eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golina › Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do Rejestru Zabytku pod numerem A-437/179



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do Rejestru Zabytku pod numerem A-437/179

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do Rejestru Zabytku pod numerem A-437/179

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9492d5b6-c3d3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039552/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do rejestru zabytku pod numerem A-437/179

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313503,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pielęgnacją, konserwacją i utrzymaniem zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie:
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
1. Istniejąca z budowa – dworek (budynek przedszkola) - 674,37 m2
2. Przedszkolny plac zabaw (nawierzchnia trawiasta) - 483,00 m2
3. Nawierzchnia asfaltowa – 1 532,34 m2
4. Nawierzchnia z kostki brukowej – 858,31 m2
5. Nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna – 2 837,03 m2
6. Nawierzchnia z kamienia polnego (brukowca) – 75,11 m2
7. Nawierzchnia gruntowa – 252,95 m2
8. Nawierzchnia bezpieczna z piasku na ogólnodostępnym placu zabaw – 229,58 m2
9. Scena letnia (nawierzchnia z kostki betonowej) – 88,15 m2
10. Naturalne runo parkowe – 45 685,33 m2
11. Trawnik parkowy – 37 756,63 m2
12. Trawnik parkowy wzmocniony kratą trawnikową – 243,37 m2
13. Zbiorniki wodne – 7 451,53 m2

W skład zadania wchodzą następujące prace:
1) renowacja trawników min. 2 razy w sezonie (wertykulacja, aeracja i nawożenie trawników: ok. 2 kg NPK na 1 ar w ciągu roku.) – dot. pkt. 11 i 12,
2) koszenie trawników poprzedzone wcześniejszym zbieraniem luzu śmieciowego (w tym uprzątnięcie pokosu z trawników oraz przyległych do nich ciągów komunikacyjnych, prace porządkowe należy wykonać od razu po skoszeniu trawy) – min. 2 razy w miesiącu, od kwietnia do października (dot. pkt.11 i pkt.12). Trawniki przy skupiskach krzewów i oraz przy obiektach małej architektury należy kosić z należytą starannością tak, aby nie uszkodzić roślin oraz elementów architektonicznych. Miejsca trudno dostępne należy dokosić ręcznie,
3) usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i pniowych drzew rosnących na utrzymywanych trawnikach, chwastów wokół drzew, krzewów, lamp, barierek, obiektów małej architektury, placów zabaw itp. (dot. pkt. 10, 11 i 12). Częstotliwość uzależniona od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w sezonie.
4) grabienie obejmuje: grabienie liści, uschniętych traw, mchów oraz likwidacja kretowisk z trawników, terenów zadrzewionych i zakrzewionych, placów zabaw itp. Po wykonaniu zabiegów teren należy uprzątnąć (dot. pkt. 5, 7, 10, 11, 12). Częstotliwość uzależniona od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w sezonie.
5) pielęgnacja krzewów obejmuje: wycięcie suchych, połamanych, porażonych przez czynniki chorobotwórcze i zamierających gałęzi, usuniecie gałęzi leżących na ziemi, usuwanie leżących liści, odchwaszczenie, zagrabienie przekopanej powierzchni, pielenie i spulchnienie ziemi wokół roślin, uprzątnięcie terenu po wykonaniu zabiegów (załącznik nr 7 do SWZ). Częstotliwość uzależniona od potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy w sezonie,
6) wykonanie cięć pielęgnacyjnych, formujących drzew – min. 1 raz w sezonie (ok. 89 szt.),
7) nawożenie krzewów nawozami odpowiednimi dla danego gatunku i odmiany oraz pory nawożenia – należy stosować dawkę zgodnie z zaleceniami producenta, min. 2 razy w sezonie (załącznik nr nr 7 do SWZ),
8) koszenie runa pod koronami drzew raz w roku przed sezonem wegetacyjnym, usuwając tym sposobem samosiewy (dot. pkt. 10),
9) pielęgnacja zbiorników wody (zbieranie zanieczyszczeń organicznych, obcinanie krzewów i zarośli nad brzegami), min. raz w miesiącu, w okresie kwiecień-listopad.
2. Utrzymanie czystości, drobne naprawy i konserwacja (kwiecień – grudzień 2023):
W skład zadania wchodzą następujące prace:
1) utrzymanie w czystości placów zabaw oraz siłowni zewnętrznej (dot. pkt 2 i 8),
2) naprawa ławek po ich uszkodzeniu poprzez uzupełnianie braków w postaci np. wyłamanej deski, mocowań itp. (liczba ławek – 60 szt.),
3) bieżące zamiatanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych/alejek parkowych z wszelkich zanieczyszczeń, min. 2 razy w miesiącu (dot. pkt. 3,4,5,6,7,8),
4) bieżące opróżnianie pojemników na odpady (min. 2 razy w tygodniu nie dopuszczając do ich przepełnienia) oraz ich utrzymanie w należytym stanie estetycznym i higienicznym (kosze - 22 szt.),
5) bieżące utrzymanie w czystości terenu parku, w tym: codzienny obchód (oprócz sobót, niedziel, dni wolnych od pracy)terenu z bieżącym usunięciem śmieci, opadłych gałęzi, liści, niedopałków papierosów i innych zanieczyszczeń z alejek, ścieżek edukacyjnych, małej architektury, placu zabaw, brzegów zbiorników wodnych,
6) wykonywanie czynności porządkowych koniecznych ze względu na zdarzenia losowe (np. burze i inne) tj. oczyszczenie terenu z wszelkich zanieczyszczeń, łącznie
z połamanymi przez wichury pojedynczymi gałęziami,
7) odchwaszczanie nawierzchni utwardzonych, polegające na ręcznym usuwaniu roślin z systemem korzeniowym, min. 1 raz w miesiącu (dot. pkt. 4-7),
8) załadunek i wywóz wszelkich nieczystości i odpadów powstałych po wykonaniu prac porządkowych,
9) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych/alejek parkowych. Częstotliwość należy dostosować do panujących czynników atmosferycznych.
10) usuwanie wiatrołomów i suchych drzew.
Zakup wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji niniejszego zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Wynagrodzenie wykonawcy musi obejmować materiały konieczne do realizacji zamówienia tj. w szczególności farba, sprzęt, jego naprawę, paliwo, oleje, z wyłączeniem materiałów drewnianych, metalowych, betonowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237793,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golińska Spółdzielnia Socjalna Aktywni Razem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653039045

7.3.3) Ulica: ul. Plac Kazimierza Wielkiego 8

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.