Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO RACIĄŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Raciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236834850
1.5.8.) Numer faksu: 236791865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miastoraciaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoraciaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/raciaz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51a81733-c325-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021014/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.271.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody znajdującej się w miejscowości Witkowo. Modernizacja zaplanowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj” w następującym zakresie: – budowy trzech studni głębinowych,
– zakupu i instalacji nowego systemu uzdatniania wody z poprawą barwy,
– zakupu agregatu prądotwórczego,
– przebudowy instalacji zbiornika wód popłucznych.
2. Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (w dalszej części dokumentacji zwanym PFU) stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Do SWZ w zakresie dokumentacji technicznej oprócz PFU Zamawiający załączył wykaz planowanych do realizacji robót budowlanych (wykaz/przedmiar jest jedynie dokumentem pomocniczym).
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zakres prac, który jest konieczny z punktu widzenia PFU, przestrzegając przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotu zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
4. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków odofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r. oraz Wstępnej Promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z powyższego Programu Nr Edycja2/2021/5233/PolskiLad z dnia 15 czerwca 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
90730000-3 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja
90720000-0 - Ochrona środowiska
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), zwana dalej PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający Gmina Miasto Raciąż, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PZP, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 4 000 000,00 zł.
Zgodnie z rozdziałem 18 SWZ, jednym z kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta: FUH Komplex Sp. z o.o., ul. Czerniakowska 145 lok. 1/B36, 00-453 Warszawa na kwotę 4 690 000,00 zł brutto.
Po otwarciu oferty Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego), Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do najniższej ceny oferty, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4690000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4690000,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.