Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164200/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00172584/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00178347/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00184526/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00188436/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00247634/01 - Wynik z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Badania z zakresu medycyny pracy: badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz badania epidemiologiczne pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.piasecka@upwr.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164367
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00164200
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.7. Numer telefonu Przed zmianą:
Po zmianie:
071 320 5428
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,175599,592800c09eece0a6adfa9341f1c4c727.html
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania nadanym przez Zamawiającego: A0CZZ000.240.17.2025.
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy wskazanej powyżej.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz
inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na Platformie
Po zmianie:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,193789,a05bc7e25b7ac30389640338f7dbf81f.html
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania nadanym przez Zamawiającego: A0CZZ000.240.17.2025.
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy wskazanej powyżej.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz
inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na Platformie
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są badania pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z zakresu medycyny pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia i w załącznikach do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są badania pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z zakresu medycyny pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia i w załącznikach do SWZ w tym w projektowanych postanowieniach umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych:
1. w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - przesłanki obligatoryjne
2. w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - przesłanka fakultatywna: Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający
wyklucza wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 507 ze zman.) zwana dalej: „Ustawą dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zmian.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zmian.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne przesłanki wykluczenia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału
w postępowaniu;
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualny wpis do rejestru podmiotów leczniczych sprawujących profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracującymi zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy.
Wyjaśnienie:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek wpisu do rejestru podmiotów wykonywujących działalność leczniczą musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował usługi, do których realizacji ten wpis jest wymagany.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału
w postępowaniu;
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie (2) usługi, z których każda:
a) obejmuje badania medycyny pracy,
b) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto,
przy czym przynajmniej jedna z powyższych usług była realizowana nieprzerwanie przez minimum 6 miesięcy.
Wyjaśnienie:
● przez jedną usługę Zamawiający rozumie realizację usługi na podstawie
jednej umowy/jednego zadania,
● w przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymaganie dot. wartości (co najmniej 150 000 zł) oraz trwania (min. 6 m-cy) wykonywania danej usługi dotyczą części umowy/zadania już zrealizowanej/nego,
● okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
● do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
https://nbp.pl/statystyka-i-sprawozdawczosc/kursy/
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
1) co najmniej 2 lekarzy medycyny pracy (z uprawnieniami do wykonywania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi i badań w pracowni rtg)
2) co najmniej 2 lekarzy okulistów,
3) co najmniej 2 lekarzy laryngologów,
4) co najmniej 2 lekarzy neurologów.
Po zmianie:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualny wpis do rejestru podmiotów leczniczych sprawujących profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracującymi zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy.
Wyjaśnienie:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek wpisu do rejestru podmiotów wykonywujących działalność leczniczą musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował usługi, do których realizacji ten wpis jest wymagany.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału
w postępowaniu;
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie (2) usługi, z których każda:
a) obejmuje badania medycyny pracy,
b) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto,
- przy czym przynajmniej jedna z powyższych usług była realizowana nieprzerwanie przez minimum 6 miesięcy.
Wyjaśnienie:
● przez jedną usługę Zamawiający rozumie realizację usługi na podstawie
jednej umowy/jednego zadania,
● w przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymaganie dot. wartości (co najmniej 150 000 zł) oraz trwania (min. 6 m-cy) wykonywania danej usługi dotyczą części umowy/zadania już zrealizowanej/nego,
● okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
● do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
https://nbp.pl/statystyka-i-sprawozdawczosc/kursy/
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
1) co najmniej 2 lekarzy medycyny pracy (z uprawnieniami do wykonywania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi i badań w pracowni rtg)
2) co najmniej 2 lekarzy okulistów,
3) co najmniej 2 lekarzy laryngologów,
4) co najmniej 2 lekarzy neurologów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
− o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,
− o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ.
1.1. Ww. oświadczenia stanowią dowód potwierdzający odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenia, o których mowa w ust. 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2. 6.2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
− o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,
− o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ.
1.1. Ww. oświadczenia stanowią dowód potwierdzający odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenia, o których mowa w ust. 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Oferta musi zawierać:
1. Formularz oferty (stanowiący treść oferty) sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dokument pn. „Arkusze kalkulacyjne” (stanowiące integralną część Formularza ofertowego) sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 1.1 do 1.8 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ).
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ).
5. (jeżeli dot.) oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 2B do SWZ).
6. (jeżeli dot.) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów.
7. (jeżeli dot.) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba/osoby, której umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ.
8. (jeżeli dot.) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ
9. (jeżeli dot.) Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z treścią rozdziału 13 pkt 3 SWZ.
Załączniki do SWZ są wzorami. Zamawiający zaleca ich użycie w składanej ofercie. Dopuszcza się zamieszczenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść będzie odpowiadała treści
formularzy załączonych do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 ustawy Pzp, wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w umowie. Oprócz zmian określonych w pozostałych paragrafach, Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji postanowień umowy również w ramach niniejszego paragrafu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wskutek następujących okoliczności:
a) w sytuacji zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, epidemii,
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 ust. 1 umowy;
c) w przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych Zamawiającego, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 ust. 1 umowy;
d) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: opóźnieniem w przekazaniu niezbędnych do realizacji umowy dokumentów, materiałów, informacji Wykonawcy; nieobecnością osób mających wpływ na realizowanie umowy przez Wykonawcę,
e) w przypadku niewyczerpania 70% całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, lub niewyczerpania całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto w terminie umownym, dopuszcza się możliwość wielokrotnego wydłużenia terminu określonego w §4 ust. 1 umowy, przy czym łączny okres wszystkich przedłużeń wynikających z niniejszego postanowienia nie może przekroczyć 6 miesięcy,
2) czas badań określony w § 2 ust. 7 wskutek następujących okoliczności:
a) w przypadku udokumentowanych i obiektywnych problemów z dostępnością materiałów lub sprzętu medycznego – jeśli braki rynkowe lub opóźnienia dostaw dotyczą niezbędnych urządzeń lub materiałów wymaganych do przeprowadzenia badań; termin realizacji ulega wydłużeniu o czas trwania przeszkody.
b) w przypadku przestojów technologicznych lub serwisowych – gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nastąpi awaria sprzętu medycznego, wymagająca naprawy lub serwisu, niezbędnych do przeprowadzenia badań; termin realizacji ulega wydłużeniu o czas trwania przeszkody,
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy:
a) w przypadku zmian prawnych lub decyzji administracyjnych dotyczących badań okresowych lub wstępnych pracowników, które mogą wpłynąć na zakres usług (np. wprowadzenie nowych norm lub przepisów w zakresie medycyny pracy),
b) uzasadnionej zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanej przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
- z zastrzeżeniem, że zmiany te nie modyfikują ogólnego charakteru niniejszej umowy
4) zmiana placówki, o której mowa w § 2 ust. 3 umowy jest dopuszczalna w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub istotnie utrudniających realizację przedmiotu umowy w dotychczasowej placówce, takich jak remont, awaria, wyłączenie placówki z użytkowania, decyzje administracyjne lub inne nieprzewidziane zdarzenia losowe. Nowa placówka (zastępcza) musi być w jednym miejscu, usytułowana we Wrocławiu, oraz spełniać warunki określone w § 2 ust. 4 oraz 5. Zmiana placówki nie może powodować pogorszenia dostępności ani jakości świadczonych usług.
Po zmianie:
Zmiany umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 ustawy Pzp, wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w umowie.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wskutek następujących okoliczności:
a) w sytuacji zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, epidemii,
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 ust. 1 umowy;
c) w przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych Zamawiającego, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 ust. 1 umowy;
d) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: opóźnieniem w przekazaniu niezbędnych do realizacji umowy dokumentów, materiałów, informacji Wykonawcy; nieobecnością osób mających wpływ na realizowanie umowy przez Wykonawcę,
e) w przypadku niewyczerpania 70% całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, lub niewyczerpania całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto w terminie umownym, dopuszcza się możliwość wielokrotnego wydłużenia terminu określonego w §4 ust. 1 umowy, przy czym łączny okres wszystkich przedłużeń wynikających z niniejszego postanowienia nie może przekroczyć 6 miesięcy,
2) czas badań określony w § 2 ust. 7 wskutek następujących okoliczności:
a) w przypadku udokumentowanych i obiektywnych problemów z dostępnością materiałów lub sprzętu medycznego – jeśli braki rynkowe lub opóźnienia dostaw dotyczą niezbędnych urządzeń lub materiałów wymaganych do przeprowadzenia badań; termin realizacji ulega wydłużeniu o czas trwania przeszkody.
b) w przypadku przestojów technologicznych lub serwisowych – gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nastąpi awaria sprzętu medycznego, wymagająca naprawy lub serwisu, niezbędnych do przeprowadzenia badań; termin realizacji ulega wydłużeniu o czas trwania przeszkody,
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy:
a) w przypadku zmian prawnych lub decyzji administracyjnych dotyczących badań okresowych lub wstępnych pracowników, które mogą wpłynąć na zakres usług (np. wprowadzenie nowych norm lub przepisów w zakresie medycyny pracy),
b) uzasadnionej zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanej przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
- z zastrzeżeniem, że zmiany te nie modyfikują ogólnego charakteru niniejszej umowy
4) zmiana placówki, o której mowa w § 2 ust. 3 umowy jest dopuszczalna w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub istotnie utrudniających realizację przedmiotu umowy w dotychczasowej placówce, takich jak remont, awaria, wyłączenie placówki z użytkowania, decyzje administracyjne lub inne nieprzewidziane zdarzenia losowe. Nowa placówka (zastępcza) musi być w jednym miejscu, usytułowana we Wrocławiu, oraz spełniać warunki określone w § 2 ust. 4 oraz 5. Zmiana placówki nie może powodować pogorszenia dostępności ani jakości świadczonych usług.
3. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełn. oraz modernizacja pomieszczeń rej. ogólnej i tel., gabinetu kardiologa, gabinetu diagnostyki kardiologicznej, gabinetu pediatry i gabinetu szczepień
- Usługi syntezy oligonukleotydów dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- Wykonanie REMONTÓW CZĄSTKOWYCH POBOCZY polegających na umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania.
- Remont budynku przy ul. Karmelkowej 6 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii z podziałem na 2 pakiety.
- Pojazd dla Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu - Strachowicach do kontroli ruchu granicznego w części operacyjnej lotniska
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z dodatkową opieką medyczną w Warszawie i w Łodzi
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.