Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096664/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00097136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00106823/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00110165/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172300770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2c8646a-002e-4828-9f38-4fba1598339b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c8646a-002e-4828-9f38-4fba1598339b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075103/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs), Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.272.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa weterynaryjnych analizatorów laboratoryjnych. Dostawa i uruchomienie analizatora biochemii krwi, analizatora biochemicznego, urządzenia analitycznego - gazometria, urządzenia diagnostycznego - hormony, analizatora moczu, analizatora hematologicznego, wirówki do krwi, mikroskopu cyfrowego a także przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia praktycznego, w ilości minimum 4 h, dla pracowników użytkownika końcowego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.4.5.3.) Główny kod CPV: 38434500-1 - Analizatory biochemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 130500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa weterynaryjnego drobnego sprzętu laboratoryjnego.Zakres: Dostawa mikroskopów analogowych, pipety nastawnych, komór zaliczeniowych oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 59200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania Zamawiający otrzymał od wykonawców wnioski oraz zapytania dotyczące treści SWZ stwierdzające, że ujęcie ośmiu urządzeń w jednej części łącznie, bez podziału na więcej części, narusza zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażoną w art. 16 pkt. 1 ustawy pzp, ograniczając dostęp wykonawców do uzyskania zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności zamawiający uznał, że zachodzi konieczność zwiększenia liczby części, na które mogą być składane oferty częściowe w ramach „Dostawy weterynaryjnych analizatorów laboratoryjnych” a dalsze prowadzenie postępowania bez wprowadzenia zmian w zakresie podziału na części jest nieuzasadnione. Formularz założonego na „Platformie e-Zamówienia” postępowania nie ma aktywnego pola dotyczącego podziału zamówienia na części po wszczęciu postępowania. Dlatego zamawiający nie ma technicznej możliwości aby po wszczęciu postępowania i zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, zwiększyć ilość części postępowania.
Mając na uwadze wystąpienie ww. okoliczności zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 256, który mówi, że: „zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56333,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233981,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56333,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017381150
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56333,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Doposażenie w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć w ramach projektu "Edukacja przyszłości w SP nr 7"
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Dostawa sprzętu w ramach projektu
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





