eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych i pielęgnacja kwietników na terenie miasta Bielska Podlaskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych i pielęgnacja kwietników na terenie miasta Bielska Podlaskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych i pielęgnacja kwietników na terenie miasta Bielska Podlaskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d171f19a-c249-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023166/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych i pielęgnacja kwietników na terenie miasta Bielska Podlaskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia:
1) Wykonanie nasadzeń roślin w stojących donicach kwiatowych:
a) powierzchnia nasadzeń – ok. 25 m²,
b) zalecana ilość sadzonek 25 szt./ m2,
I nasadzenie:
termin nasadzenia – w kwietniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
gatunek roślin – bratek (Viola), kolory kwiatów: biały, żółty, niebieski, bordowy, pomarańczowy
II nasadzenie:
termin nasadzenia – do dnia 20 czerwca,
gatunek roślin – aksamitka (Tagetes) o kwiatach żółtych, begonia stale kwitnąca (Begonia semperflores) o kwiatach białych i czerwonych, pelargonia bluszczolistna (Pelargonium) o kwiatach czerwonych i białych, pelargonia rabatowa itp.
2) Wykonanie nasadzeń roślin na rabatach kwiatowych:
Wykaz rabat kwiatowych:
a) Park Aleksandra Jagiellończyka – 63 m²
b) przy ul. Kazimierzowskiej – 50 m²
c) przy ul. Kopernika – 22 m²
d) skwer im. Izabeli Branickiej – 325 m²
e) plac im. Jana Pawła II – 14 m2
f) mogiła wrześniowców – 5 m²
- powierzchnia nasadzeń ogółem – ok. 479 m²
- zalecana ilość sadzonek 25 szt./m²
- termin nasadzeń: w drugiej połowie maja, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
- zalecane gatunki roślin: aksamitka (Tagetes), Begonia stale kwitnąca (Begonia semperflores), starzec (Senecio), paciorecznik (Canna), dalia(Dahlia) itp.
Nasadzenia należy wykonać według koncepcji nasadzeń przygotowanej przez Wykonawcę i przedłożonej najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem nasadzeń, po jej zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
3) Konserwacja systemów nawadniania oraz sprawowanie kontroli nad ich prawidłową eksploatacją: na terenie skweru im. Izabeli Branickiej.
Uwagi do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Do nasadzeń należy stosować materiał roślinny najwyższej jakości, wolny od chorób i szkodników, o wyrównanym wzroście i kwitnieniu.
2) Nasadzenia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej.
3) Rośliny kwitnące należy sadzić w takiej fazie kwitnienia, aby efekt kwitnienia był widoczny najpóźniej po upływie 1 tygodnia od momentu posadzenia. Kwietniki należy obsadzać taką ilością roślin, aby uzyskać efekt wypełnienia całości kwietnika roślinami.
4) Obsadzenie donic stojących obejmuje przygotowanie podłoża do obsadzenia z dodaniem nawozów i hydroabsorbentu oraz ewentualne uzupełnienie podłoża w donicach.
5) Obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi obejmuje przygotowanie terenu pod nasadzenia, tj. przekopanie gleby, zasilenie nawozami, zastosowanie hydroabsorbentu, ewentualne uzupełnienie podłoża do poziomu terenu przyległego, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem powierzchni.
6) Podać cenę jednostkową wykonania nasadzeń (łącznie z roślinami kwietnikowymi) na rabatach kwiatowych oraz w donicach kwiatowych stojących (oddzielnie w odniesieniu do pierwszego nasadzenia bratkami oraz drugiego nasadzenia).
7) Kompleksową pielęgnację kwietników należy wykonywać od chwili wykonania nasadzeń do zakończenia wegetacji roślin. Likwidację nasadzeń należy wykonać po zakończeniu okresu wegetacyjnego roślin, w terminie ustalonym z Zamawiającym.
8) Kompleksowa pielęgnacja kwietników obejmuje:
a) regularne podlewanie roślin z częstotliwością zapewniającą ich właściwy wzrost i rozwój oraz zapobiegającą zwiędnięciu lub uschnięciu roślin,
b) nawożenie roślin w zależności od potrzeb, gwarantujące dobrą kondycję roślin i ich maksymalne kwitnienie,
c) stałą ochronę roślin przed chorobami i szkodnikami,
d) regularne odchwaszczanie kwietników gwarantujące stały efekt wysokiej dekoracyjności kwietników (z uprzątnięciem chwastów),
e) wymianę uschniętych i chorych roślin na nowe, w tym samym gatunku i odmianie oraz stadium wzrostu i rozwoju,
f) uzupełnienie brakujących sadzonek w tym samym gatunku i odmianie oraz stadium wzrostu i rozwoju,
g) regularne usuwanie przekwitniętych kwiatostanów kwiatów letnich,
h) usuwanie zanieczyszczeń z kwietników i terenu w najbliższym ich sąsiedztwie,
i) utrzymanie pożądanego efektu dekoracyjnego kwietników,
j) likwidację nasadzeń bratków przed przystąpieniem do nasadzenia kwiatów letnich oraz likwidację nasadzeń po zakończeniu okresu wegetacyjnego.
9) Do zakresu prac związanych z konserwacją systemów nawadniania należy m. in.:
a) wiosenne uruchomienie systemów nawadniania (po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego),
b) ustawienie czasów nawadniania itp.,
c) bieżący nadzór nad funkcjonowaniem systemów oraz niezwłoczne usuwanie ewentualnych awarii,
d) przygotowanie systemów nawadniania do okresu zimowego (z odwodnieniem instalacji).
10) Termin realizacji robót związanych z konserwacją systemów nawadniania – do dnia 15 listopada.
11) Koszty zakupu wody zasilającej systemy nawadniające ponosi Zamawiający, natomiast koszty zakupu wody służącej do podlewania za pomocą beczkowozu leżą po stronie Wykonawcy.
12) Roboty zanikające należy zgłaszać do odbioru Zamawiającemu natychmiast po ich zakończeniu, w celu potwierdzenia ich wykonania.
13) Należność za pielęgnację kwietników będzie rozliczana w oparciu o oferowane ceny ryczałtowe w następujący sposób:
a) pielęgnacja I nasadzenia (bratków) w donicach stojących – należność płatna w 2 równych ratach po dokonanych odbiorach prawidłowości wykonanych robót przeprowadzonych w terminach do dnia 10 maja i do dnia 10 czerwca,
b) pielęgnacja nasadzeń roślin kwietnikowych w stojących donicach kwiatowych (II nasadzenie kwiatów letnich) oraz na rabatach kwiatowych będzie płatna w 5 równych miesięcznych ratach po dokonanych odbiorach prawidłowości wykonanych robót przeprowadzonych do końca każdego miesiąca w okresie czerwiec-wrzesień oraz po likwidacji nasadzeń.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).
1. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności nasadzeń roślin kwietnikowych i pielęgnacji kwietników objęte zamówieniem (o ile czynności te nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).
2. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149373,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BK Usługi Ogrodnicze Benedykt Korolczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9660796926

7.3.3) Ulica: Henrykowo 10/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-511

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.