Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150330/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00154288/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00206228/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.4.2.) Miejscowość: Legionowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: 227640516
1.4.8.) Numer faksu: 227640450
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163658
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00150330
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie w ramach zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie”.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty:
1) wycinka drzew i krzewów,
2) roboty rozbiórkowe (konstrukcje nawierzchni istniejącej jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, miejsc postojowych, ogrodzenia, sieci infrastruktury technicznej, krawężniki i obrzeża itp.),
3) regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studni telekomunikacyjnych,
4) budowa infrastruktury technicznej, tj. kanalizacji deszczowej, sieci elektroenergetycznej niskiego i średniego napięcia, sieci oświetlenia ulicznego, przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci teletechnicznej,
5) roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne,
6) ustawienie krawężników, obrzeży,
7) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, pierścienia ronda, wysp dzielących,
8) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
3. Powyższe roboty objęte są dokumentacją:
1) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany, stanowiący załącznik do SWZ,
2) projekt wykonawczy- branża drogowa, stanowiący załącznik do SWZ,
3) projekty wykonawcze – branża elektroenergetyki, stanowiące załącznik do SWZ,
4) projekt odwodnienia oraz przebudowy sieci gazowej, stanowiący załącznik do SWZ,
5) projekt wykonawczy branża teletechniczna, stanowiący załącznik do SWZ,
6) projekty specyfikacji wykonania i odbioru robót – branży drogowej, energetycznej, sanitarnej oraz teletechnicznej stanowiące załącznik do SWZ,
7) projekt czasowej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
8) projekt stałej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
9) przedmiar robót – branża drogowa, sanitarna, teletechniczna, elektryczna, stanowiący załącznik do SWZ.
W/w załączniki stanowią integralną część SWZ.
4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt budowlano-wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.
5. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w zakresie w zakresie robót drogowych tj. na stanowisku:
1) kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych,
2) operatora koparki - ładowarki, rozściełacza masy asfaltowej, walca
3) brukarza,
4) montera sieci energetycznych.
6. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 7 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
7. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
8. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
9. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane rękojmi na okres 24 miesięcy.
10. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru.
11. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
12. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie w ramach zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie”.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty:
1) wycinka drzew i krzewów,
2) roboty rozbiórkowe (konstrukcje nawierzchni istniejącej jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, miejsc postojowych, ogrodzenia, sieci infrastruktury technicznej, krawężniki i obrzeża itp.),
3) regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studni telekomunikacyjnych,
4) budowa infrastruktury technicznej, tj. kanalizacji deszczowej, sieci elektroenergetycznej niskiego i średniego napięcia, sieci oświetlenia ulicznego, przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci teletechnicznej,
5) roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne,
6) ustawienie krawężników, obrzeży,
7) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, pierścienia ronda, wysp dzielących,
8) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
3. Powyższe roboty objęte są dokumentacją:
1) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany, stanowiący załącznik do SWZ,
2) projekt wykonawczy- branża drogowa, stanowiący załącznik do SWZ,
3) projekty wykonawcze – branża elektroenergetyki, stanowiące załącznik do SWZ,
4) projekt odwodnienia oraz przebudowy sieci gazowej, stanowiący załącznik do SWZ,
5) projekt wykonawczy branża teletechniczna, stanowiący załącznik do SWZ,
6) projekty specyfikacji wykonania i odbioru robót – branży drogowej, energetycznej, sanitarnej oraz teletechnicznej stanowiące załącznik do SWZ,
7) projekt czasowej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
8) projekt stałej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
9) przedmiar robót – branża drogowa, sanitarna, teletechniczna, elektryczna, stanowiący załącznik do SWZ.
W/w załączniki stanowią integralną część SWZ.
4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt budowlano-wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.
5. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w zakresie w zakresie robót drogowych tj. na stanowisku:
1) kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych,
2) operatora koparki - ładowarki, rozściełacza masy asfaltowej, walca
3) brukarza,
4) montera sieci energetycznych.
6. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 7 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
7. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
8. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
9. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane rękojmi na okres 24 miesięcy.
10. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru.
11. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
12. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
13. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;
2) 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne;
3) 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
4) 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych.
14. Zamawiający dopuszcza całkowite wyłączenie ruchu na przedmiotowym skrzyżowaniu, na okres wykonywania niezbędnych robót, na podstawie odrębnie opracowanego projektu Czasowej Organizacji Ruchu. Wykonanie projektu COR leży po stronie Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Remont pokoi mieszkalnych w budynku internatowym nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.