Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080660/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z Komunikacji z pacjentem dla studentów kierunku Pielęgniarstwo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 729052615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd8c15aa-a138-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z Komunikacji z pacjentem dla studentów kierunku Pielęgniarstwo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8c15aa-a138-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053378/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i realizacja szkolenia z komunikacji z pacjentem dla studentów kierunku Pielęgniarstwo PUZ w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr. POWR.05.05.00-00-0014/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3720.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 337470,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71225,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem dla 150 studentów kierunku Pielęgniarstwo PUZ w Suwałkach w ramach projektu „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr. POWR.05.05.00-00-0014/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś priorytetowa V – Wsparcie dla obszaru zdrowia PO WER; Działanie 5.5 – Rozwój usług pielęgniarskich) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 9 do SWZ wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA, CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI Atelier, ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121426900
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 27 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa drogi wewnętrznej Zielone Drugie - Wychodne
- Remont elewacji budynku zabytkowej Kordegardy w Dowspudzie
- Organizacja wycieczki zagranicznej do Turcji finansowanej z ZFŚS dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki
- Dostawa prefabrykatów brukarskich
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń stacjonarnych w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej szkół w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla przedstawicieli organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo.
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.