Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077378/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00091277/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami MOPS Katowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 17
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 251 00 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-katowice.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami MOPS Katowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04b41153-9df9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034058/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania obiektów MOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077378/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 305618,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien w budynkach MOPS Katowice oraz sprzątanie dojścia do obiektów i odśnieżanie zimą przed obiektami:
- TPPS-1, ul. Andrzeja 10,
- TPPS-2, ul. Warszawska 42,
- TPPS-3, ul. Oblatów 24,
- TPPS-4, ul. Gliwicka 96,
- TPPS-5, ul. Dębowa 16c
- TPPS-6, ul. Czecha 2,
- TPPS-7, ul. Świdnicka 35a,
- ZAR.ZPZ ul. Świdnicka 35a,
- TPPS-8, ul. Łętowskiego 6a,
- TPPS-9, ul. Krakowska 138
- TPPS-10, ul. Krakowska 138,
- ZAR, ul. Krakowska 138,
- SDM, ul. Krakowska 138,
- CPS i archiwum ul. Morcinka 19a,
- DBD, ul. Morcinka 19a,
- OIK, ul. Mikołowska 13a,
- MZON, ul. Gliwicka 102 – wraz z dodatkowymi sprzątaniami, dwa razy w miesiącu, które będą przypadać w soboty,
- CRS, ul. Kilińskiego 19/1,
- ZPZ ul. Wojewódzka 23,
- PAL-W Kotlarza 10 b,
- Mieszkanie Treningowe Chopina 9/3 - dwa sprzątania w czasie trwania umowy,
- DDPS ul.Francuska 43,
- ZPZ, ul. Kordeckiego 2/2,
- PI ul. Bednorza 14,
- PI ul. Markiefki 64,
- PI ul. Markiefki 68,
- Mieszkanie Chronione Łętowskiego 6a - 29 skrzydeł okiennych o powierzchni 53,86 m2 – jedno mycie okien w trakcie trwania umowy,
- Mieszkanie Chronione Gliwicka 74a - 31 skrzydeł okiennych o powierzchni 39,5 m2 – jedno mycie okien w trakcie trwania umowy,
- budynek dyrekcji MOPS, ul. Jagiellońska 17 (jako opcja - sprzątanie w okresie od 1 lipca 2022r. maksymalnie do 31 grudnia 2022r.),
o łącznej powierzchni użytkowej 6.698,18 m2, wraz z oknami o łącznej powierzchni 1.492,86 m2 i łącznej powierzchni terenów zewnętrznych – dojścia do budynków o powierzchni 902,50 m², w tym zamówienie opcjonalne MOPS, ul. Jagiellońska 17.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364776,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622739,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364776,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-BŁYSK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653033812
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 42C
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364776,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup materiałów biurowych - zamówienie udzielane w 2 częściach
- UNICEF EDUCATION - Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia Centrum Pomocy Dzieciom i Rodzinie w ZSP nr 17 w Katowicach
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn. "Dostosowanie budynku Szkolno-Administracyjnego SOSWNiS w Raciborzu do wymagań ochrony przeciwpożarowej",w ramach zadania (...)
- "KWP Katowice - budowa masztów - maszty zlokalizowane w Częstochowie, na dachu budynku KMP w Jastrzębiu-Zdroju oraz na Górze Skrzyczne" w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na zadania
- Organizacja szkoleń stacjonarnych w blokach szkoleniowych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach zaangażowanych w realizację działań na rzecz uchodźców z Ukrainy
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych przy ul. Radziejowskiej 1/5
- KPN/8/2023 "Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych"
- Wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Centrum NanoBioMedycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Bieżące utrzymanie miejskich terenów zielonych w mieście Zambrów w okresie od 16.04.2023 do 15.04.2026
- "Letnie oczyszczanie jezdni i chodników gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy."
- Wykonanie jednorazowego pozimowego oraz cotygodniowego sprzątania jezdni, chodników, ścieków, ścieżek rowerowych dróg powiatowych na terenie miasta Namysłów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.