eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › "Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 20

1.5.2.) Miejscowość: Olszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-830

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757212050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f7e9f7c-d220-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f7e9f7c-d220-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:
a. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
b. ePUAPu, dostępnego pod adresem: /7g6dx2nl02/skrytka (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);
c. poczty elektronicznej na adres: poczta@olszyna.pl
3.2. Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
3.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
3.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Olszynie jest Burmistrz Olszyny.
Sposoby kontaktu w sprawie ochrony swoich danych osobowych:
- adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna,
- tel. 75 72 12 050,
adres email: poczta@olszyna.pl
2) W Urzędzie Miejskim w Olszynie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, którym jest pracownik Urzędu Miejskiego, Pani Katarzyna Spanier.
Sposoby kontaktu w sprawie ochrony swoich danych osobowych:
- adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Olszynie , ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna,
- tel. 75 72 12 050 wewn. 36,
adres email: iod@olszyna.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 ust.1 PZP;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II
Zamówienie obejmuje modernizację istniejącego Stadionu zlokalizowanego przy ul. Wolności, w granicach działek nr 683, 684/2, 684/1, 738/1 AM4,obręb Olszyna, powiat lubański.
1.2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie bieżni lekkoatletycznej z elementami urządzeń lekkoatletycznych:
W ramach zadania należy wykonać bieżnię okrężną czterotorową o dystansie 400 m wraz
z sześciotorową prostą o dystansie 100 i 110m, o nawierzchni poliuretanowej (typ sandwich), wokół boiska do piłki nożnej z syntetyczną nawierzchnią trawiastą. Ponadto skocznię do skoku w dal i trójskoku i rzutnię do pchnięcia kulą w zakolu z nawierzchni mineralnej (mączka ceglana). Nawierzchnia bieżni - typu sandwich, bezspoinowa, poliuretanowo –gumowa, gr. min 13,0 mm, nieprzepuszczalna dla wody.
b) boisko do piłki nożnej
W ramach zadania wykonać pełnowymiarowe do piłki nożnej z syntetycznej trawy wraz z drenażem odwadniającym. Podłoże na którym ma być układana nawierzchnia z trawy, powinno być przygotowane zgodnie z projektem i sztuką budowlaną.
W ramach zadania należy wykonać trybuny stałe o konstrukcji żelbetowej z zamontowanymi plastikowymi siedziskami. Trybuny stałe mieszczące 228 osób. Miejsca siedzące (siedziska) zaprojektowano plastikowe.
c) ogrodzenie
Do wykonania ogrodzenie stadionu systemowe z przetłoczonych paneli stalowych ocynkowane malowanych proszkowo kolorem RAL 7040 o wysokości przęsła 1,83 m i rozstawie przęseł 2,60 cm. W ogrodzeniu zaprojektowano bramę dwuskrzydłową z furtką o wymiarach bramy 1,83 x 4,5 m i furtki 1,83 x 1,0 m według wybranego systemu ogrodzeń.
d) ciągi pieszo – jezdne
Na terenie stadionu oraz wzdłuż bieżni wykonać ciągi pieszo - jezdne dla obsługi sprzętu i pieszych, z kostki betonowej typu polbruk 8 i 6 [cm] w kolorze szarym, fazowanej zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania terenu.
e) wyposażenie
Należy wyposażyć wszystkie stanowiska do grania w piłkę nożnej (bramki, piłkochwyty etc.) oraz m.in. tablicę do wyświetlania wyników.
f) infrastruktura techniczna
Należy wykonać odwodnienie płyty boiska i innych elementów stadionu. Koniecznym jest wykonanie oświetlenia Stadionu. Ponadto zaplanowano wykonanie przyłącza do sieci zewnętrznych w tym kanalizacji deszczowej.
1.3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.11.11.00-9 Roboty rozbiórkowe
45.11.12.00-0 Roboty ziemne
45.26.10.00-4 Podbudowy z kruszywa łamanego
45.26.12.10-9 Krawężniki betonowe
45.26.21.00-2 Obrzeża betonowe
45.23.32.50-6 Nawierzchnie z kostki betonowej
45.23.32.00-1 Nawierzchnie sportowe
77.20.00.00-3 Zieleń
45.34.20.00-6 Ogrodzenie
45.26.22.10-6 Roboty betonowe
1.4. Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
1.5. Przedmiar stanowiący załącznik do dokumentacji przetargowej ma charakter poglądowy. W przypadku wątpliwości dokumentem określającym zakres prac jest dokumentacja techniczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262210-6 - Fundamentowanie

77200000-2 - Usługi leśnictwa

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) ŁĄCZNA CENA OFERTY BRUTTO Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
2) OKRES GWARANCJI WRAZ Z REKOJMIĄ NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opis przyznawania punktów:
a) minimum 60 miesięcy – 0 pkt
b) minimum 72 miesiące – 10 pkt
c) minimum 84 miesięcy – 15 pkt
d) minimum 96 miesiące – 20 pkt
e) minimum 108 miesięcy – 25 pkt.
f) minimum 120 miesięcy – 30 pkt.
4.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty”
4.4. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty” dokonana zostanie na podstawie ilości miesięcy wpisanych do Formularza oferty.
4.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG). Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony złotych). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie),

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimalny poziom zdolności tj.:

• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie należycie zrealizował zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo zakończył co najmniej jedno zadanie inwestycyjne o wartości brutto min. 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych), w zakresie wykonania obiektów lekkoatletycznych w technologii zgodnej z technologią oferowanej nawierzchni, w zakresie porównywalnym
z przedmiotem zamówienia. Obiekty te muszą legitymować się pozytywnymi wynikami badań powykonawczych zainstalowanej nawierzchni przeprowadzonymi przez współpracującą z PZLA jednostką badawczą lub laboratorium akredytowane przez WA
i uzyskanymi świadectwami - (załącznik numer 3).
• Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie przy wykonywaniu obiektów lekkoatletycznych nie mniejsze niż wykonanie co najmniej jednego stadionu z bieżnią okrężną o obwodzie 400m lub 300/333m na stadionie, który posiada Świadectwo lub co najmniej dwóch stadionów z bieżnią okrężną o obwodzie 200 m wykonywanych w ramach programów rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej wdrażanej poprzez Ministerstwie Sportu i Turystyki,
Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego nie sumuje się).
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

e) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
– co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, posiadającą minimalnie 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy
w min. jednej robocie budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, remont i/lub modernizację obiektu sportowego.
Wykonawca zabezpieczy również osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych
i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych - (załącznik numer 4).

f) Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów złotych), zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 8.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).

7.2. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie referencji bądź innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania oraz innych pozostałych wymaganych dokumentów, które oferent przedłoży na wezwanie Zamawiającego.
7.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia na żądanie Zamawiającego dokumentów dotyczących nawierzchni zgodnie z rozdz. II pkt.9.3) ppkt. 5) oraz dokumentów dotyczących trawy syntetycznej zgodnie z rozdz. II pkt.9.3) ppkt. 6)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) braku podstaw wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz podmiotowych środków dowodowych
(DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ)
1) Formularz ofertowy– załącznik nr 1

2) oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków –
załącznik nr 2
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5)

4) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (podmiot trzeci) - załącznik nr 6


5) Samooczyszczenie (Wykonawca składa samodzielnie na własnym druku - jeżeli dotyczy) –


6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

7) Wadium.



8) Wykaz rozwiązań równoważnych

9) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

9. Wykaz podmiotowych środków dowodowych
(DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ)
1) Formularz ofertowy– załącznik nr 1

2) oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków –
załącznik nr 2
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5)

4) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (podmiot trzeci) - załącznik nr 6


5) Samooczyszczenie (Wykonawca składa samodzielnie na własnym druku - jeżeli dotyczy) –


6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

7) Wadium.



8) Wykaz rozwiązań równoważnych

9) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

9.3 DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE
Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 273 ust. 1 oraz zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedłożenia/uzupełnienia dokumentów dotyczących:

1) braku podstaw wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

2) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu
3) Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów złotych), zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 8.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).

4) Projekt harmonogramu rzeczowo – finansowego. Zamawiający nie udostępnia wzoru, sporządzenie harmonogramu leży po stronie oferenta.

5) wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej




6) wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej

7) Wykaz robót budowlanych - (załącznik numer 3)

8) Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie przy wykonywaniu obiektów lekkoatletycznych nie mniejsze niż wykonanie co najmniej jednego stadionu z bieżnią okrężną o obwodzie 400m lub 300/333m na stadionie, który posiada Świadectwo lub co najmniej dwóch stadionów z bieżnią okrężną o obwodzie 200 m wykonywanych w ramach programów rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej wdrażanej poprzez Ministerstwie Sportu i Turystyki,
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego nie sumuje się).
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty .


9) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:


10) Wykaz osób (załącznik numer 4):

11) Oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA:
Oświadczenie Wykonawca składa samodzielnie na własnym druku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
10.1. Wykonawca, biorący udział w postępowaniu, zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości: 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
10.3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 PZP:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr:
23 8392 0004 1300 0374 2000 0030 Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział Olszyna
z dopiskiem: wadium na zadanie pn.: "Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"
Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
10.7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 PZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
10.8. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 PZP, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
10.9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a)nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności wadium w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
d)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej
w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
10.10. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5.1.Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.