustowych,
- obicie i uzupełnienie tynków,
- przygotowanie podłoża pod docieplenie,
- ocieplenie ścian,
- wyprawa elewacji tynkiem akrylowym,
- wykonanie cokołu z tynku o walorach tynku zmywalnego,
- uzupełnienie i malowanie gzymsów farbą silikonową,
- montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów z blachy powlekanej, - wykonanie drenażu i izolacji ścian fundamentowych,
- rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski wokół budynku, - montaż nowych lamp oświetleniowych,
- montaż nowych daszków nad wejściami.
2. Docieplenie stropu budynku głównego:
- założenie izolacji przeciwwilgociowej stropu z folii polietylenowej, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej.
3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej:
- wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane PCV z potrójną szybą, - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi aluminiowe, - wykonanie obróbek blacharskich, - demontaż starych, wykonanie i montaż nowych krat stalowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453882,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe RAKSO Jacek Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-127-96-12

7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 59

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-607

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.