Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00137331/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
[U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10682151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315dcd77-d513-4652-985b-91bf3ac51210
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 [93] Usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą portierską
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/07/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 757723,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1, pn.: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersytetu Opolskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 1A do SWZ.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób faktycznie wykonujących wskazane w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją zamówienia dotyczącej części nr 1 zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, został określony przez Zamawiającego w w odniesieniu do części nr 1 – w załączniku nr 1A do SWZ (w części: Obowiązki pracowników ochrony)
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3A do SWZ – Projekt umowy dot. części nr 1 zamówienia.
4. Kluczowe zadania
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
4.1.Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie:
4.1.1. czynności w zakresie usług ochrony, które wymagają posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale I pkt. 5.2.2. SWZ,
4.1.2. posiadania przez Wykonawcę dwóch grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola – Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej, zgodnie z art. 2 ust. 7 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr poz. 740), której zespół liczy min. dwie osoby wyposażone i uzbrojone w broń palną oraz środki przymusu bezpośredniego, w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy o broni i amunicji (Dz. U. 1999 nr 53 poz. 549),
4.2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania ww. kluczowych zadań podwykonawcy.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy podwykonawców, o ile są już znani.
4.4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym adresy stacjonowania grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola
4.5. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji wskazanych przez Wykonawcę adresów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu.
4.6. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.7. W pozostałym zakresie, Wykonawca może powierzyć wykonanie zadań podwykonawcy.
5. Zamówienie będzie realizowane w części nr 1:
- przez okres od dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2026 r. godz. 12:00, w odniesieniu do budynków określonych w pkt. 1 i 2 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ)
- przez okres od dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2026 r. godz. 12.00, w odniesieniu do budynków określonych w pkt. 3 i 4 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ)
6. Jeżeli w wyniku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia zawarcie umowy nastąpi po dacie, w której ma nastąpić rozpoczęcie okresu obowiązywania umowy, to wykonanie umowy rozpocznie się z dniem następnym po dniu zawarcia umowy i zakończy się w dniu 30.03.2026 r. godz. 12:00.
7. Planowane godziny ochrony szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1A do SWZ.
8. Podjęcie obowiązków ochrony fizycznej, a tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie nastąpi zgodnie z datą rozpoczęcia świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 662601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2, pn.: Usługa nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych w obiektach Uniwersytetu Opolskiego wraz z ochroną fizyczną (grupa interwencyjna).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1B do SWZ 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób faktycznie wykonujących wskazane w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją zamówienia dotyczącej części nr 2 zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, został określony przez Zamawiającego w odniesieniu do części nr 2 – w załączniku nr 1B do SWZ (pkt. 1 ppkt. a)-b); pkt. 2-3)
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3B do SWZ – Projekt umowy dot. części nr 2 zamówienia
4. Kluczowe zadania
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem
zamówienia.
4.1.Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie:
4.1.1. czynności w zakresie usług ochrony, które wymagają posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale I pkt. 5.2.2. SWZ,
4.1.2. posiadania przez Wykonawcę dwóch grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola – Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej, zgodnie z art. 2 ust. 7 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr poz. 740), której zespół liczy min. dwie osoby wyposażone i uzbrojone w broń palną oraz środki przymusu bezpośredniego, w rozumieniu art.
4 ust. 1 pkt 1 ustawy o broni i amunicji (Dz. U. 1999 nr 53 poz. 549),
4.1.3. posiadania przez Wykonawcę własnej Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) na terenie miasta Opola – niezbędnej do monitorowania sygnałów alarmowych i reagowania na sygnały otrzymane z systemu alarmowego Zamawiającego.
4.2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania ww. kluczowych zadań podwykonawcy.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy podwykonawców, o ile są już znani.
4.4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym adresy stacjonowania grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola oraz w części nr 2 - adres Stacji Monitorowania Alarmów.
4.5. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji wskazanych przez Wykonawcę adresów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu.
4.6. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.7. W pozostałym zakresie, Wykonawca może powierzyć wykonanie zadań podwykonawcy.
5. Zamówienie będzie realizowane w części nr 2: od dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2026 r. godz. 12:00.
6. Jeżeli w wyniku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia zawarcie umowy nastąpi po dacie, w której ma nastąpić rozpoczęcie okresu obowiązywania umowy, to wykonanie umowy rozpocznie się z dniem następnym po dniu zawarcia umowy i zakończy się w dniu 30.03.2025 r. godz. 12:00.
7. Planowane godziny ochrony szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1B do SWZ.
8. Podjęcie obowiązków ochrony fizycznej, a tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie nastąpi zgodnie z datą rozpoczęcia świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 54471,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3, pn.: Usługa ochrony osób i mienia podczas imprezy Piastonalia 2025.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1C do SWZ 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób faktycznie wykonujących wskazane w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją zamówienia dotyczącej części nr 3 zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, został określony przez Zamawiającego w w odniesieniu do części nr 3 –w załączniku nr 1C do SWZ (pkt. 8 – zatytułowany Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności)
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3C do SWZ – Projekt umowy dot. części nr 3 zamówienia.
4. Kluczowe zadania
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
4.1.Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie:
4.1.1. czynności w zakresie usług ochrony, które wymagają posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale I pkt. 5.2.2. SWZ,
4.2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania ww. kluczowych zadań podwykonawcy.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy podwykonawców, o ile są już znani.
4.4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji wskazanych przez Wykonawcę adresów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu.
4.5. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.6. W pozostałym zakresie, Wykonawca może powierzyć wykonanie zadań podwykonawcy.
5. Zamówienie będzie realizowane: w dniach 11.05.2025 r. godz. 22:00 do dnia 15.05.2025 r. godz. 8:00 .
6. Planowane godziny ochrony szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1C do SWZ.
7. Podjęcie obowiązków ochrony fizycznej, a tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie nastąpi zgodnie z datą rozpoczęcia świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841258,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841258,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841258,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ODNOWA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony „VIP-GUARD” Sp. z o.o, GWARANT Agencja Ochrony Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542779851
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841258,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68775,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70333,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68775,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BETA SECURITY SYSTEM Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony „VIP-GUARD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542144779
7.3.3) Ulica: ul. Ozimska 182
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-310
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BETA SECURITY SYSTEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BETA SECURITY SYSTEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68775,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55281,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55281,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55281,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAR AGENCJA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7543120143
7.3.3) Ulica: ul. Górna 15A
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-403
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGAR AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGAR AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55281,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dot. cz. 2 przedmiot umowy realizowany od dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2026 r. godz. 12:00
dot. cz. 3 przedmiot umowy realizowany od dnia 11.05.2025 r. godz. 22:00 do dnia 15.05.2025 r. godz. 8:00.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Rozbudowa stanowiska badawczego w hali laboratoryjnej Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej
- ODNOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 457, M. POPIELÓW, OD KM 17+114 DO KM 18+112
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- Zakup sprzętu informatycznego
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- "Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze".
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Usługa ochrony osób i mienia na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań- Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Usługa ochrony mienia, w tym zewnętrznego zabezpieczenia oraz dozoru obiektów wraz z przyległym terenem, położonych w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.