Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108438/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Muszyna-Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko słowackiego publikacje – opracowanie i druk folderów informacyjnych, map informacyjnych, wydawnictwa albumowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Muszyna-Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko słowackiego publikacje – opracowanie i druk folderów informacyjnych, map informacyjnych, wydawnictwa albumowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c4e502-b363-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Muszyna-Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko słowackiegopublikacje – opracowanie i druk folderów informacyjnych, map informacyjnych, wydawnictwa albumowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Muszyna – Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza Polsko – Słowackiego”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149229,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 1 – Mapa turystycznaPrzedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa map lokalizujących atrakcje pogranicza polsko-słowackiego Gminy Muszyna i Sabinova (SK).
Nakład: 5000 egz.
Format: B2 - jedna karta składana do formatu mapy.
Okładki mapy: stanowić będą powierzchnie widoczne po jej złożeniu.
Zadruk: Obustronny w pełnym kolorze, papier G-PRINT co najmniej 115g/m²,
Skala mapy: 1: 50 000 lub zbliżona, skala planu centrum Muszyny: 1:15 000 lub zbliżona, mapa/plan dojazdowy z Muszyny do Sabinova (SK).
ISBN: Mapa powinna posiadać numer ISBN, który zapewnia Wykonawca
Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup mapy, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne zdjęcia, skład, łamanie, wydruk, falcowanie, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego.
Materiał będzie zawierał mapę stanowiącą zobrazowanie przestrzeni terenu Gminy Muszyna i pogranicza polsko-słowackiego, mapę dojazdową do Sabinova (SK). W opracowaniu, należy zaznaczyć wszystkie największe atrakcje: przyrodnicze, historyczne (zabytki), kulturalne. Publikacja powinna zwierać plan centrum Muszyny i teksty o atrakcjach nawiązujące do zdjęć. Mapa będzie zawierać podstawową infrastrukturę turystyczną: szlaki turystyczne piesze, rowerowe, narciarskie, atrakcje wodne (spływy pontonowe, baseny), miejsca szczególnie atrakcyjne w górach z powodów historycznych, przyrodniczych, legendę do mapy. Mapa będzie zawierać informacje o najciekawszych trasach pogranicza Gminy Muszyna i Sabinova dla zmotoryzowanych, turystów pieszych, rowerowych, kajakowych. Mapa zawierała będzie aktualne zdjęcia atrakcji Gminy Muszyna i Sabinova nawiązujących do opisów znajdujących się na mapie.
Zdjęcia wykorzystane w mapie muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (m.in. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 325 różnych zdjęć wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia na mapie, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 65 zdjęć do umieszczenia w mapie.
Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w mapie w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79822000-2 - Usługi składu
79821100-6 - Usługi korektorskie
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
4.5.5.) Wartość części: 15666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Folder informacyjnyPrzedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa folderu informacyjnego atrakcji pogranicza polsko-słowackiego Gminy Muszyna i Sabinova (SK).
Nakład: 5000 egz.,
Format: 11,5x23 cm
Środek: 48 stron, zadruk pełen kolor, papier kreda 130g/m2,
Okładka: Kreda 300 g/m2 + folia mat, okładka z bigowanymi skrzydełkami z dwóch stron, (skrzydełko 50 mm), szyta drutem. Na okładkach plan miasta Muszyny w skali 1: 10 000 lub zbliżony, mapa Muszyny i okolic w skali 1: 100 000 lub zbliżona, mapa dojazdowa/plan obrazujący Muszynę i Sabinov (SK).
ISBN: Folder powinien posiadać numer ISBN, który zapewnia Wykonawca.
Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup map, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne zdjęcia, skład, łamanie, bigowanie, wydruk, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego.
Materiał będzie zawierał największe atrakcje: przyrodnicze, historyczne (zabytki), kulturalne Gminy Muszyna i pobliskiej Słowacji (np. zamki w Plavcu i Starej Lubowni, mury obronne w Sabinovie). Przy opisach atrakcji będą umieszczone kody QR z linkami (wskazanymi przez Zamawiającego) do bardziej rozwiniętych informacji na temat atrakcji. Zdjęcia wykorzystane w folderze muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (m.in. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 400 różnych zdjęć, w różnych porach roku, wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia na folderze, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 100 zdjęć do umieszczenia w folderze.
Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w folderze w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79822000-2 - Usługi składu
79821100-6 - Usługi korektorskie
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
4.5.5.) Wartość części: 35519,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Album o Muszyńskim ZamkuPrzedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa albumu o zamku w Muszynie i innych zabytkach Gminy Muszyna oraz Sabinova (SK).
Nakład: 3000 egz.
Format: 21x21 cm,
Oprawa: Twarda + folia mat z lakierem wybiórczym.
Środek: 96 stron, pełen zadruk, papier kreda 150g/m2, szyty, plus wklejki I wyklejki.
ISBN: Album powinien posiadać numer ISBN, który zapewnia Wykonawca.
Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup map, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne i archiwalne zdjęcia, skład, wydruk, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego. Materiał będzie zawierał historyczne i współczesne zdjęcia ruin zamku w Muszynie, ryciny i reprodukcje. Dodatkowo w wydawnictwie zawarte zostaną zdjęcia innych zabytków dawnego Państwa Muszyńskiego oraz współczesne atrakcje gm. Muszyna i Sabinova.
Zawartość merytoryczna przedstawiająca historię muszyńskiej warowni (nawiązującą m.in. do badań archeologicznych) i zabytków architektonicznych historycznego Państwa Muszyńskiego (m.in. zabudowy dworskiej, mieszkalnej oraz cerkiewnej). Publikacja ma zawierać nie mniej niż 100 zdjęć (pełny kolor, w różnych porach roku), ilustracje pokazujące współczesny oraz historyczny wygląd obiektów, rysunki, fotografie współczesne i archiwalne, grafika archiwalna, ryciny. Ilustracje powinny nawiązywać (być spójne) do tekstu. Stylizowana mapa dawnego Państwa Muszyńskiego, zawierająca lokalizację opisanych obiektów. Mapa wykonana w skali pomiędzy 1:150 000, a 1:200 000.
Zdjęcia wykorzystane w albumie muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (m.in. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 400 różnych zdjęć wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia w albumie, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 100 zdjęć do umieszczenia w albumie.
Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w albumie w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79822000-2 - Usługi składu
79821100-6 - Usługi korektorskie
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
4.5.5.) Wartość części: 98043,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGENCJA WYDAWNICZA WiT s.c. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sylwia Ogórek, Tadeusz Ogórek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341004209
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Piwniczna Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WYDAWNICZA "WIT" SPÓŁKA CYWILNA SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25987,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25987,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25987,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGENCJA WYDAWNICZA WiT s.c. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sylwia Ogórek, Tadeusz Ogórek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341004209
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Piwniczna Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WYDAWNICZA "WIT" SPÓŁKA CYWILNA SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25987,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGENCJA WYDAWNICZA WiT s.c. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sylwia Ogórek, tadeusz Ogórek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341004209
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Piwniczna Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WYDAWNICZA "WIT" SPÓŁKA CYWILNA SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w terminie do 120 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
3. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac składających się na przedmiot umowy.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Druk materiałów promocyjnych z podziałem na części"
- Świadczenie usług w zakresie działalności twórczej, polegającej na opracowaniu projektów graficznych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych Zamawiającego (...)
- Skład,korekta tekstu,projekty graficzne okładek,druk oraz dostawa broszur/e-broszur pt."Uprawa zbóż w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"i "Uprawa rzepaku w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Dostawa spersonalizowanej odzieży dla reprezentantów Polski na zawody ECSC25
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.