eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GózdDostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy w Goździe w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Gózd"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy w Goździe w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Gózd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Radomska 7

1.4.2.) Miejscowość: Gózd

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.7.) Numer telefonu: 483202097

1.4.8.) Numer faksu: 483202097

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165250

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00155768

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy w Goździe w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Gózd” realizowanego z Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę, montaż i uruchomienie 1szt. fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o min. mocy 80 kW dla zapewnienia zasilania awaryjnego w Urzędzie Gminy w Goździe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono
w załączniku Nr 1A – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2) Opracowanie projektu wykonawczego instalacji elektrycznej obejmującego miejsce podłączenia agregatu. Projekt ten należy pozytywnie uzgodnić w Rejonie Energetycznym w Radomiu.
3) Opracowanie i uzgodnienie instrukcji współpracy ruchowej agregatu z siecią PGE Dystrybucja SA.
4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami prób i badań.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz wmontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad materiałowych i prawnych oraz musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. Nr 1A do SWZ).
5. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie
z wymaganiami producentów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
7. Dostarczony sprzęt musi być dostosowany do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy).
8. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność zawarto w opisach przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
9. W okresie gwarancji w ramach zaoferowanej ceny jednostkowej agregatu prądotwórczego Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przeglądów okresowych, jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego.
Koszt przeglądów w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
11. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Zamawiający nie dokonał podziału na części ze względu na fakt, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części, determinowane jest to charakterem przedmiotu zamówienia, mającym polegać na dostawie jednego pojazdu. Brak podziału na części tego typu zadania nie ogranicza konkurencji i nie powoduje ograniczenia udziału małych i średnich przedsiębiorców. O tego typu zamówienia ubiegają się głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP.
12. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany
z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych (jeżeli dotyczy).
13. Realizując zadania publiczne objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062).

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy w Goździe w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Gózd” realizowanego z Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę i uruchomienie 1 szt. fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o min. mocy 80 kW dla zapewnienia zasilania awaryjnego w Urzędzie Gminy w Goździe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono
w załączniku Nr 1A – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz wmontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad materiałowych i prawnych oraz musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. Nr 1A do SWZ).
5. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie
z wymaganiami producentów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
7. Dostarczony sprzęt musi być dostosowany do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy).
8. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność zawarto w opisach przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
9. W okresie gwarancji w ramach zaoferowanej ceny jednostkowej agregatu prądotwórczego Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przeglądów okresowych, jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego.
Koszt przeglądów w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
11. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Zamawiający nie dokonał podziału na części ze względu na fakt, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części, determinowane jest to charakterem przedmiotu zamówienia, mającym polegać na dostawie jednego pojazdu. Brak podziału na części tego typu zadania nie ogranicza konkurencji i nie powoduje ograniczenia udziału małych i średnich przedsiębiorców. O tego typu zamówienia ubiegają się głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP.
12. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany
z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych (jeżeli dotyczy).
13. Realizując zadania publiczne objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-03-28 10:00

Po zmianie:
2025-04-03 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-03-28 10:30

Po zmianie:
2025-04-03 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-04-26

Po zmianie:
2025-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.