Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00084874/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10565731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d86c858-55d2-4782-ac6e-659a559dccf1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038637/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-22/II/25 (WPI.271.10.2025)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.”
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7, pkt. 21) ustawy Pzp, polegających na:
1) utrzymaniu i konserwacji oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w zakresie określonym przez Zamawiającego, jak również wynikającym z aktualnych potrzeb takich, jak np. zdarzenia drogowe, wnioski mieszkańców, dewastację, itp.,
2) wykonywaniu robót na podstawie nowych projektów organizacji ruchu dla oznakowania pionowego na terenie miasta Świdnica
3. Szczegółowe określenie przedmiotu umowy – planowany zakres, warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w Części II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, do którego załącznikami są:
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SSWiOR):
1) D-M-00.00.00 - WYMAGANIA OGÓLNE
D - 07.02.01 - ZNAKI DROGOWE PIONOWE
D - 07.02.03 - REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO
D - 08.07.01a - PROGI ZWALNIAJĄCE NA JEZDNIACH,
2) Przedmiar robót
3) Wzór książki obmiarów
4. Dokumenty wymienione w ust. 3 powyżej są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056573
4. Realizacja przedmiotu zamówienia, polega na sukcesywnym wykonywaniu zakresu robót określonych w przedmiarze robót według bieżących potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo zakres robót do wykonania zostanie wskazany przez Zamawiającego.
5. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszej umowy oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 ze zm.) oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi załączniki do II części SWZ
5.2 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV:
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45233280-5 wznoszenie barier drogowych,
50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
5.3 RĘKOJMIA I GWARANCJA JAKOŚCI
1. Okres rękojmi wynosi 60 (słownie: sześćdziesiąt) miesięcy od dnia podpisania danego protokołu odbioru robót (rękojmia za wady). Rękojmia za wady obejmuje również materiały (w tym znaki drogowe i urządzenia brd) użyte do wykonania danej roboty, za wyjątkiem materiałów przekazanych przez Zamawiającego.
2. Niezależnie od uprawnień z rękojmi, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty (w tym materiały użyte do ich wykonania oraz urządzenia), na okresy wskazane w ofercie, na warunkach określonych poniżej (niniejsza umowa i zawarte w ofercie oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji stanowi dokument gwarancyjny).
3. Gwarancja jakości udzielona jest na następujące okresy, licząc od dnia podpisania danego protokołu odbioru:
a) na znaki, tabliczki, tablice oklejonych folią typ 1 - co najmniej 7 lat
b) na znaki, tabliczki, tablice oklejonych folią typ 2 - co najmniej 10 lat
c) na użyte inne materiały związane z oznakowaniem pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego, takie jak: słupki do oznakowywania krawędzi dróg, słupki do znaków drogowych (łącznie z giętymi i spawanymi), konstrukcji wsporczych tablic drogowych, przedłużek, konstrukcji mocujących tarcze znaków do sygnalizatora lub słupa, ogrodzeń łańcuchowych, rurowych, segmentowych, balustrad, , słupków blokujących - co najmniej 7 lat,
d) na wykonane roboty polegające na montażu elementów oznakowania pionowego i urządzeń brd – co najmniej 24 miesiące
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1) rozpoczęcie realizacji: od dnia podpisania umowy
2) zakończenie realizacji: 31 grudnia 2025 r.
2. Wykonawca robót stanowiących przedmiot zamówienia musi zapewnić dyspozycyjność 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu.
3. Wykonawcę będzie realizował zlecone przez Zamawiającego w ramach przedmiotu zamówienia roboty w n/w trybach:
NATYCHMIASTOWYM - w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, wymagających natychmiastowej interwencji (zabezpieczenia miejsca zdarzenia lub niebezpieczeństw powstałych w pasie drogowym, przywrócenie oznakowania, itp). Wykonawca przystąpi do robót i wykona je w ciągu maksymalnie 120 min. licząc od chwili zgłoszenia polecenia w formie ustnej lub pisemnej (w formie e-maila lub SMS-a) przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem informacji podanych w ofercie w zakresie kryterium „czas realizacji zgłoszonych robót w trybie natychmiastowym”.
PILNYM - czas realizacji maksymalnie 2 dni,
TERMINOWYM - podanie przez Zamawiającego daty zakończenia realizacji zlecenia.
4. O tym, w jakim trybie mają zostać wykonane roboty decyduje Zamawiający.
5. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do zleconych robót w terminach, o których mowa w ust. 3 (szczególnie do robót realizowanych w trybie natychmiastowym), Zamawiający może zlecić ich wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. Zapłata na rzecz Zamawiającego kosztów wykonania zastępczego nie zwalnia Wykonawcy od roszczeń Zamawiającego z tytułu naprawienie szkody, kar umownych i innych wynikających z umowy i przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233761,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249985,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233761,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA iKOM Katarzyna Basiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912191381
7.3.3) Ulica: Lwowska 2/18
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233761,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego nr 1 w Świdnicy przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 26, 58-100 Świdnica
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego nr 2 w Świdnicy ul. Galla Anonima 5, 58-100 Świdnica
- Regulacja rowu melioracyjnego w miejscowości Burkatów
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Odbudowa mostu w Bystrzycy Dolnej, odbudowa wodociągu oraz przebudowa ulicy Działkowej w Pszennie
- Modernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wrzosowej, Jana Nowaka i Żołnierzy Wyklętych w Kamieńsku, w zakresie budowy chodnika - Etap 1
- obsługa techniczno-gospodarcza obiektów i urządzeń Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- Przebudowa ul. Szwajcarskiej w zakresie budowy drogi dla rowerów
- Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r.
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.