eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Dostosowanie wejścia do budynku C wraz z adaptacją pomieszczenia na biuro obsługi osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie wejścia do budynku C wraz z adaptacją pomieszczenia na biuro obsługi osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586865980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie wejścia do budynku C wraz z adaptacją pomieszczenia na biuro obsługi osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efca17f3-aea1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007341/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Dostosowanie wejścia do budynku C wraz z adaptacją pomieszczenia na biuro obsługi osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 „Wysokiej jakości usługi administracyjne” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246781,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wiatrołapu z pochylnią dla osób niepełnosprawnych oraz schodów wejściowych do Budynku C Urzędu Gminy Kościerzyna.
Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku Urzędu Gminy Kościerzyna, na działce nr 399/12, położonej w obrębie 0006, 220601_1 miasto Kościerzyna.
Planowana inwestycja obejmuje:
− rozbiórkę istniejącego wiatrołapu, schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych,
− rozbudowę budynku Urzędu Gminy Kościerzyna o wiatrołap ze schodami zewnętrznymi i pochylnią
dla osób niepełnosprawnych,
− przebudowę ww. budynku w zakresie zamurowania istniejącego otworu okiennego i poszerzenia
istniejącego otworu drzwiowego,
− przełożenie istniejącego przewodu elektrycznego – kolizja z projektowaną pochylnią.

a) Zabudowa otworów okiennych i drzwiowych
Stolarka okienna standardowa PCV w kolorze szarym / antracytowym np. RAL 7016.
Współczynnik Umax=0,9 W/m2*K.
Stolarka drzwiowa standardowa w kolorze szarym / antracytowym np. RAL 7016. Drzwi wejściowe do budynku aluminiowo-szklane. Współczynnik U dla drzwi zewnętrznych Umax=1,3 W/m2*K.

b) Izolacje

- Przeciwwilgociowa:
Fundamenty i ściany fundamentowe: papa zgrzewalna, impregnat asfaltowy
Fundamenty: pozioma – papa zgrzewalna Elementy wykończeniowe
- Ciepłochłonna:
Podłoga na gruncie – styrodur, gr. 12cm,
Ściany fundamentowe – styrodur gr. 12cm
Ściany zewnętrzne – wełna mineralna i styropian gr. 12 cm,
Dach – wełna mineralna, gr. 25 cm

c) Elementy wykończeniowe

• Tynk elewacyjny w kolorze białym oraz blacha na rąbek stojący,
• Pokrycie dachu – blacha na rąbek stojący,
• Obróbki blacharskie – blacha ocynkowana powlekana lakierowana proszkowo, kolor szary / antracytowy np. RAL 7016,
• Stolarka okienna PCV lub aluminiowa kolor szary / antracytowy np. RAL 7016,
• Stolarka drzwiowa w kolorze szarym / antracytowym np. RAL 7016,
• Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej, lakierowanej proszkowo, kolor szary / antracytowy np. RAL 7016,
• Rynny i rury spustowe PCV z blachy ocynkowanej powlekanej, lakierowanej proszkowo, ko-lor szary / antracytowy np. RAL 7016.

Rozwiązania budowlane i materiałowe (opis warstw przegród budowlanych, materiały elewacyjne) są pokazane na rysunkach stanowiących część projektu technicznego.

d) Instalacje:

Projektowana rozbudowa (wiatrołap) będzie wyposażona w następujące instalacje
i urządzenia:
• Instalacja elektryczna,
• Instalacja teletechniczna,
• Instalacja centralnego ogrzewania – istniejący węzeł cieplny – istniejące przyłącze do miejskiej sieci ciepłowniczej;

Szczegółowe rozwiązania instalacyjne (w tym charakterystyka energetyczna obiektu) znajdują się w projekcie technicznym.


Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 „Wysokiej jakości usługi administracyjne” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317952,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317952,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317952,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "NORDECO" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-166-62-90

7.3.3) Ulica: K. Tetmajera 5

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317952,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.