Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00120945/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa układu pomiarowego do badań stacjonarnych i ruchowych pojazdów szynowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Pojazdów Szynowych "TABOR"
1.3.) Oddział zamawiającego: Łukasiewicz - IPS "TABOR"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387117950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 181
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-055
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tabor.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tabor.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowy instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój i badania pojazdów szynowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa układu pomiarowego do badań stacjonarnych i ruchowych pojazdów szynowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760b9630-e948-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062052/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa układu pomiarowego do badań stacjonarnych i ruchowych pojazdów szynowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120945/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 003/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego układu do pomiaru, akwizycji i przetwarzania: ciśnienia siły, drogi, prędkości liniowej, przyspieszenia, napięcia, natężenia prądu, sygnałów analogowych prądowych lub napięciowych, sygnałów cyfrowych, sygnałów w standardzie CAN, spełniającego wymagania zawarte w SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) dostarczył fabrycznie nowy układ pomiarowy;
b) dostarczył program obsługujący układ pomiarowy w polskiej lub angielskiej wersji językowej;
c) zainstalował i uruchomił dostarczony program obsługi układu pomiarowego;
d) na program obsługujący układ pomiarowy udzielił licencji bezterminowej;
e) przeprowadził szkolenie pracowników Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami podanymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367499,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367499,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367499,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Envibra Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773206954
7.3.4) Miejscowość: Plewiska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-064
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367499,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/71/25 Modernizacja oświetlenia w auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz wpustów ulicznych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole.
- Modern oświetlenia wewn. i zewn, WLZ rozdzielnic wewn oraz montaż platformy dla niepełnospr i windy kuchennej w ramach zad. Realizacja zalec pokontr SANEPID-u w WCR na potrzeby Filii nr 3
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie głównej klatki schodowej oraz bocznej klatki schodowej i schodów przy tylnym wejściu do budynku przy ul. Matejki 59 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Del. w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego - 2
- Koszenie roślinności wzdłuż elektrycznego ogrodzenia pastwiska zlokalizowanego w rezerwacie przyrody Czarne Doły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu "Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół nr 1 w Przysietnicy".
- Organizacja i realizacja szkoleń on - line pt." Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych."
- Dostawa automatycznego dzielnika napięcia.
- Dostawa układu Lauego do badań monokryształów oraz cienkich warstw pod jednoosiowym ciśnieniem z możliwością orientacji próbek DE-dzp.272-321/25
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój - II postępowanie
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.