eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zadaniu pn.: Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań - jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zadaniu pn.: Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań - jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zadaniu pn.: Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań - jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006a5199-ba45-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim obejmuje całość prac określonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane.
Dokumentacja całego zadania (zamówienia) pn.: „Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań – jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30” jest dostępna pod adresem: http://bip.miastoluban.pl/urzad,a,86669,postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-trybie-podstawowym-z-mozliwoscia-negocjacji-na-pr.html

1) Obowiązki i uprawnienia Inspektora Nadzoru
Pod pojęciem „Inspektor Nadzoru Inwestorskiego” należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną, zespół osób, w skład którego wchodzą Inspektorzy Nadzoru, umocowaną do występowania w imieniu Zamawiającego w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego.
2) Ogólny zakres obowiązków i uprawnienia „Inspektora Nadzoru Inwestorskiego”
określa Art.25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3) Do zakresu obowiązków Wykonawcy pełniącego obowiązki Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego będzie należało w szczególności:
 reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem zamówienia zawartym w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami przywołanymi w dokumentacji projektowej oraz zasadami wiedzy technicznej,
 kontrolowanie rozliczeń nadzorowanych robót (kosztorysów powykonawczych) przygotowanych przez Kierownika Budowy,
 sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
 opiniowanie wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,
 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych częściowych i końcowym,
 udział w naradach i spotkaniach w siedzibie zamawiającego i w terenie,
 wydawanie kierownikowi budowy/robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
 żądanie od kierownika budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
 zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie do 24 godzin) o zaistniałych nieprawidłowościach na terenie budowy,
 udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy poszczególnych odcinków robót,
 udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących nadzorowanego zadania w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót,
 informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
 prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie wpisów do dziennika budowy oraz informacji pisemnych dla Zamawiającego,
 kontrola jakości, ilości i terminowości wykonania robót oraz potwierdzenie rzeczowe zrealizowanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym,
 sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentów odbiorowych i dokumentacji powykonawczej (dla odbiorów częściowych i odbioru końcowego),
 dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu,
 dokonywanie odbiorów częściowych oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym, a także w przeglądach gwarancyjnych,
 weryfikowanie (gdy wystąpią) robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających w zakresie rzeczowym i finansowym,
 ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach nadzorowanego zadania,
 sporządzanie, w razie konieczności, w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramów i zestawień robót wymaganych do rozliczenia przedmiotu umowy z jednostkami współfinansującymi wg wzorów przekazanych Wykonawcy,
- dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – minimum 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Kierownika Budowy w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Obecność Inspektora dokumentowana powinna być wpisami do dziennika budowy,
4) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z opisem zamówienia w SWZ, treścią dokumentacji projektowej, na podstawie której będą prowadzone roboty objęte usługą sprawowania nadzoru inwestorskiego.
5) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zadania.
6) Inspektor Nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą Robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLEX Firma Budowlano-Inżynieryjna Aleksander Lorych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111016970

7.3.3) Ulica: Strzelecka

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-560

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.