eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce77d132-8f62-4dd9-be0b-0fac2c502bba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce77d132-8f62-4dd9-be0b-0fac2c502bba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/53/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 730980,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1
1. Ostrza uniwersalne jednokrotnego użytku do strzygarki chirurgicznej, pakowane pojedynczo, kompatybilne ze strzygarką 3M model 9681. Wyrób medyczny.
Ilość: 1000 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15012,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2
1. Zestaw membran do nebulizatora Aerogen Pro, w komplecie złącze typu T dla dorosłych 22 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 30 szt. Opakowanie: po 10 szt.
Ilość: 3 opakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7717,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3
1. Papier do aparatu EKG Aspel GOLD. Wymiary: 210 mm x 25 m. Wyrób medyczny.
Ilość: 35 sztuk
2. Papier do aparatu EKG Mortara ELI 250. Wyrób medyczny.
Ilość: 12 sztuk
3. Elektroda do defibrylatora AED CU Medical I- PAD SP1/SP2 preconnect. Wyrób medyczny.
Ilość: 4 sztuki
Opakowanie: po 2 sztuki
Ilość: 2 opakowania
4. Papier do defibrylatora Nihon Kohden, termiczny 50 mm x 30 mm, rozmiar gilzy (średnica wewnętrzna 16 mm). Wyrób medyczny
Ilość: 15 sztuk
5. Jednorazowe elektrody do defibrylatora Lifepak 20. Wyrób medyczny.
Ilość: 4 sztuki
Opakowanie: po 2 sztuki
Ilość: 2 opakowania
6. Elektrody do defibrylatora Nihon Kohden 3100. Wyrób medyczny.
Ilość: 8 sztuk
Opakowanie: po 2 sztuki
Ilość: 4 opakowania
7. Elektrody samoprzylepne jednokrotnego użytku, przeznaczone do wykonywania badań EKG i monitorowania pacjenta dorosłego, wykonane z pianki, średnica nie mniejsza niż 42 mm i nie większa niż 55 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 30 000 sztuk
Opakowanie: po 50 sztuk
Ilość: 600 opakowań
8. Żel do USG i EKG. Opakowanie własne z możliwością dozowania. Wyrób medyczny.
Ilość: 15 000 ml
Opakowanie: 500 ml (zamawiający dopuszcza opakowanie 500 g)
Ilość: 30 butelek
9. Klamra, adapter jako przedłużenie odprowadzeń EKG.
Ilość: 50 sztuk.
Opakowanie: po 10 sztuk
Ilość: 5 opakowań
10. Adapter zakończeń EKG - przejściówka z drenem z końcówką banan na klamrę. Wyrób medyczny.
Ilość: 20 sztuk
Opakowanie: po 10 sztuk
Ilość: 2 opakowania
11. Kabel IEC do EKG Mortara ELI 250C, 10-realizacji, przewody 28 pin, gniazdo – banan 4.0. Wyrób medyczny.
Ilość: 20 sztuk
12. Bezprzewodowy moduł akwizycji WAM, bez kabli pacjenta. Kompatybilny z aparatem EKG Mortara ELI 250 Model C WAM. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka
13. Elektrody do EKG, samoprzylepne wykonane z pianki, średnica 55 mm z żelem stałym lub ciekłym. Elektrody przeznaczone do testów wysiłkowych. Wyrób medyczny.
Ilość: 6000 sztuk
Opakowanie: po 30 sztuk
Ilość: 200 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18855,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4
1. Jednorazowa elektroda neutralna dzielona o symetrycznych połówkach o powierzchni 85 cm2 (+/- 1 cm) z dodatkowo odseparowaną elektrycznie i mechanicznie powierzchnią od połówek elektrody o powierzchni 23 cm2 (+/- 1 cm). Wyrób medyczny
Ilość: 1250 sztuk
Opakowanie: po 50 sztuk
Ilość: 25 opakowań
2. Kabel do jednorazowych elektrod neutralnych, dł. 4-4,5 m, wejście 1-pinowe do ERBE. Wyrób medyczny,
Ilość: 2 sztuki
3. Elektroda szpatułkowa prosta, elastyczna 3x24 mm, długość 60 mm, średnica trzpienia 2,4 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk
Opakowanie: po 5 sztuk
Ilość: 2 opakowania
4. Uchwyt elektrod monopolarnych jednorazowego użytku, z 2 przyciskami, elektrodą szpatułkową, kablem przyłączeniowym
o dł. 3-4 m. Wyrób medyczny.
Ilość: 2000 sztuk
Opakowanie: po 25 sztuk
Ilość: 80 opakowań
5. Uchwyt elektrod monopolarny jednorazowego użytku, z 2 przyciskami, elektrodą igłową, kablem przyłączeniowym o dł. 3-4 m. Wyrób medyczny.
Ilość: 25 sztuk.
Opakowanie: po 25 sztuk
Ilość: 1 opakowanie
6. Elektroda szpatułkowa prosta, elastyczna 3 mm x 24 mm, długość 60 mm, średnica trzpienia 4 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
Opakowanie: po 5 sztuk
Ilość: 1 opakowanie
7. Filtr główny do ewakuatora dymu Erbe IES 3, z przyłączem średnicy 22 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka
8. Adapter z wtyczką, VIO, ICC, ACC Standard – 3-pinowa. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki
9. Bipolarny kabel do pincet o długości 3-4,5 m, kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300, ERBE VIO300 D. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka
10. Elektroda igłowa prosta, średnica 0,8 mm x 29 mm, długość 65 mm, średnica trzpienia 2,4 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
11. Elektroda igłowa prosta, średnica 0,8 mm x 29 mm, długość 65 mm, średnica trzpienia 4 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
12. Elektroda igłowa prosta, izolowana, średnica 0.5 mm x 3 mm, wolframowa, długość 55 mm, średnica trzpienia 2.4 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
13. Elektroda igłowa prosta, izolowana, średnica 0,5 mm x 3 mm, wolframowa, długość 55 mm, średnica trzpienia 4 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
14. Jednorazowy uchwyt do odsysania dymu z elektrodą szpatułkową, z nieprzywierającą powłoką, kabel przyłączeniowy 3,0 m. Wyrób medyczny.
Ilość: 280 sztuk
Opakowanie: po 20 sztuk
Ilość: 14 opakowań
15. Pułapka wodna do ochrony kasety filtra głównego ewakuatora dymu. Wyrób medyczny.
Ilość: 100 sztuk
16. Filtr wstępny do ewakuatora dymu z przyłączem o średnicy 22 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 150 sztuk
Opakowanie: po 15 sztuk
Ilość: 10 opakowań
17. Uchwyt elektrod monopolarny wielorazowy z dwoma przyciskami oraz kablem przyłączeniowym dł. 4-4,5 m, obsadką o średnicy 2,4 mm oraz wejściem od strony aparatu, 1-pinowy. Kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300, ERBE VIO 300D. Wyrób medyczny.
Ilość: 6 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 88498,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5
1. Nebulizator do podawania leku w obwodzie oddechowym z antyprzelewową konstrukcją. Działający w pozycji pionowej i poziomej o pojemności 6-10 ml, skalowany z podziałką co 1-2 ml, z łącznikiem T wyposażony w mechanizm samodomykania/samouszczelniania się podczas odłączania nebulizatora. Tempo nebulizacji przy przepływie 6-8 l/min. Wytworzone cząsteczki MMAD 2,7 qm, o średnicy mniejszej niż 3,5 mikronów. W zestawie dren tlenowy o przekroju gwiazdkowym o długości nie mniejszej niż 180 cm. W zestawie przestrzeń martwa. Zestaw mikrobiologicznie czysty. Zestaw do nebulizacji użytkowany będzie z zestawem oddechowym dla dorosłych. Wyrób medyczny.
Ilość: 200 zestawów.
2. Układ jednorurowy, dwuświatłowy, z pionową membraną zapewniającą wymianę termiczną, o średnicy 22 mm i długości 1,8 m, z kolankiem do aparatu do znieczulenia, z dodatkową rurą rozciągliwą w zakresie 0,6-1,8 m, z 2 l workiem bezlateksowym. Wydajność ogrzania powietrza wdychanego 6,2 stopni C/ 1 m przy przepływie 4 l/min, opór dla całego układu: wdechowy 0,14 cm H2O i wydechowy 0,16 cm H2O przy przepływie 10l/min, waga układu 170-190 g bez akcesoriów. Rura wydechowa do podłączenia do aparatu 40 cm. W zestawie wewnętrzny przewód do próbkowania gazu o dł. 2,75 m
z łącznikiem typu męskiego wszystkie elementy w jednym oryginalnym opakowaniu producenta. Jednorazowe, mikrobiologicznie czyste. Wyrób medyczny.
Ilość: 300 sztuk
3. Nebulizator nisko objętościowy do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie
w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni, o pojemności 5 ml, średnica cząstek aerozolu MMAD 3,27 qm, frakcja respirabilna, przepływ 7-8 LPM, skalowany schodkowo co 1 ml
w zakresie 2,5 ml. Produkt czysty biologicznie, bez lateksu DEHP, bisfenolu, bez metalowych części. W zestawie
z nebulizatorem: maska aerozolowa dla dorosłych z obrotowym łącznikiem kątowym, dren tlenowy o przekroju gwiazdkowym 2,1 m, zakończony łącznikiem uniwersalnym z możliwością podłączenia do aparatury wymagającej łącznika standardowego lub do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego. Wyrób medyczny.
Ilość: 250 sztuk
4. Nebulizator nisko objętościowy do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie
w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni, o pojemności 5 ml, średnica cząsteczek aerozolu MMAD 3,27qu, frakcja respirabilna, przepływ 7-8 LPM, skalowany schodkowo co 1 ml w zakresie 2,5 ml. Produkt czysty biologicznie, bez lateksu DEHP, biosfenolu. W zestawie z nebulizatorem: ustnik, łącznik T (możliwość wpięcia do obwodu oddechowego), rura karbowana 15 cm, dren tlenowy o przekroju gwiazdkowym 2,1 m zakończony łącznikiem uniwersalnym z możliwością podłączenia do aparatury wymagającej standardowego lub łącznika gwintowanego. Wyrób medyczny.
Ilość: 200 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20250,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6
1. Jednorazowy układ oddechowy do respiratora dla dorosłych, dwururowy, średnica 22 mm i długość 180 cm (+/- 1 cm)
z workiem 2 litrowym co najmniej mikrobiologicznie czysty. Rury rozciągliwe. Wyrób medyczny.
Ilość: 300 sztuk
2. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych, antybakteryjny – powlekany jonami srebra, dwururowy, średnica 22 mm
i długości 160 cm (+/- 1 cm) z odłączanym trójnikiem Y, portami, zatyczkami i kapturkiem zabezpieczającym, w zestawie dodatkowa gałąź o długości 80 cm (+/- 1 cm) i średnicy 22 mm oraz jednorazowym workiem o pojemności 2 l, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Wyrób medyczny.
Ilość: 50 sztuk
3. Filtr mechaniczny hydrofobowy, membrana zapewniająca skuteczność przeciwwirusową, przeciwprątkową
i przeciwbakteryjną: minimum 99%, objętość wewnętrzna nie mniejsza niż 74 ml, waga nie większa niż 38 g, opór przepływu nie większy niż 2,8 cm H2O /60 l /min, czas użycia dla jednego pacjenta 24 godziny o objętości oddechowej Vt - 300 - 1200 ml, port kapno zakręcany, złącze 22F/15M, co najmniej mikrobiologicznie czyste. Wyrób medyczny.
Ilość: 1000 sztuk
4. Filtr mechaniczny hydrofobowy maszynowy do stosowania przy respiratorze na ramionach wlotowym i wylotowym, lub innym urządzeniu medycznym, membrana zapewniająca skuteczność filtracji bakteryjnej i wirusowej nie mniej niż 99% , objętość 90-95 ml, opór przepływu nie większy niż 2,0cm H2O/60L/min, czas stosowania minimum 24 godziny, złącze 22F/22F bez portów co najmniej czysty mikrobiologicznie. Wyrób medyczny.
Ilość: 1000 sztuk.
5. Uniwersalny filtr przeznaczony do ssaka medycznego, z hydrofobową membraną wykonaną z PTFE, która zapewnia maksymalną ochronę przeciw infekcji bakteryjnej, jednocześnie zabezpieczając ssak przeciw przeniknięciu płynów do wnętrza urządzenia. Zapewnia skuteczność filtracji na poziomie 99,99 %. Filtr posiada krućce stożkowe o średnicy 6-8 mm, obudowa z przeźroczystego materiału o średnicy 6-7 cm umożliwiającego obserwację zabrudzenia filtra. Wyrób medyczny.
Ilość: 200 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 43329,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7
1. Klips na ucho wielorazowy do pomiaru SPO2 dorosły/dziecko (>30 kg), który łączy się z przewodem połączeniowym z poz. 2. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
2. Czujnik SPO2 Blu PRO do pomiaru na ucho. Do użytku jednego pacjenta. Wyposażony w przewód połączeniowy o długości 2-2.5 m. Kompatybilny z poz. 1. Kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 25 sztuk.
Opakowanie: po 5 sztuk
Ilość: 5 opakowań
3. Przewód główny dołączeniowy NIBP dziecko/dorosły. Długość przewodu 3-3,5 m. Przewód kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 3 sztuki
4. Czujnik temperatury powierzchni ciała, złącze jack 6,3 mm, rozmiar dysku: 10 mm średnicy. Czujnik kompatybilny
z monitorem Nihon Kohden BSM-6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk
5. Czujnik SpO2 Blu PRO typu klips na palec dziecko/dorosły (>20 kg) palec. Długość przewodu 1-2 m. Kompatybilny z kablem głównym do pomiaru SpO2 monitor Nihon Kohden BSM 6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
6. Przewód połączeniowy SpO2 do czujników Nihon Kohden BSM 6501K. Kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM 6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
7. Przewód elektrod EKG, 3 odprowadzenia, klips, długość przewodu 0,8-1 m. Kompatybilny z przewodem z poz. 8. Kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM 6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 3 sztuki.
8. Przewód główny EKG, 3/6 odprowadzenia, długość przewodu 3-3,5 m. Kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM 6501 K. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki.
9. Przetwornik jednopacjentowy do pomiaru inwazyjnego ciśnienia (pomiar IBP lub OCŻ) kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Wyrób medyczny.
Ilość: 150 sztuk
Opakowanie: po 10 sztuk.
Ilość: 15 opakowań
10. Kabel główny do pomiaru CO2 w strumieniu głównym, długość przewodu. 3-3,5 m, po podłączeniu gotowy do pracy, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki
11. Czujnik SPO2 wielokrotnego użytku - silikonowy na palec, dla dorosłych dł. 3-3,5 m. Kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501 K i przewodem połączeniowym wskazanym w poz. 6. Wyrób medyczny.
Ilość: 5 sztuk
12. Jednorazowy adapter do kapnografii dla pacjentów zaintubowanych, w strumieniu głównym, kompatybilny z czujnikiem CO2 TG900P, przeznaczony dla dzieci i dorosłych (> 7 kg), adapter posiada warstwę zabezpieczającą przed osadzaniem się wody zakłócającym pomiar, przestrzeń martwa: max 5 ml. Wyrób medyczny.
Ilość: 50 sztuk.
Opakowanie: po 50 sztuk
Ilość: 1 opakowanie
13. Przetwornik jednopacjentowy, czujnik do monitorowania hemodynamiki serca, typu FloTrac. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk.
Opakowanie: po 5 sztuk.
Ilość: 2 opakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 75028,68 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8
1. Mankiet wielorazowy na ramię do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej szer. 13 cm, obwód kończyny: 23 cm – 33 cm
(+/- 1 cm), kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Wyposażony w zatyczkę wodoszczelną zapobiegającą dostawaniu się płynów do worka w trakcie czyszczenia i dezynfekcji. Żywotność worka wynosi min 30000 cykli. Kompatybilny z technologią pomiaru NIBP podczas pompowania mankietu. Wyrób medyczny.
Ilość: 15 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3564,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9
1. Końcówka robocza do hydrochirurgicznego oczyszczania ran. Sterylna, z przepływem cieczy, z otworem okienkowym w części dystalnej, z drenami wysokociśnieniowymi odprowadzającym i ssącym wyposażonymi w mandryn uniwersalny z zaciskiem zamykającym, pompą indukcyjną wyposażoną w szybkie przyłącze do konsoli sterującej, wytwarzające maksymalne ciśnienie przepływu cieczy ok. 1200 barów. Parametry końcówki 15 stopni/14 mm; 45stopni/8mm (zamawiający dopuszcza wybór końcówki w zależności od potrzeb). Kompatybilny z urządzeniem Versajet II. Wyrób medyczny,
Ilość: 10 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18360,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10
1. Ostrza do dermatomu AESCULAP GB 22. Wyrób medyczny.
Ilość: 800 sztuk
Opakowanie: po 10 sztuk
Ilość opakowań: 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 71336,40 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11
1. Szablon (płytka) do powiększeń, uniwersalna typu 770800010, do dermatomu siatkowego Zimmer, jednorazowego użytku. Wyrób medyczny.
Ilość: 800 sztuk
Opakowanie: po 20 sztuk
Ilość: 40 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 49680,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12
1. Sterylne siatki wykonane z PCV do siatkowicy Mesh Graft II. Dostępne w poniższych proporcjach poszerzania tkanki 1,5:1,3:1. Wyrób medyczny.
Ilość: 800 sztuk
Opakowanie: po 20 sztuk
Ilość: 40 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 49680,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13
1. Sterylna płytka do nacinania i powiększania powierzchni pobranego przeszczepu do siatkownicy Mesher, długość 28 cm, szerokość 78,8mm, współczynnik rozszerzalności 1:1,5; 1:2; 1:3, symetryczne nacięcia w kształcie litery V nośników zapobiegające niepożądanym ruchom bocznym przeszczepu podczas nacinania, elastyczny materiał polipropylenowy klasy medycznej, pojedynczo sterylne pakowane. Wyrób medyczny.
Ilość: 800 sztuk
W opakowaniu: 10 sztuk
Ilość: 80 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 74908,80 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14
1. Materac przeciwodleżynowy na stół operacyjny - kompatybilny ze stołem operacyjnym Ben Q Tri Max 650 NSKB (2020-2022). Materac wykonany z pianki poliuretanowej. Gęstość pianki minimum 40kg/m3. Pianka wytrzymała, wodoszczelna, aseptyczna, całkowicie higieniczna. Grubość materaca 5-6 cm. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki
2. Materac - element rąk na stół operacyjny . Materac wykonany z pianki poliuretanowej.. Gęstość pianki minimum 40kg/m3. Pianka wytrzymała, wodoszczelna, aseptyczna, całkowicie higieniczna. Grubość materaca 5-6 cm. Grubość musi być zgodna z grubością z materaca z pozycji 1. Wyrób medyczny.
Ilość: 4 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 16632,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 15
1. Rury karbowane w zwoju o długości 50 mb (+/- 2 mb), z mankietem co 20 cm lub 40 cm, średnica 22 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 200 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 21189,60 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 16
1. Pętla do polipektomii, jednorazowego użytku, owalna, wykonana z plecionego drutu, średnica 2,3 mm, długość robocza 2300 mm, średnica pętli 10 mm, średnica przewodu 0,40 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 100 sztuk
2. Pętla do polipektomii, jednorazowego użytku, owalna, wykonana z plecionego drutu, średnica 2,3 mm, długość robocza 2300 mm, średnica pętli 6 mm, średnica przewodu 0,40 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 100 sztuk
3. Pułapka na polipy. Jednorazowa, z jedną komorą. Wyrób medyczny.
Ilość: 100 sztuk
4. Kleszczyki biopsyjne jumbo jednokrotnego użytku, kolonoskopowe, łyżeczki owalne, bez igły, średnica 3,0 mm, długość robocza 230 cm (+/- 10 cm), rozwarcie łyżeczki 10 mm. (+/- 1 mm). Wyrób medyczny.
Ilość: 400 sztuk
5. Kleszczyki biopsyjne jednokrotnego użytku, gastroskopowe, łyżeczki owalne z okienkiem, bez igły, długość miseczki 3,4 mm (+/- 0,2 mm), szerokość miseczki 2,3 mm, rozwarcie łyżeczki do 6,5 mm, długość robocza 180 cm (+/- 20 cm) do kanału operacyjnego 2,8 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 200 sztuk
6. Ustnik jednorazowy z elastyczną opaską, szerokość 30 mm, wysokość 22 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 150 sztuk
7. Szczoteczki do czyszczenia bronchoskopów, średnica szczoteczki 3 mm, długość 100-105 cm. Jednokrotnego użytku. Wyrób medycznych.
Ilość: 50 sztuk
8. Szczoteczki czyszczące, jednorazowe, dwustronne; jedna: średnica włosia 5 mm długość szczoteczki 20 mm, druga: średnica włosia 10 mm długość szczoteczki 30 mm, długość narzędzia 2300 mm, średnica cewnika 1,7 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 50 sztuk
9. Kleszczyki biopsyjne do bronchoskopu. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk
10. Szczypczyki biopsyjne, jednokrotnego użytku, pokrywane, łyżeczki owalne z okienkiem, bez igły, średnica 2,3 mm, długość robocza 2300 mm, maksymalny kąt rozwarcia 90 stopni, długość miseczki 3,4 mm, szerokość miseczki 2,3 mm, maksymalne rozwarcie miseczki 6,5 mm, objętość miseczki 1,628 mm3. Wyrób medyczny.
Ilość: 50 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19542,60 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17
1. Komora nebuliacyjna, możliwość sterylizacji, wężyk 1,2 m (+/- 0,5 cm), ustnik z zaworem, połączone z dużą, miękką maską twarzową. Wydajność 450 mg/min, średnia masa cząsteczki MMD 2,2 um, ilość cząsteczek poniżej 5 um. Kompatybilny
z urządzeniem kompresorem PariBoy SX. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1512,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 18
1. Część twarzowa maski BIBS / SCOTT przeznaczonej do podawania mieszanin tlenowych lub gazowych w środowisku komory hiperbarycznej. Rozmiar L, XL.
Ilość: 10 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 73800,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 19
1. Maska do nieinwazyjnej wentylacji NIV, używana do podłączenia aparatu oddechowego po stronie pacjenta,
do nieinwazyjnej wentylacji dodatnim ciśnieniem. Rozmiar L. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20
1. Półmaska wielokrotnego użytku, wykonana z elastomeru. Półmaska powinna mieć możliwość podłączenia z obu stron taśm nagłowia i tak być skonstruowana by można było łączyć w dwóch miejscach z rurami o średnicy 22 mm (rury odprowadzające zużyte gazy medyczne). Maski do użytku w komorach hiperbarycznych i terapii tlenem. Rozmiar S, M, L. Ilość: 200 sztuk
2. Zestaw nagłowia do półmaski. Zestaw kompatybilny z półmaskami z pozycji 1.
Ilość: 200 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30614,70 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 21
1. Uniwersalna kołderka grzewcza. Wymiary 213 cm x 91 cm (+/- 1 cm). Do systemu ogrzewania pacjenta wymuszanym obiegiem powietrza. Kompatybilna z urządzeniem 3M Bair Hugger Therapy. Wyrób medyczny.
Ilość: 1008 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 40442,98 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 22
1. Karta eksploatacyjna SmartCard do monitora hemodynamicznego LIDCO metodą małoinwazyjną – typu wielopacjentowa 720 min.
Ilość: 10 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10578,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 23
1. System ogrzewania ciała pacjenta w postaci materaca. Możliwość wykorzystania na stole operacyjnym. System powinien zawierać suche grzanie bez udziału wody lub powietrza. Regulacja temperatury w zakresie 32-39 °C. Zabezpieczenie przed przegrzaniem o progu bezpieczeństwa ponad 41 °C, przy którym urządzenie z automatu się samo wyłącza. Każda ze stron materaca powinna być stroną aktywną (grzewczą). Element grzewczy, wymiary: długość 1500 mm, szerokość 500 mm. Materac grzewczy powinien posiadać dedykowany pokrowiec, jak również uniwersalny element grzewczy na górne części ciała (ręce). Materac grzewczy musi być wyposażony w urządzenie sterujące oraz kable dołączeniowe. Materiał z jakiego jest wykonany musi posiadać dopuszczalność do stosowania środków dezynfekcyjnych na bazie alkoholu i nadtlenku wodoru. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 51840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 1 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7717,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7717,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7717,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cirro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.3) Ulica: Elewatorska 58

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7717,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24355,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24355,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24355,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sorimex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544279

7.3.3) Ulica: Równinna 25

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24355,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87625,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87625,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87625,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210085040

7.3.3) Ulica: Aleja Rzeczypospolitej 14 lok. 2.8.

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87625,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21232,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21232,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21232,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21232,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40197,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40197,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40197,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085

7.3.3) Ulica: Strefowa 22

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40197,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76903,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76903,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76903,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diagnos spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512013594

7.3.3) Ulica: Łączyny 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76903,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3564,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3564,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diagnos spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512013594

7.3.3) Ulica: Łączyny 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19429,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19429,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19429,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262825537

7.3.3) Ulica: Osmańska 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19429,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71366,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71366,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71366,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71366,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 11 nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 12 nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76809,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76809,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76809,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medew Ewa Zaremba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341779298

7.3.3) Ulica: Rudolfa Zubera 7A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76809,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „Lena” Krzysztof Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371342690

7.3.3) Ulica: Spadochroniarzy 56C

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23673,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23673,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23673,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cirro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.3) Ulica: Elewatorska 58

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23673,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19488,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19488,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19488,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Endoelektronik.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342536491

7.3.3) Ulica: Borkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19488,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 17 nie złożono żadnej oferty.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 18 nie złożono żadnej oferty.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 918,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedLeader Łukasz Kruck

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591829275

7.3.3) Ulica: Nowe Dąbie 306

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 20 nie złożono żadnej oferty.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27216,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27216,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solventum Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252914245

7.3.3) Ulica: Kwidzyńska 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-416

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27216,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PROMED” Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180062976

7.3.3) Ulica: Działkowa 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-234

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51834,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51834,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51834,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicavera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dahlhausen Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522606088

7.3.3) Ulica: Majowa 2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-374

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51834,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-12 do 2026-03-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.