eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › "Rewitalizacja budynku "Klaudynówka" w Kórniku" (Rewitalizacja z przebudową budynku oficyny zamkowej "Klaudynówka")

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja budynku „Klaudynówka” w Kórniku” (Rewitalizacja z przebudową budynku oficyny zamkowej „Klaudynówka”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032571300213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kórnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-035

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 817 00 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.palac@bk.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bkpan.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bkpan.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja budynku „Klaudynówka” w Kórniku” (Rewitalizacja z przebudową budynku oficyny zamkowej „Klaudynówka”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c32c23-c47c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076729/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja budynku „Klaudynówka” - roboty budowlane wraz z nadzorami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 197/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 684086,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja budynku „Klaudynówka” w Kórniku” w oparciu o pozwolenie na budowę i projekt pt. Rewitalizacja z przebudową budynku oficyny zamkowej „Klaudynówka”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacji będącej załącznikiem nr 2, 3, 4 do SWZ.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu, bez odrębnego wynagrodzenia (poza przewidzianym w ofercie) – dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysu powykonawczego.
4. Wybrany Wykonawca w czasie realizacji umowy powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na warunkach określonych we Wzorze umowy.
5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku (funkcja biblioteczna, muzealna, mieszkalna) dlatego Wykonawca może prowadzić roboty związane z przedmiotem zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30 – 16:00. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających w dni wolne od pracy określone w przepisie art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1920) oraz dni uznanych za wolne u Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza inne godziny i terminy prowadzenia robót przez Wykonawcę po uprzednim pisemnym poinformowaniu go i wyrażeniu zgody na wykonywanie robót w innych godzinach i terminach.
6. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać w sposób maksymalnie nieuciążliwy dla osób pracujących lub mieszkających w budynku oraz z zachowaniem zasad dobrosąsiedzkich. Wykonawca poinformuje użytkowników budynku z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym min. jednego dnia roboczego poprzez wywieszenie ogłoszeń na każdym użytkowanym piętrze z podaniem przewidywanych godzin i terminów wykonywania prac szczególnie głośnych lub uciążliwych.
7. Zamawiający wymaga co najmniej 60- miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty polegającej na dokonywaniu, w ramach wynagrodzenia umownego (wskazanego w ofercie), naprawy ewentualnych usterek i wad powstałych w okresie gwarancyjnym liczonym od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, o którym mowa w § 8 ust. 4 Umowy.
8. Kody Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV:
• 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
• 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę któregokolwiek z kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi stanowiące przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu została złożona 1 oferta z ceną brutto 1 225 080,00 PLN. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 864.657,43 zł i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do poziomu oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1225080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1225080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1225080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.