eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach" w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach”
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach”
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53de0904-e5dc-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 „Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach” w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 Priorytet IV Fundusze Europejskie dla lepiej połączonego i dostępnego Mazowsza, Działanie 4.1 Transport regionalny i lokalny, Typ projektów Budowa i przebudowa dróg powiatowych i gminnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 25665546,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres zamówienia:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, a w szczególności:
a) Mapę aktualizowaną do celów projektowych
b) Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych (Opinia Dokumentacja Badań Podłoża Gruntowego, Projekt geotechniczny);
c) Dokumentację geologiczno-inżynierską i Dokumentację hydrogeologiczną poprzedzoną w razie potrzeby Projektami robót geologicznych i Programem badań geofizycznych;
d) Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi;
e) W razie potrzeby materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
f) Wszelkie materiały i dokumenty niezbędne do uzyskania ewentualnych odstępstw
od obowiązujących przepisów szczególnych (wynikających z przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań);
g) Projekt budowlany (uwzględniający w sposób szczególny podanie kategorii projektowanych) wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi;
h) Dokumentację projektową dotyczącą infrastruktury technicznej sieci uzbrojenia terenu;
i) Kompletne materiały umożliwiające prawidłowe przeprowadzenie audytów bezpieczeństwa ruchu drogowego;
j) Projekt stałej organizacji ruchu;
k) Informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
l) Projekt wykonawczy wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi w tym m.in. dla obiektu inżynierskiego opis techniczny z kompletnymi
i uporządkowanymi obliczeniami statyczno-wytrzymałościowymi dla ustrojów nośnych przęseł, podpór oraz posadowienia zawierające:
 przyjęte założenia do obliczeń, dane wyjściowe tj. klasę obciążenia, współczynniki dostosowawcze itp.,
 schematy statyczne (rysunki i szkice) przyjęte do obliczeń statycznych
i wytrzymałościowych głównych elementów,
 wielkości sił wewnętrznych od obciążeń i oddziaływań stałych i użytkowych dla SGN I SGU,
 wielkości naprężeń w skrajnych włóknach przekrojów elementów nośnych w fazie użytkowej i bezużytkowej,
 maksymalne dopuszczalne ugięcia dźwigarów i osiadania podpór;
m) Projekty organizacji ruchu na czas budowy;
n) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych odpowiadające rozwiązaniom Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego;
o) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla każdej z branż;
p) Dokumentację powykonawczą;
q) Inne dokumenty niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji (związane
z zastosowanymi przez Wykonawcę rozwiązaniami projektowymi, technologią
i organizacją Robót i dostaw na plac budowy).
2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym Programem Funkcjonalno Użytkowym oraz założeniami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do SWZ, opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowo – kosztorysową zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz wszelkimi decyzjami administracyjnymi, uzgodnieniami, wytycznymi, pozwoleniami.
3) Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń.
4) Drewno pochodzące z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego, a drobnicę gałęziową pod postacią zrębków należy przekazać Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 256 w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione w przypadku gdy zmiany treści SWZ prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia.
Uzasadnienie
W związku z ujawnieniem się dodatkowej okoliczności mającej istotny wpływ na zwiększenie zakresu realizacji niniejszego zamówienia tj. potrzeby rozszerzenia zakresu zamówienia o wykonanie ekranów akustycznych, co pociąga za sobą znaczną zmianę charakteru zamówienia pierwotnego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 256 w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.