Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155920/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00156854/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00170091/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00215461/01 - Wynik z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Ostałówku - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chlewiska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223557
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Czachowskiego 49
1.4.2.) Miejscowość: Chlewiska
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlewiska.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164190
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00155920
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca posiada:
- dla części nr 1 certyfikat przedsiębiorcy Urzędu Dozoru Technicznego, a pracownik montujący musi posiadać uprawnienia F-GAZ, pracownik podłączający do instalacji elektrycznej uprawnienia SEP do 1kV;
- dla części nr 2, certyfikat przedsiębiorcy Urzędu Dozoru Technicznego i pracownik z uprawnieniami SEP eksploatacji (E);
- dla części nr 3, brak wymagań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
dla części nr 1 - 100 000,00 złotych;
dla części nr 2 - 100 000,00 złotych;
dla części nr 3 - 50 000,00 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla części nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie roboty jakie wykonał i oświadczy, że wykonał je w sposób należyty, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie przy czym każde z wykonanych zamówień musi spełniać warunki – dostawę z montażem instalacji klimatyzacyjnej o wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł (brutto) co potwierdzone zostanie w wykazie i oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w instalacji w ramach wykonywanego innego zadania zawierającego w swym zakresie ich wykonanie. Zamawiający informuje, że pomimo nie żądania referencji potwierdzających należyte wykonanie w/w dostaw, w przypadku wystąpienia wątpliwości przy ocenie oferty może takich referencji żądać na każdym etapie postępowania i po jego zakończeniu.
b) dla części nr 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie roboty jakie wykonał i oświadczy, że wykonał je w sposób należyty, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie przy czym każde z wykonanych zamówień musi spełniać warunki – dostawę z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii o wartości – nie mniejszej niż 70.000,00zł (brutto) co potwierdzone zostanie w wykazie i oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w instalacji w ramach wykonywanego innego zadania zawierającego w swym zakresie ich wykonanie. Zamawiający informuje, że pomimo nie żądania referencji potwierdzających należyte wykonanie w/w dostaw, w przypadku wystąpienia wątpliwości przy ocenie oferty może takich referencji żądać na każdym etapie postępowania i po jego zakończeniu.
c) dla części nr 3 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że: wykonuje w sposób należyty, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dostawę z montażem rolet okiennych co potwierdzone zostanie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenia na odpowiedź na wezwanie o podmiotowe środki dowodowe (może również dołączyć referencje jeśli posiada) określające, iż dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca posiada:
- dla części nr 1 certyfikat przedsiębiorcy Urzędu Dozoru Technicznego, a pracownik montujący musi posiadać uprawnienia F-GAZ, pracownik podłączający do instalacji elektrycznej uprawnienia SEP do 1kV;
- dla części nr 2, certyfikat przedsiębiorcy Urzędu Dozoru Technicznego i pracownik z uprawnieniami SEP eksploatacji (E);
- dla części nr 3, brak wymagań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
dla części nr 1 - 100 000,00 złotych;
dla części nr 2 - 100 000,00 złotych;
dla części nr 3 - 50 000,00 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla części nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie roboty jakie wykonał i oświadczy, że wykonał je w sposób należyty, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie przy czym każde z wykonanych zamówień musi spełniać warunki – dostawę z montażem instalacji klimatyzacyjnej o wartości nie mniejszej niż 70.000,00zł (brutto) co potwierdzone zostanie w wykazie i oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w instalacji w ramach wykonywanego innego zadania zawierającego w swym zakresie ich wykonanie. Zamawiający informuje, że pomimo nie żądania referencji potwierdzających należyte wykonanie w/w dostaw, w przypadku wystąpienia wątpliwości przy ocenie oferty może takich referencji żądać na każdym etapie postępowania i po jego zakończeniu.
b) dla części nr 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie roboty jakie wykonał i oświadczy, że wykonał je w sposób należyty, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zamówienie na dostawę z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii o wartości nie mniejszej niż 70.000,00zł (brutto), Zamawiający dopuszcza łączenie co najmniej dwóch zamówień na kwotę łącznie jak wyżej – co potwierdzone zostanie w wykazie i oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w instalacji w ramach wykonywanego innego zadania zawierającego w swym zakresie ich wykonanie. Zamawiający informuje, że pomimo nie żądania referencji potwierdzających należyte wykonanie w/w dostaw, w przypadku wystąpienia wątpliwości przy ocenie oferty może takich referencji żądać na każdym etapie postępowania i po jego zakończeniu.
c) dla części nr 3 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że: wykonuje w sposób należyty, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dostawę z montażem rolet okiennych co potwierdzone zostanie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenia na odpowiedź na wezwanie o podmiotowe środki dowodowe (może również dołączyć referencje jeśli posiada) określające, iż dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-28 12:00
Po zmianie:
2025-04-01 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-28 12:30
Po zmianie:
2025-04-01 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-26
Po zmianie:
2025-04-30
INNE PRZETARGI CHLEWISKA
więcej: przetargi CHLEWISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Sadu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie ul. Przy Rondzie 7
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.