eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla garnizonu opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla garnizonu opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531125704

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Korfantego 2

1.4.2.) Miejscowość: Opole

1.4.3.) Kod pocztowy: 45-077

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@op.policja.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolska.policja.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163118

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00148196/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
Rodzaj materiału: oryginał/zamiennik

Po zmianie:
Termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
Rodzaj materiału: oryginał/zamiennik

Po zmianie:
Termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3)

Przed zmianą:
Rodzaj materiału: oryginał/zamiennik

Po zmianie:
Termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 4)

Przed zmianą:
Rodzaj materiału: oryginał/zamiennik

Po zmianie:
Termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 5)

Przed zmianą:
Rodzaj materiału: oryginał/zamiennik

Po zmianie:
Termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 6)

Przed zmianą:
Rodzaj materiału: oryginał/zamiennik

Po zmianie:
Termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:
30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:
30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:
30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:
30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:
30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:
30

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Wypełniona, dla danego zadania, tabela: „Specyfikacja ilościowo-cenowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów”. Zamawiający wymaga wypełnienia każdego wiersza tabeli w części „Oferowane do dostawy” oraz podsumowanie wartości z ostatniej kolumny.

Po zmianie:
1. Wypełniona, dla danego zadania, tabela: „Specyfikacja ilościowo-cenowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów”. Zamawiający wymaga wypełnienia każdego wiersza tabeli w części „Oferowane do dostawy” oraz podsumowanie wartości z ostatniej kolumny.
2. Dla każdej pozycji przedmiotu zamówienia, Wykonawca oferujący „zamiennik” zobligowany jest załączyć stosowne dokumenty:
a. Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001 lub równoważna) i systemu zarządzania środowiskowego (PN EN ISO 14001 lub równoważna) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje „zamiennik”.
b. Kartę produktu producenta wskazanego w kolumnie nr 9 tabeli „Specyfikacja ilościowo-cenowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów”, zawierającą minimum następujące informacje:
i. nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
ii. producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
iii. modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
iv. oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod
v. deklarowana wydajność.
c. W przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych – raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną,
d. W przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych – raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną,
e. W przypadku wkładów atramentowych – raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Specyfikacja ilościowo-cenowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów
2. Certyfikat
3. Kartę produktu producenta
4. Raport z badań wydajnościowych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-19 11:00

Po zmianie:
2022-05-25 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-19 11:15

Po zmianie:
2022-05-25 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-17

Po zmianie:
2022-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.