eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172300770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2c8646a-002e-4828-9f38-4fba1598339b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c8646a-002e-4828-9f38-4fba1598339b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075103/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs), Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.272.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa weterynaryjnych analizatorów laboratoryjnych. Dostawa i uruchomienie analizatora biochemii krwi, analizatora biochemicznego, urządzenia analitycznego - gazometria, urządzenia diagnostycznego - hormony, analizatora moczu, analizatora hematologicznego, wirówki do krwi, mikroskopu cyfrowego a także przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia praktycznego, w ilości minimum 4 h, dla pracowników użytkownika końcowego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434500-1 - Analizatory biochemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 130500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa weterynaryjnego drobnego sprzętu laboratoryjnego.
Zakres: Dostawa mikroskopów analogowych, pipety nastawnych, komór zaliczeniowych oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 59200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku postępowania Zamawiający otrzymał od wykonawców wnioski oraz zapytania dotyczące treści SWZ stwierdzające, że ujęcie ośmiu urządzeń w jednej części łącznie, bez podziału na więcej części, narusza zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażoną w art. 16 pkt. 1 ustawy pzp, ograniczając dostęp wykonawców do uzyskania zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności zamawiający uznał, że zachodzi konieczność zwiększenia liczby części, na które mogą być składane oferty częściowe w ramach „Dostawy weterynaryjnych analizatorów laboratoryjnych” a dalsze prowadzenie postępowania bez wprowadzenia zmian w zakresie podziału na części jest nieuzasadnione. Formularz założonego na „Platformie e-Zamówienia” postępowania nie ma aktywnego pola dotyczącego podziału zamówienia na części po wszczęciu postępowania. Dlatego zamawiający nie ma technicznej możliwości aby po wszczęciu postępowania i zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, zwiększyć ilość części postępowania.
Mając na uwadze wystąpienie ww. okoliczności zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 256, który mówi, że: „zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56333,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233981,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56333,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017381150

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56333,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.