Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092628/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 362715K na os. Szuflów w Nowym Targu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 362715K na os. Szuflów w Nowym Targu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26767e18-d331-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001432/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa drogi gminnej nr 362715K na os. Szuflów w Nowym Targu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092628/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 362715K na os. Szuflów w Nowym Targu”.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie:
1/ robót rozbiórkowych, w tym: frezowania nawierzchni asfaltowej jezdni, rozbiórkę podbudów, przepustów ze ściankami czołowymi, ogrodzeń, obrzeży i krawężników betonowych, znaków drogowych,
2/ wycinki drzew,
3/ robót ziemnych,
4/ przebudowy sieci elektroenergetycznej,
5/ przebudowy sieci teletechnicznej,
6/ przełożenia wodociągu lokalnego ze studnią (należącego do osób fizycznych),
7/ przebudowy oświetlenia ulicznego,
8/ budowy kanalizacji deszczowej i odwodnienia drogi,
9/ nasypów,
10/ jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości podstawowej 5,5m na nowych warstwach konstrukcyjnych podbudowy z kruszywa mineralnego, ograniczonej obustronnie krawężnikiem betonowym i ściekiem szer. 20cm z kostki brukowej,
11/ murków oporowych, palisad i ogrodzeń z furtkami i bramami,
12/ nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa,
13/ skrzyżowań, zjazdów indywidualnych,
14/ elementów organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Zakres robót należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez Zbigniewa Galusa „Projektowanie dróg, ulic i mostów mgr inż. Zbigniew Galus” Poznachowice Górne 164, 32-415 Raciechowice.
4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem po realizacji zamówienia przy składnikach cenotwórczych podanych w kosztorysie ofertowym z uwzględnieniem ewentualnej zmiany wynagrodzenia umownego na zasadach określonych w rozdziale XXVI,
2/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji nawet jeżeli nie zostały uwzględnione w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych,
3/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca na własny koszt,
4/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje,
5/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy.
6/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzania ich w określonej formie w związku z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego,
7/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej oraz z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
8/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu. Wykonawca musi zapewnić przejazd pojazdom służb specjalnych
i bezpieczną niezbędną komunikację.
9/ wykonawca na własny koszt wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zapewniający utrzymanie ciągłości ruchu pieszych i komunikacji samochodowej z jego zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem). Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z tymczasową organizacją ruchu. Wykonawca poinformuje przez środki masowego przekazu o terminie jej wprowadzenia i utrudnieniach w ruchu wynikających z wykonywania przedmiotowych robót budowlanych.
10/ wykonawca na własny koszt uzyska aktualizację projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem. Zgodnie z tym projektem organizację tę wykonawca wykona (łącznie ze zgłoszeniem zamiaru jej wprowadzenia i jej odbiorem),
11/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia,
12/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty badań i sprawdzeń, zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i inne na rzecz gestorów sieci, itd. i muszą one być uwzględnione
w oferowanej przez wykonawcę cenie,
13/ wykonawca zabezpiecza miejsce i ponosi koszty wywozu ziemi, gruzu, elementów
z rozbiórki itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją.
14/ zamawiający może zakwalifikować materiały pochodzące z rozbiórki do wykorzystania na własne potrzeby, w takim wypadku wykonawca ponosi koszty transportu tych materiałów (z załadunkiem i wyładunkiem) na miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 5 kilometrów od placu budowy.
15/ drewno pochodzące z wycinki wykonawca uprzątnie i zagospodaruje we własnym zakresie,
16/ wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przebudowy kolidującej infrastruktury z zachowaniem warunków technicznych oraz ustaleń zawartych w porozumieniach zamawiającego w tej sprawie z gestorami sieci. Wykonawca przed przystąpieniem do robót ustali z poszczególnymi zarządcami sieci ich aktualny przebieg. Działając w imieniu zamawiającego wykonawca poniesie koszty na sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej i jej uzgodnienie umożliwiające wykonanie i odbiór robót związanych z usunięciem kolizji. Wykonawca ponosi również wszelkie koszty na rzecz gestorów sieci (nadzór, dokumentacja powykonawcza, odbiory techniczne itd.) wynikające z realizacji przedmiotu umowy,
17/ na chodnikach należy zastosować kostkę brukową fazowaną gr. 8 cm. Dodatkowo do uwzględnienia cenowego na chodnikach pasek z kostki czerwonej (ażurowy co druga kostka) wzdłuż krawężnika,
18/ na studniach rewizyjnych kanalizacyjnych deszczowej należy zastosować włazy żeliwne
z napisem „Miasto - Nowy Targ” (należy uwzględnić przy wycenie),
19/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach dwg. i pdf.
20/ po zakończeniu robót budowlanych wykonawca działając w imieniu zamawiającego złoży stosowny wniosek z kompletem wymaganych dokumentów i uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji,
21/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
22/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków,
23/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca.
24/ zamawiający wymaga co najmniej 5 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte materiały,
25/ inwestycja współfinansowana z Funduszu Dróg Samorządowych, dofinansowanie podzielone na lata 2021 i 2022,
26/ zamawiający zaplanował zabezpieczenie środków finansowych na wypłatę częściowego wynagrodzenia wykonawcy w pierwszym roku realizacji inwestycji do kwoty 487 000,00 zł,
27/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2424100,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2629114,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2424100,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. j. Kalata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361028147
7.3.3) Ulica: os. Nowe 1 E
7.3.4) Miejscowość: Szaflary
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2424100,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Zakup z dostawą używanej zamiatarki kompaktowej
- Dostawa wody zmineralizowanej butelkowanej dla pracowników i pacjentów szpitala
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
- Dostawa 3 agregatów prądotwórczych o mocy minimalnej 50 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa wyposażenia pożarniczego na potrzeby Gminy Nowy Targ
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegających na przeprowadzeniu zajęć ze specjalistami (...) - 7 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 392007T Sieczków - Chałupki od km 0+000 do km 1+135, dł. 1135m
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Budowa budynku zaplecza technicznego ośrodka rehabilitacji
- Roboty budowlane w ramach zadania "Szpital-ogród" Radom-Krychnowice"
- Rozbudowa i wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w Graboszycach w celu zwiększenia dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





