Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096355/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00107608/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00111067/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja (projekt i wykonanie) nadrzędnego systemu BMS w budynku Collegium Biologicum przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 829 44 40
1.5.8.) Numer faksu: 829 40 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.degler@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (projekt i wykonanie) nadrzędnego systemu BMS w budynku Collegium Biologicum przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8284a072-fc15-404f-8ec0-a4b7d3b94eeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP3/3793
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A. Wspólny Słownik Zamówień: 32441200-8.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał certyfikat ukończenia szkolenia EcoStruxure Building Operation w wersji 3.0 lub wyższej, dostęp do platformy ecoxpert.se oraz wsparcia technicznego producenta systemu (poświadczonych przez niego pismem) oraz posiadał uprawnienia SEP kat. E i D.
Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, tj. ze względu na wielkość i charakterystykę obiektu będącego przedmiotem zamówienia, z uwagi na fakt, że budynek Collegium Biologicum jest obiektem użyteczności publicznej, prowadzone są w nim badania laboratoryjne i zajęcia dla studentów, a także system nadrzędny BMS integruje laboratoria z dygestoriami, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić ze specjalistą automatykiem Adamem Cugierem, tel. 61 829 43 04, adam.cugier@amu.edu.pl Wizja lokalna musi być potwierdzona protokołem wizji lokalnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 32441200-8 - Sprzęt telemetryczny i sterujący
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERBIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822904323
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-047
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi medyczne polegające na wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
- Modernizacja placu zabaw w żłobku Jacek i Agatka , w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025, polegająca na przebudowie i doposażeniu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach RDW
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Złotowie
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn. "Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z odwodnieniem i oświetleniem, zlokalizowanego na terenie Oddziału Golęcin""
- Wykonanie remontu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania WWK OHP w miejscowości Szamocin
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.