Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049557/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00062272/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00070363/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją realizacji zadania pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych, w systemie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" w latach 2025-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261811012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witpis.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://witpis.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją realizacji zadania pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych, w systemie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" w latach 2025-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c208bae-f29a-4cff-91bf-b3c420a043e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036810/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją realizacji zadania pn. Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP 01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 572158,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac projektowych i robót budowlanych dla Zadania inwestycyjnego pn: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych, realizowanego w systemie ‘zaprojektuj i wybuduj’ w latach 2025-2027 (dalej: Zadanie inwestycyjne / Zadanie) wraz z koordynacja realizacji Zadania inwestycyjnego, z poniżej określonym zakresem obowiązków i kompetencji.
Ilekroć w dokumencie jest mowa o inwestorze, należy przez to rozmieć Zamawiającego.
1. Opis Zadania inwestycyjnego
Na Zadanie inwestycyjne składają się następujące podzadania polegające na zaprojektowaniu i budowie:
1) rowu do badania mobilności pojazdów w warunkach terenowych
2) torów badawczych
3) stanowiska do badania wytrzymałości węzłów transportowych i ewakuacyjnych
4) stanowiska dynamometrycznego do badania wciągarek z hamulcem
5) komory klimatycznej
6) magazynu koncesjonowanego amunicji i materiałów wybuchowych
7) okręgowej stacji kontroli pojazdów
8) hali garażowej w lekkiej technologii na 8 stanowisk
- szczegółowo opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, z końcowym terminem realizacji, to jest oddaniem do użytkowania, do 30 listopada 2027 r.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się
z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
2. Nadzór inwestorski nad realizacją Zadania inwestycyjnego będzie obejmować następujący zakres:
- etap I – odbiór dokumentacji projektowej
1) w branży architektonicznej – wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;
2) w branży konstrukcyjno – budowlanej - wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
3) w branży sanitarnej - wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych;
4) w branży elektrycznej - wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych;
5) w branży teletechnicznej - wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
6) w branży drogowej - wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.
- etap II- nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi
1) w branży konstrukcyjno – budowlanej - wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
2) w branży sanitarnej - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych;
3) w branży elektrycznej - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych;
4) w branży teletechnicznej - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
5) w branży drogowej - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.
3. Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej będzie zarazem pełnił funkcję inspektora koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego po wyznaczeniu przez inwestora.
4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego odpowiedzialni są za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi zgodnie z:
1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz 725, ze zm.: poz. 834, 1222, 1847), w szczególności art. 25 i 26.
2) zasadami aktualnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami,
4) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli,
5) po odbiorze dokumentacji projektowej – zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598834,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598834,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131966695
7.3.3) Ulica: ul. Cybernetyki 19B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598834,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-11-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.