eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę dźwigu osobowego w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę dźwigu osobowego w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZO - REWALIDACYJNYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241651080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 71

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4552300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zpswr.wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpswr.wodzislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zpswrwodzislaw.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/006

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę dźwigu osobowego w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65cc54c8-d3f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009732/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa windy osobowej i rozbiórka istniejącej platformy osobowej - "Dostosowanie ZPSWR w Wodzisławiu Śl w zakresie dostępności dla niepełnosprawnych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSWR.26.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355515,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę dźwigu osobowego w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskimi”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Studio Architektury „BOBER” Waldemar Bober z Radlina oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 0232/21 z dnia 18.02.2021 r.
2. Zakres robót obejmuje:
1) rozbiórkę istniejącej platformy dla osób niepełnosprawnych,
2) uzupełnienie stropodachu nad segmentem B ok. 6,3 m2,
3) wykonanie attyki przy uzupełnionym stropodachu,
4) wykonanie obróbki blacharskiej,
5) murowanie ścian szybu z bloczków betonowych kl. C16/20 ok. 26,5 m3,
6) zamurowanie bloczkami z betonu komórkowego otworów drzwiowych ok. 22,0 m3,
7) wykonanie nowych otworów drzwiowych w pomieszczeniach przylegających do nowoprojektowanego szybu szt. 6,
8) rozbiórkę istniejących przewodów kominowych w pomieszczeniach przylegających do nowoprojektowanego szybu, wraz z odtworzeniem warstw posadzkowych,
9) wykonanie nowych przewodów kominowych w pomieszczeniach przylegających do nowoprojektowanego szybu,
10) przebudowę instalacji c.o. wraz z przeniesieniem grzejników kolidujących z projektowanym szybem dźwigu,
11) przebudowę instalacji elektrycznych kolidujących z projektowanym szybem dźwigu,
12) wykonanie płyty fundamentowej pod dźwig osobowy ok. 1,6 m3,
13) wykucie otworów w istniejących stropach segmentu C pod wykonanie nowoprojektowanego szybu ok. 3,7 m3,
14) montaż nowych nadproży,
15) wykonanie tynków wewnętrznych ok. 63,0 m2,
16) skucie i wypełnienie nierówności w ścianach ok. 335,0 m2,
17) montaż dźwigu osobowego,
18) wykonanie maskujących listew dylatacyjnych obwodowo przy wejściu do dźwigu (listwa ścienna i podłogowa),
19) malowanie ścian ok. 335,0 m2,
20) malowanie sufitów ok. 160,0 m2,
21) montaż wykładzin PCV ok. 107,0 m2,
22) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych ok. 30,0 m2,
23) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich prac budowlanych.
Roboty prowadzone będą przy obiekcie czynnym – placówce oświatowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522840,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Handlowa "B.I.T." Jerzy Brzoska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grupa MJM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276633139

7.3.3) Ulica: ul. Babiogórska

7.3.4) Miejscowość: Czernica

7.3.5) Kod pocztowy: 44-282

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.