eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BedlnoMODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BEDLNO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA BEDLNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 24

1.5.2.) Miejscowość: Bedlno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 242821420

1.5.8.) Numer faksu: 2821750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugbedlno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedlno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86c73c08-dfc4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003976/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych

1.1.6 Modernizacja drogi w miejscowości Wola Kałkowa

1.1.7 Modernizacja drogi Wola Kałkowa - Wewiórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1757428,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: „Modernizacja (remont) drogi w miejscowości Zosinów” w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja dróg gminnych obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) remont cząstkowy wyrw i ubytków nawierzchni,
b) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości średnio 100kg/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm,
b) remont części poboczy poprzez:
- ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 1.1.A do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1.1.B - do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 1.1.C -do SWZ,
(UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny),
4) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1.1.D do SWZ
5) projekt umowy – załącznik nr 5A do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 436937,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: „Modernizacja (remont) drogi w miejscowości Żeronice” w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja dróg gminnych obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości średnio 0-75kg/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm,
b) remont części poboczy poprzez:
- ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 1.2.E do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1.2.F do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 1.2.G do SWZ,
(UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny),
4) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1.2.H do SWZ
5) projekt umowy – załącznik nr 5B do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 230373,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: „Modernizacja (remont) drogi w miejscowości Ruszki” w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja dróg gminnych obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości średnio 0-75kg/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm,
b) remont części poboczy poprzez:
- ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm.

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 1.3.I do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1.3.J- do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 1.3.K -do SWZ,
(UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny),
4) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1.3.L do SWZ
5) projekt umowy – załącznik nr 5C do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 249265,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: „Modernizacja (remont) drogi w miejscowości Julianów” w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja dróg gminnych obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni od km 0+000 do km 0+210:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości średnio 0-75kg/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 4cm,
b) uzupełnienie i zagęszczenie nawierzchni gruntowej poprzez:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego C90/3 warstwą o grubości 10cm
c) remont części poboczy poprzez:
- ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 1.4.Ł do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1.4.M- do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 1.4.N -do SWZ,
(UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny),
4) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1.4.O do SWZ
5) projekt umowy – załącznik nr 5D do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 77465,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5: „Modernizacja drogi w miejscowości Wola Kałkowa” w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja drogi w miejscowości Wola Kałkowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości średnio 75kg/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 4cm,
b) remont części poboczy poprzez:
- ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 1.5.P do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1.5.R- do SWZ,
3) przedmiar robót od km 0+000 do km 0+170– załącznik nr 1.5.S -do SWZ,
4) przedmiar robót od km 0+170 do km 1+670– załącznik nr 1.5.Ś -do SWZ,
(UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny),
5) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1.5.T do SWZ
6) projekt umowy – załącznik nr 5E do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 455496,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6: „Modernizacja drogi Wola Kałkowa - Wewiórz” w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja drogi Wola Kałkowa - Wewiórz obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) remont krawędzi jezdni poprzez obcięcie krawędzi i wymianę istniejącej nawierzchni na podaną poniżej:
- warstwa odsączająca grubości 15 cm,
- podbudowa z kruszywa C90/3 grubości 20cm,
- warstwa wiążąca z mieszanki AC16W grubości 6cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki AC16W 100kg/m2 ,
- warstwa ścieralna z mieszanki AC11S grubości 4 cm,
b) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni:
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości średnio 100kg/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 4cm,
c) remont części poboczy poprzez:
- ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 1.6.U do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1.6.W- do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 1.6.X -do SWZ,
(UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny),
4) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1.6.Y do SWZ
5) projekt umowy – załącznik nr 5F do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 307890,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309867,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410838,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309867,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100709675

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309867,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162253,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162253,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100709675

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162253,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169279,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169279,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100709675

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169279,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55367,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155955,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55367,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100709675

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55367,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358699,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514838,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358699,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100709675

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358699,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279573,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279573,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Handlowa "WOTEX" Wojciech Wacławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 61040066

7.3.3) Ulica: MICIN

7.3.4) Miejscowość: MICIN

7.3.5) Kod pocztowy: 99-314

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279573,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.