eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieDostawa samochodu osobowego typu BUS



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego typu BUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523800511

1.5.8.) Numer faksu: 523326054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego typu BUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30c88b7-ed5c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa autobusu szkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125884/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS , spełniającego co najmniej niżej wymienione wymagania:



Lp.
WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO
1 2
I. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
1.2. Pojazd musi posiadać ważny przegląd techniczny i komplet dokumentów do rejestracji w Polsce
II. PARAMETRY TECHNICZNO – UŻYTKOWE
2.1 Pojazd musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2020/2021
2.2 BUS dla 27-31 osób plus kierowca/pilot /składany fotel pilota/
2.3 Kolor nadwozia – biały lub srebrny lakier
2.4 Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 180 KM, pojemność silnika min. 2800 cm3 , pojazd musi spełniać normę EURO 6D
2.5 Automatyczna lub manualna skrzynia biegów,
2.6 3 punktowe pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu w tym dla kierowcy i pilota
2.7 Klimatyzacja dachowa z nawiewami dla każdego fotela oraz w górnym panelu
2.8 Klimatyzacja przestrzeni kierowcy i pilota – odrębna
2.9 Bagażnik o kubaturze min. 2 m3
2.10 Mikrofon, monitor LCD montowany z przodu pojazdu opuszczany z sufitu o matrycy min. 21 cali, 3 nagłośnienie, radio z DVD, USB oraz Bluetooth,

2.11 Nawigacja GPS /dopuszcza się zintegrowaną z radiem/
2.13 Telma
2.14 Koło zapasowe pełnowymiarowe z felgą stalową, podnośnikiem i zestawem narzędzi fabrycznych
2.15 Komplet kół letnich i zimowych
2.16 Światła do jazdy dziennej
2.17 Dodatkowe ogrzewanie postojowe elektryczne /WEBASTO mokre/
Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika (suche )
2.18 Roleta przeciwsłoneczna dla kierowcy
2.20 Komputer pokładowy
2.21 Homologacja Europejska
2.22 AEBS - pojazd automatycznie wyhamowuje podczas zagrożenia
2.23 Fotele rozkładane i przesuwane w prowadnicach, tapicerowane ze zintegrowanym zagłówkiem z materiału skóropodobnego wyposażone w siatki na poprzedzających fotelach na prasę oraz otwierane półki na posiłki
2.24 Dodatkowe zagłówki dla pasażerów
2.25 Halogeny, obrysówki
2.26 Półki na bagaż podręczy z siatkami zabezpieczającymi bagaże lub pogłębione półki na bagaż. Minimum jeden zamykany schowek na klucz
2.27 Ciemna kolorystyka wnętrza pojazdu, herby gminy Warlubie na bokach pojazdu oraz napis Gmina Warlubie Wielkość po uzgodnieniu z Zamawiającym
2.28 Elektryczne drzwi z przodu i z tyłu
2.29 Dodatkowe kierunkowskazy dachowe górne z tyłu pojazdu
2.30 Kamera cofania z czujnikami przód tył (2x4)
2.31 Pneumatyczne zawieszenie z tyłu z regulowaniem wysokości
III. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA
3.2 Asystent ruszania na wzniesieniu
3.3 Asystent pasa ruchu
3.4 Immobiliser lub autoalarm z niezależnym zasilaniem
3.5 System ABS, system ESP, system ASR
3.6 Zabezpieczenie otwarcia drzwi tylnych przez dzieci
3.7 Główny wyłącznik prądu
3.8 Przycisk STOP dla pasażerów
3.9 Podłoga antypoślizgowa w części pasażerskiej wyposażona w gumowe dywaniki lub materiałowa i gumowe dywaniki
3.10 Młotki bezpieczeństwa na ścianach bocznych
3.11 Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica min. 2kg, dodatkowo apteczka autobusowa
IV. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU KOMFORTU
4.1 Lusterko wsteczne wewnętrzne
4.2 Zamykany schowek na kluczyk
4.3 Wspomaganie układu kierowniczego z funkcją typu „CITY” umożliwiający łatwiejsze manewrowanie podczas jazdy miejskiej lub przy niskich prędkościach
4.4 Poręcze i rączki bezpieczeństwa przy drzwiach wejściowych
4.5 Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
4.6 Wskaźnik temperatury zewnętrznej i wewnętrznej
4.7 Tapicerka z tkaniny ciemnej odpornej na zużycie i zabrudzenia
4.8 Zestaw głośno mówiący
4.9 Oświetlenie kabiny pasażerskiej
4.10 Oświetlenie korytarza
4.11 Zasłonki lub rolety w części pasażerskiej
4.12 Osłona za fotelem kierowcy
V. GWARANCJA
5.1 Książka serwisowa
5.2 Komplet kluczyków /min. 2 kpl./
5.3 Gwarancja min. 2 lat bez limitu kilometrów
5.4 Gwarancja mechaniczna i elektryczna (obejmująca również całe wyposażenie) minimum 24 miesiące
5.6 Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące
5.7 Gwarancja nie krótsza niż 60 miesięcy na perforację blach nadwozia i podwozia –od daty odbioru faktycznego przedmiotu umowy
5.8 Serwis czas reakcji nie dłuższy niż 72 godziny od zgłoszenia na terenie Polski

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku postępowania Zamawiający w związku z udzielonymi zapytaniami do specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ), dnia 30 lipca br. zdecydował o modyfikacji SWZ oraz o przesunięciu terminu składania ofert z godz.11:30 z dnia 2 sierpnia 2021 r. na dzień 5 sierpnia 2021 r. Zamieszczono ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP), zawiadamiając także o przesunięciu terminu składania ofert, w/w informacje opublikowano na stronie Zmawiającego oraz na stronie postępowania na miniPortalu. W dniu 2 sierpnia Zamawiający zorientował się, że system miniPortalu nie przyjął zmian dotyczących przesunięcia terminu składania ofert jak i nie zachował dołączonych plików dotyczących modyfikacji SWZ oraz zmiany ogłoszenia. Tym samym wykonawcy, którzy nie złożyli ofert do godz. 11:30 dnia 2 sierpnia br. nie mieli już możliwości ich złożenia, mimo, iż termin składania ofert upływa dnia 5 sierpnia 2021 r. o godzinie 11:30, ponieważ doszło do rozbieżności pomiędzy informacjami zawartymi w BZP, a tymi zawartymi na stronie postępowania na miniPortalu. Tym samym zachodzą okoliczności, które wypełniają przesłanki do unieważnienia postępowania określone w art. art. 255 pkt 6) - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.