Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00266095/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00294204/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00304102/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach”
w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach”w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53de0904-e5dc-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 „Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach” w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 Priorytet IV Fundusze Europejskie dla lepiej połączonego i dostępnego Mazowsza, Działanie 4.1 Transport regionalny i lokalny, Typ projektów Budowa i przebudowa dróg powiatowych i gminnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25665546,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres zamówienia:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, a w szczególności:
a) Mapę aktualizowaną do celów projektowych
b) Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych (Opinia Dokumentacja Badań Podłoża Gruntowego, Projekt geotechniczny);
c) Dokumentację geologiczno-inżynierską i Dokumentację hydrogeologiczną poprzedzoną w razie potrzeby Projektami robót geologicznych i Programem badań geofizycznych;
d) Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi;
e) W razie potrzeby materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
f) Wszelkie materiały i dokumenty niezbędne do uzyskania ewentualnych odstępstw
od obowiązujących przepisów szczególnych (wynikających z przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań);
g) Projekt budowlany (uwzględniający w sposób szczególny podanie kategorii projektowanych) wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi;
h) Dokumentację projektową dotyczącą infrastruktury technicznej sieci uzbrojenia terenu;
i) Kompletne materiały umożliwiające prawidłowe przeprowadzenie audytów bezpieczeństwa ruchu drogowego;
j) Projekt stałej organizacji ruchu;
k) Informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
l) Projekt wykonawczy wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi w tym m.in. dla obiektu inżynierskiego opis techniczny z kompletnymi
i uporządkowanymi obliczeniami statyczno-wytrzymałościowymi dla ustrojów nośnych przęseł, podpór oraz posadowienia zawierające:
przyjęte założenia do obliczeń, dane wyjściowe tj. klasę obciążenia, współczynniki dostosowawcze itp.,
schematy statyczne (rysunki i szkice) przyjęte do obliczeń statycznych
i wytrzymałościowych głównych elementów,
wielkości sił wewnętrznych od obciążeń i oddziaływań stałych i użytkowych dla SGN I SGU,
wielkości naprężeń w skrajnych włóknach przekrojów elementów nośnych w fazie użytkowej i bezużytkowej,
maksymalne dopuszczalne ugięcia dźwigarów i osiadania podpór;
m) Projekty organizacji ruchu na czas budowy;
n) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych odpowiadające rozwiązaniom Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego;
o) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla każdej z branż;
p) Dokumentację powykonawczą;
q) Inne dokumenty niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji (związane
z zastosowanymi przez Wykonawcę rozwiązaniami projektowymi, technologią
i organizacją Robót i dostaw na plac budowy).
2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym Programem Funkcjonalno Użytkowym oraz założeniami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do SWZ, opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowo – kosztorysową zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz wszelkimi decyzjami administracyjnymi, uzgodnieniami, wytycznymi, pozwoleniami.
3) Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń.
4) Drewno pochodzące z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego, a drobnicę gałęziową pod postacią zrębków należy przekazać Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 256 w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione w przypadku gdy zmiany treści SWZ prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia.Uzasadnienie
W związku z ujawnieniem się dodatkowej okoliczności mającej istotny wpływ na zwiększenie zakresu realizacji niniejszego zamówienia tj. potrzeby rozszerzenia zakresu zamówienia o wykonanie ekranów akustycznych, co pociąga za sobą znaczną zmianę charakteru zamówienia pierwotnego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 256 w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa testów oraz zestawów diagnostycznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Dostawa komponentów na kompost
- Dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- DOSTAWA KONSERW MIĘSNYCH I RYBNYCH
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.