Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa cateringowa, hotelarska i konferencyjna w celu przeprowadzenia jednego, 2-dniowego szkolenia pn. "Niebiesko-Niebiescy".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631284322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-731
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: (61) 85 67 3
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa cateringowa, hotelarska i konferencyjna w celu przeprowadzenia jednego, 2-dniowego szkolenia pn. "Niebiesko-Niebiescy".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7bbe808-b0ea-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026379/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Kompleksowa obsługa cateringowa, hotelarska i konferencyjna w celu jednego, 2-dniowego szkolenia pn. Niebiesko-Niebiescy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.VIII.3612.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę cateringową, hotelarską i konferencyjną w celu przeprowadzenia jednego, 2-dniowego szkolenia planowanego dla maksymalnie 55 uczestników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - OPZ, na zasadach określonych we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12262,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23127,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studnia Potencjału Marcin Achremowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992683324
7.3.3) Ulica: Aleja Piastów 12a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-425
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Studnia Potencjału Marcin Achremowicz
jakie przetargi wygrała firma
Studnia Potencjału Marcin Achremowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22372 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - AmBisome- na 10 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od m. Emilianów do m. Dębsko
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, kiszonek, słoiczków dla dzieci
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zakup i dostawa chromatografów gazowych-liczba części 2.
- Wykonanie koszenia oraz koszenia wraz z usunięciem odrostów w obszarach Natura 2000 w województwie wielkopolskim w układzie zadaniowym odpowiadającym częściom zamówienia od I do VI
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Usługa przeprowadzenia dwudniowego szkolenia stacjonarnego oraz online dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
- Przygotowanie scenariuszy prowadzenia lekcji na temat krajobrazu i jego ochrony dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz organizacja, obsługa i przeprowadzenie cyklu 16 szkoleń dla nauczycieli.
- Świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej oraz zapewnienie sal konferencyjnych w ośrodku znajdującym się w Beskidzie Śląskim (w rejonie Ustroń, Wisła, Szczyrk)
- USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI WARSZTATU DLA PRZEDSTAWICIELI KOORDYNATORÓW KONSORCJÓW ORAZ AKREDYTOWANYCH OŚRODKÓW INNOWACJI
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.