eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy -CZĘŚĆ I - powtórzony



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi
w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy –CZĘŚĆ I - powtórzony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 24 265 01 09

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.bielsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi
w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy –CZĘŚĆ I - powtórzony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d505fb72-b3ee-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033610/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108068/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 125589,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy "- CZĘŚĆ I - powtórzony
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów drogowych przeznaczonych do remontu dróg na terenie Gminy Bielsk wraz z wbudowaniem w drogi w roku 2022.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na 2 części (obecne postępowanie dotyczy wyłącznie CZĘŚCI I - powtórzony):

a) CZĘŚĆ I
Zadanie 1 - dostawa tłucznia kamiennego, z wyłączeniem wapiennych, frakcji 16 – 31,5mm , w ilości szacunkowej ok. 1773 t
Zadanie 2 - dostawa pospółki żwirowej frakcji 0 – 63 mm do remontu dróg , w ilości szacunkowej ok.2391 t
Zadanie 3 w ramach wielkości określonych w Zadaniu 1 i Zadaniu 2 – dostawa mieszanki w składzie 1t + 1t : tłucznia kamiennego i pospółki żwirowej.
UWAGA:
Wyrób musi posiadać świadectwo jakości kruszywa, stwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami.


Szczegółowy opis dostarczanych materiałów drogowych zawiera - załącznik nr 7 do SWZ.


3. Szacunkowa ilość materiałów drogowych ustalona została na podstawie wartości rynkowych oraz wcześniej udzielonych zamówień według danych z 2021r.
4. Ilość materiałów drogowych, jaką Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wynikać będzie z zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w niniejszym postępowaniu.
5. Zamówienie udzielone będzie do wysokości kwoty brutto za całość zamówienia przedstawionej w ofercie, lecz nie więcej niż do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie.

UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany prognozowanej ilości zakresu podstawowego zamówienia maksymalnie do 30%

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191846,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312400,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191846,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWBUD Andrzej Sadecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 567-148-46-54

7.3.4) Miejscowość: Mała-Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191846,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.