Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144906/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. technicznej dla inwestycji pn.:,,Przebudowa istniejącej kotłowni gazowej i instalacji centralnego
ogrzewania w budynku administracyjno - technicznym oczyszczalni ścieków w Łęczycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48247212285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc7122a0-c7e8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodno - ściekowa, komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. technicznej dla inwestycji pn.:,,Przebudowa istniejącej kotłowni gazowej i instalacji centralnegoogrzewania w budynku administracyjno - technicznym oczyszczalni ścieków w Łęczycy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc7122a0-c7e8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZO.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z kosztorysami, przedmiarami robót, STWiORB, dla powyższej inwestycji. Dokumentacji musi być opracowana w wersji papierowej w liczbie min. 4 egz. oraz 1 egz w wersji elektronicznej w zapisie edytowalnym oraz pdf., a kosztorysy i przedmiary dodatkowo w formacie „ath”
2.Zakres dokumentacji obejmuje:
a) Projekt przebudowy kotłowni obejmują miedzy innymi dobór nowego kotła gazowego kondensacyjnego wraz z odpowiednią instalacją wentylacyjną i spalinową, automatyką pogodową oraz wymaganymi zabezpieczeniami p.poż itp
b) ułożenie nowej glazury i terakoty oraz malowanie sufitu kotłowni
c) demontaż istniejącej instalacji i wykonanie nowej instalacji c.o. z grzejnikami płytowymi, zaworami termostatycznymi i orurowaniem z rur stalowych. Powierzchnia budynku administracyjno - technicznego około 200 m2.
3. Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę
Do obowiązków wykonawcy należy również uzyskanie wszelkich zgód , decyzji, uzgodnień przewidzianych prawem i niezbędnych do realizacji inwestycji, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę ( ewentualne koszty i opłaty ponosi wykonawca)
4 Uzgodnienia dodatkowe:
a)Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę, ze teren projektowanej inwestycji znajduje się na obszarze ,,Natura 2000”.
b) Wykonawca przeniesie prawa autorskie, prawa majątkowe i prawa pokrewne do dzieła na zamawiającego oraz będzie udzielał wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania skierowane przez oferentów w prowadzonym postępowaniu przetargowym.
c) Spotkania robocze z projektantem na każdym etapie opracowania dokumentacji lecz nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu.
d) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace projektowe na okres trzech lat od dnia protokolarnego odbioru dokumentacji oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji, która zakończy się wraz z okresem rękojmi na roboty budowane wykonane na jej podstawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINSTAL Projektowanie Instalacyjne Łukasz Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752285753
7.3.3) Ulica: Staszica 25/15
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOINSTAL Projektowanie Instalacyjne - Łukasz Tarnowski
jakie przetargi wygrała firma
EKOINSTAL Projektowanie Instalacyjne - Łukasz Tarnowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-14INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Bezpieczne i funkcjonalne drogi: modernizacja ul. Ks. Jerzego Popiełuszki i ul. Kwiatowej w Łęczycy" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa żywienia i produktów farmaceutycznych.
więcej: przetargi w Łęczycy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.