Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119061/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zadaniu pn.: Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań - jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zadaniu pn.: Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań - jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006a5199-ba45-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119061/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim obejmuje całość prac określonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane.
Dokumentacja całego zadania (zamówienia) pn.: „Przebudowa dróg gminnych ul. Główna i ul. Kolejowa w miejscowości Lubań – jako drogi koniecznej w sytuacji wyłączenia drogi krajowej K30” jest dostępna pod adresem: http://bip.miastoluban.pl/urzad,a,86669,postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-trybie-podstawowym-z-mozliwoscia-negocjacji-na-pr.html
1) Obowiązki i uprawnienia Inspektora Nadzoru
Pod pojęciem „Inspektor Nadzoru Inwestorskiego” należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną, zespół osób, w skład którego wchodzą Inspektorzy Nadzoru, umocowaną do występowania w imieniu Zamawiającego w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego.
2) Ogólny zakres obowiązków i uprawnienia „Inspektora Nadzoru Inwestorskiego”
określa Art.25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3) Do zakresu obowiązków Wykonawcy pełniącego obowiązki Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego będzie należało w szczególności:
reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem zamówienia zawartym w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami przywołanymi w dokumentacji projektowej oraz zasadami wiedzy technicznej,
kontrolowanie rozliczeń nadzorowanych robót (kosztorysów powykonawczych) przygotowanych przez Kierownika Budowy,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
opiniowanie wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych częściowych i końcowym,
udział w naradach i spotkaniach w siedzibie zamawiającego i w terenie,
wydawanie kierownikowi budowy/robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
żądanie od kierownika budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie do 24 godzin) o zaistniałych nieprawidłowościach na terenie budowy,
udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy poszczególnych odcinków robót,
udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących nadzorowanego zadania w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót,
informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie wpisów do dziennika budowy oraz informacji pisemnych dla Zamawiającego,
kontrola jakości, ilości i terminowości wykonania robót oraz potwierdzenie rzeczowe zrealizowanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym,
sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentów odbiorowych i dokumentacji powykonawczej (dla odbiorów częściowych i odbioru końcowego),
dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu,
dokonywanie odbiorów częściowych oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym, a także w przeglądach gwarancyjnych,
weryfikowanie (gdy wystąpią) robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających w zakresie rzeczowym i finansowym,
ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach nadzorowanego zadania,
sporządzanie, w razie konieczności, w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramów i zestawień robót wymaganych do rozliczenia przedmiotu umowy z jednostkami współfinansującymi wg wzorów przekazanych Wykonawcy,
- dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – minimum 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Kierownika Budowy w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Obecność Inspektora dokumentowana powinna być wpisami do dziennika budowy,
4) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z opisem zamówienia w SWZ, treścią dokumentacji projektowej, na podstawie której będą prowadzone roboty objęte usługą sprawowania nadzoru inwestorskiego.
5) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zadania.
6) Inspektor Nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą Robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLEX Firma Budowlano-Inżynieryjna Aleksander Lorych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111016970
7.3.3) Ulica: Strzelecka
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-560
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LORYCH ALEKSANDER OLEX FIRMA BUDOWLANO-INŻYNIERYJNA
jakie przetargi wygrała firma
LORYCH ALEKSANDER OLEX FIRMA BUDOWLANO-INŻYNIERYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- "Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Remont dróg wewnętrznych na terenie sołectwa Gierczyn
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 5D.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Miodowej w Krapkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.