eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4b391a0-b115-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b391a0-b115-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043653/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dowieszenie opraw oświetlenia ulicznego -FS Kranów

1.1.2 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 310009T (od posesji 88b w kierunku ronda)-FS Niwy

1.1.3 Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku drogi wewnętrznej dz. Nr ewid. 62/2 na projektowanych słupach zasilanego ze stacji "77" w msc Mójcza

1.1.4 Budowa oświetlenia uliczne przy drodze powiatowej 1322T w Daleszycach ul. Świętokrzyska -Zagórze

1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1325T na projektowanych i istniejących słupach zasilanych ze stacji "1280" w msc. Niwy

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej dz. Nr ewid. 1155/48 na projektowanych słupach zasilanych ze stacji "283"w msc. Niwy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 458897,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Budowa oświetlenia uliczne przy drodze powiatowej 1322T w Daleszycach ul. Świętokrzyska – Zagórze.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Zagórze 242” wzdłuż drogi powiatowej nr 1322T przy ul. Świętokrzyskiej w Daleszycach. Zakres robót obejmuję odcinek od istniejącego słupa nr 3 do projektowanego słupa nr O-6, teren inwestycji dz. nr ewid 1182, 1283, 1285, 1266, 107/4 obręb 0001 Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 budowę 1 szt. słupów wirowanych E10,5/4,3
 budowę 1 szt. słupów wirowanych EOC-10,5/4,3
 budowę 2 szt. słupów wirowanych E12/4,3
 budowę 4 szt. słupów wirowanych E-12/2,5
 budowę linii kablowej o długości trasy około Lt=60,5m, (kabel YAKXS4x25mm2)
 budowę linii napowietrznej o długości trasy Lt=344,0m (przewód AsXSn2x25mm2)
 montaż wysięgników stalowych ocynkowanych 1,5m – 11 szt.
 montaż opraw oświetlenia typu LED z gniazdem NEMA – 11szt.
 montaż złącza SO – 1 szt.
 montaż ograniczników i uziemień.
 opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 114357,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej nr 310009T na odcinku od posesji 88b
w kierunku do ronda, na projektowanych słupach zasilanych ze stacji „Niwy Daleszyckie 637” w msc Niwy.
W ramach zadania budżetowego pn.:
„Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 310009T (od posesji 88b w kierunku ronda)-FS Niwy”
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Niwy Daleszyckie 637”, wzdłuż drogi gminnej nr 319009T. Teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid. 765/5, 765/6, 771/1, 771/3, 692/1, 689/13, 1216/7, 1124/1, 1216/5 obręb 0011 Niwy – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 budowę słupów typu E-10,5/4,3 – 4 szt.
 budowę słupów typu E-10,5/2,5 – 5 szt.
 Budowę linii napowietrznej AsXSn2x25mm² o długości Lt=353,5 m,
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,5 m – 9 szt.
 montaż opraw LED z gniazdem NEMA – 9 szt.
 montaż bezpieczników słupowych – 9 szt.
 montaż ograniczników i uziemień 1 – kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 76907,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku drogi wewnętrznej dz. Nr ewid. 62/2 na projektowanych słupach linii NN zasilanej ze stacji "77" w msc Mójcza.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Mójcza 77”, wzdłuż drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 62/2) teren inwestycji obejmuje
dz. nr ewid 62/2, 79/12, 68/3, 73/3, 73/10, 73/7 obręb 0009 Mójcza – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 montaż i zasilenie skrzynki SO zgodnie z warunkami – 1 szt.
 budowę słupów typu E-10,5/4,3 – 8 szt.
 Budowę linii napowietrznej AsXSn2x25mm² od słupa nr 1 do słupa nr 8 długości Lt=243m,
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,0 m – 9 szt.
 montaż opraw LED z gniazdem NEMA – 9 szt.
 montaż ogranicznika przepięć na słupach nr: 1, 2, 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 76188,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 319007T na istniejących i projektowanych słupach linii NN zasilanej ze stacji „Kranów 241” w msc. Kranów.
W ramach zadania budżetowego pn.:
„Dowieszenie opraw oświetlenia ulicznego - FS Kranów”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Kranów 241”, wzdłuż drogi gminnej relacji Kranów - Słopiec (dr. nr 319007T), teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 3084/1, 3084/3, 2055/1 obręb 0001 Daleszyce; dz. nr ewid. 538/1, 538/4, 538/7 obręb 0007 Kranów - Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 przeniesienie oprawy wraz z wysięgnikiem ze słupa nr 14 na słup nr 16
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² na istniejących słupach od słupa nr 18 do słupa nr 20 długości Lt=88 m,
 montaż słupa typu E-10,5/4,3 – 1 szt.
 montaż słupa typu E-10,5/2,5 – 1 szt.
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² na projektowanych słupach od istniejącego słupa nr 20 do projektowanego słupa nr 20/2 długości Lt=80,5 m,
 montaż wysięgników słupowych – 5 szt.
 montaż opraw oświetleniowych typu LED z gniazdem NEMA 5 szt.
 Montaż odgromników i uziemienia na słupie krańcowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 35356,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5

Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1325T na projektowanych i istniejących słupach zasilanych ze stacji "1280"w msc. Niwy.

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Niwy 1280”, wzdłuż drogi powiatowej 1325T, teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 3084/1, 3084/3, 2055/1 obręb 0001 Daleszyce; dz. nr ewid. 231/2, 215/2 obręb 0011 Niwy - Gmina Daleszyce
 budowę słupów wirowanych E10/4,3 – 2 szt.
 budowę słupów wirowanych E10/2,5 – 2 szt.
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² na istniejących słupach od słupa nr 5 do słupa nr 5/4 długości Lt=218 m,
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² na projektowanych słupach od istniejącego słupa nr 5/4 do projektowanego słupa nr 5/8 długości Lt=184 m
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,5 m – 8 szt.
 montaż opraw oświetleniowych typu LED z gniazdem NEMA 8 szt.
 Montaż odgromników i uziemień na słupie 5/8.
 opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 56875,46 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej dz. Nr ewid. 1155/48 na projektowanych i istniejących słupach zasilanych ze stacji "283"w msc. Niwy.

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Niwy 283”, wzdłuż drogi wewnętrznej 1155/48 , teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid. 127/5, 147/1 obręb 0011 Niwy - Gmina Daleszyce
 budowę słupów stalowych ocynkowanych – 5 szt.
 budowę linii kablowej YAKXS4x35mm2 o długości trasy około Lt=187m od projektowanego słupa nr 1 do istniejącego słupa nr 1
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² na istniejących słupach od słupa nr 1 do słupa nr 3długości Lt=69 m,
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,5 m – 8 szt.
 Montaż szafy pomiarowo-sterującej ZK-1/RBL/160A+SOU-1
 montaż opraw oświetleniowych typu LED z gniazdem NEMA 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 99211,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72009,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103935,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72009,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTRUM KIELCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520894638

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72009,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48527,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120663,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48527,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI Damian Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-344

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48527,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48662,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104673,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48662,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI Damian Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-344

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48662,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22996,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27429,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22996,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI Damian Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-344

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22996,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35452,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35452,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI Damian Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-344

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35452,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98769,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI Damian Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-344

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.