Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00101154/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYNAJEM POMIESZCZENIA LABORATORIUM WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO WYKONYWANIA BADAŃ METODĄ SMALL PUNCH TEST
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYNAJEM POMIESZCZENIA LABORATORIUM WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO WYKONYWANIA BADAŃ METODĄ SMALL PUNCH TEST2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ad7dcb-9d13-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019871/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.17 Najem laboratorium
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042488/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp
Biorąc pod uwagę podstawowe obowiązki wynikające z ustawy o dozorze technicznym z dnia 21 grudnia 2000, a przede wszystkim stan wiedzy na temat wyeksploatowanych urządzeń energetycznych zawartej w Raporcie o stanie energetyki dotyczącym urządzeń zainstalowanych w blokach 200+ i nadzorowanych na mocy ustawy o dozorze technicznym zostały podjęte działania, mające na celu rozpoznanie narzędzi i możliwości diagnostycznych dla uszczegółowienia i poszerzenia wiedzy w tym zakresie – bieżąca ocena stanu technicznego urządzeń energetycznych podlegających dozorowi technicznemu.
Z wyżej wymienionych powodów niezbędna jest skuteczna ocena bieżącego stanu technicznego (diagnostyka techniczna), a w dalsze kolejności w oparciu o uzyskane wyniki, możliwość oszacowania wytrzymałości resztkowej materiałów dla pracujących nadal urządzeń energetycznych (kotły, wymienniki, rurociągi pary,….).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-DL-110/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem pomieszczenia laboratorium wraz z wyposażeniem do wykonania badań metodą Small Punch Test.
Zamówienie polega na udostępnieniu UDT stanowisk badawczych, urządzeń, akcesoriów oraz ich materiałów eksploatacyjnych dla realizacji prac badawczych.
dodatkowe kody CPV: 70220000-9, 38000000-5, 38900000-4
4.5.3.) Główny kod CPV: 70200000-3 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464755,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464755,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464755,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750001923
7.3.3) Ulica: al. Adama Mickiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-059
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464755,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.